اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۶
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۷۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۵ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۰,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان شهرکی 386


بررسی کوتاه

700 متر زمین

185 متر بنا

ویلا همکف

دو خواب (یک خواب مستر)

حیاط واش بتن

تراس بزرگ و دلباز

سقف چوب نراد

دارای انباری

ویوی زیبای جنگل

ملک جنوبی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا چمستان شهرکی کد 384 آشنا خواهیم شد.


نوبهارست و چمن خرّم و گلزار اینجاست...


با چشم بسته هم از بین چندین شهرک و ویلا، به راحتی میتوانید این ویلا را پیدا کنید؛ بوی چمن و گل و درخت شما را مست میکند بطوریکه با وجود پوشش گیاهی انبوه و همجواری با جنگل، کمتر شهرکی را با این مشخصات می یابید.

آنچه از ویلای حاضر مشاهده میکنید، بخش جداناشدنی و تمام شده آن است؛ شهرکی تکمیل شده با نگهبانی و محیطی دلباز که انواع درختان و گیاهان سرسبز را در آن مشاهده میفرمائید. ویلایی فلت که به سبک خانه های روستایی دارای ایوانی است که دو ضلع ویلا را پوشش داده و با توجه به محیط سرسبز و زیبایی که دارد، مناسب برای خانواده هایی است که دارای جمعیت زیادی هستند. آنچه که به این زیبایی وصف ناپذیر فرم میبخشد، متراژ زمین و بنای این ویلاست.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا چمستان شهرکی مراجعه کنید، روی متن آبی کلیک کنید.

700 متر زمین و 185 متر بنا فرصت فوق العاده ای است برای کسانی که دنبال زمینی با متراژ بالا بوده و عاشق باغ و باغبانی هستند. انواع سبزیجات و درختان مثمر بکارید، گلهای زیادی را پرورش داده و فضای بازی و تفریحی را برای خود و کودکانتان فراهم کنید؛ از تاب و سرسره گرفته تا الاکلنگ و چرخ و فلک. حتی از تجهیزات ورزشی که عموما در پارک ها استفاده میشود، میتوانید در حیاط خود بهره ببرید. حال با این تعریف به سراغ ویلا میرویم تا بیشتر با آن آشنا شویم.

این ویلا اولین ویلای شهرک محسوب شده و در واقع آخرین ویلا از این مجموعه بزرگ که با اتمام آن شهرکی دیگر در مجاور آن شروع به ساخت میشود. این ویلا دارای 2 اتاق خواب بوده که یکی از آن دو مستر میباشد با 24 متر مساحت و دیگری 13 متر. یک انباری و یک سرویس بهداشتی عمومی در بین این دو اتاق قرار گرفته که دارای سرویس ایرانی، فرنگی و دوش میباشد. با عبور از درب ورودی با سالنی روبرو میشوید که محصور به دو پنجره ریلی بزرگ از جنس آلومینیوم بوده که دارای ابعاد 2 در 4 میباشند. این دو پنجره یا بعبارتی دربهای ریلی بزرگ، منبع اصلی ورود نور به فضای داخل هستند و برای جلوگیری از تابش نور آفتاب میتوانید از پرده های رنگی زیبایی استفاده نمائید.

کابینت و آشپزخانه این ویلا MDF بوده و دارای هود، سینک دوقلو و گاز 5 شعله میباشد. کف سرامیک، سقف چوب نراد و درب ورودی ضدسرقت از دیگر موجودیت های این ویلا هستند. حیاط این ویلا واش بتن بوده و با چراغهای شب نمایی که دارد، باعث روشنایی زیبای محیط میشوند. ستونهای چوبی، نرده های قلیانی سفید و آجرهای نما از دیگر موجودیت این ویلا محسوب شده که نمای بسیار زیبایی دارند. همه نکاتی که مربوط به یک ویلای دلباز و جنگلی میباشد را این ویلا در خود جای داده است. بنابراین آنچه این ویلا و شهرک را نسبت به جاهای دیگر متمایز میکند، موقعیت فوق العاده جنگلی آن است که هر بار بر ارزش آن افزوده میشود. اگر به دنبال محیطی اینچنینی میگردید، پیشنهاد میکنیم از این ویلا و شهرک بازدید نمائید. ویلاطور؛ بهترین ها را برایتان میخواهد.

اگر ویلای جنگلی استخردار مد نظرتون هست کد 370 میتونه انتخاب خوبی باشه برای بازدید لطفا روی متن آبی رنگ کلید کنید.

خرید ویلا استخردار چمستان

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه