اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۶
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۹۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان جنگلی کد 346


بررسی کوتاه

300 متر زمین 

290 متر بنا 

3 خواب

2 خواب مستر

تریبلکس 

استخر روباز

شاهنشین

شهرکی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور،

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا چمستان جنگلی کد 346 آشنا خواهیم شد.


به کجا چنین شتابان؟! چشم از این ویلا برندارید. 

 

ویلایی شهرکی و همه چیز تمام با بهترین نوع ساخت و زیباترین مناظر که جزو یکی از مدرن ترین ویلاهای منطقه به حساب می آید. کافیست یکبار دیگر به آن بنگرید تا از موقعیت مناسب و فضای زیبایی که دارد لذت ببرید. به مناظر پشت ویلا نگاه کنید که ویوی ابدی جنگل را خواهید داشت. همچنین وجود شالیزار و پوشش های گیاهی که منظره چشم نوازی دارند. ویلایی مجهز به استخر و محوطه ای مزین به گل و درختان زینتی از سیکاس و کاج و شمشاد؛ دارای دو دروازه ورودی و قابلیت پارک دو خودرو؛ چراغ های شب نما و دیواره های سنگی؛ نمای آجری مدرن به همراه چوب نراد؛ و حیاطی که در دو سطح مرتفع و متفاوت از هم قرار گرفته اند.

بگذارید کمی از ویلا فاصله بگیریم تا با منطقه آن آشنا شوید. این منطقه بالاترین ارتفاع را در بین محلات دیگر داشته و با فاصله 2 کیلومتری از جاده اصلی، ارتباط خیلی نزدیکی با جنگل دارد. منطقه ای با امکانات باغ، شالیزار و جنگل؛ از زیباترین و تمیزترین محلات محسوب می شود. جاده هایی پهن و وجود پیاده رو، نشان از رسیدگی به این منطقه بوده و با گذر از بین درختان پرتقال؛ بوی خوش میوه های باغ ها را استشمام خواهید کرد. همه ی ویلاهای موجود در این منطقه ویوی جنگلی دارند و با بازدید از آنها به ارزش بالای زمین این منطقه پی خواهید برد. به شهرک برمیگردیم و از گیت ورودی و نگهبانی 24 ساعته ای که باعث افزایش امنیت شهرک گشته عبور می کنیم. درب ورودی ضدسرقت، کفپوش سرامیک، سقف کناف مشبک که پنجره های اُرسی را یادآور می شود با نورپردازی مخفی، کابینت آشپزخانه ممبران و گاز 5 شعله، پنجره های بلوک شیشه ای، پله گردان استاندارد و کاغذ دیواری. اینها همه از مشخصات و موجودیت های طبقه اول بوده که سازنده با ذوق خاصی از آنها بهره گرفته است. در طبقه اول یک اتاق خواب وجود دارد که فضای به نسبت بزرگی داشته به همراه کمد دیواری و پنجره ای که رو به حیاط ویلاست. یک سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام کاملا مناسب برای افراد مسن و کودکان که در فضای بین آشپزخانه و اتاق خواب قرار گرفته است.

از پله گردان که مشرف به طبقه بالاست عبور کنید تا به نشیمنی برسید که با پنجره های قدی و بزرگی که رو به حیاط دارد و وجود این دو پنجره وسیع و نورگیرهایی که در دو گوشه سقف تعبیه شده اند، سالن را غرق در نور میکند دو پنجره کنار سقف منظره زیبایی را به وجود آورده است، در شب ها شما میتوانید در نشیمن از ویو آسمان پر ستاره لذت ببریدو در روز از آسمان آبی شمال با ابر های سفید جذابسالن طبقه دوم را میتوان یک نشیمن وسیع برای جمع های خصوصی تر در نظر گرفت و به علت ابعاد مناسب حتی قستمی از آن را میتوان به عنوان پارتیشن بازی طراحی کردبه راحتی یک میز بیلیارد و یک میز فوتبال دستی یا بازی که شما به آن علاقه دارید را میتوان قرار داد یا حتی کتابخانه ای زیبا؛دو اتاق خواب مستر به همراه کمد و پنجره های که ویوی فوق العاده ای دارند از فضا و موجودیت زیبای طبقه دوم محسوب می شوند. مناظر شالیزار و ویوی ابدی جنگل را می توانید نمای یکی از اتاق خواب های طبقه دوم مشاهده کنید. از طریق راه پله ای که به پشت بام راه دارد، گذر کرده و طبیعت زیبای اطراف را می توانید نظاره گر باشید. محیط خوش ساخت شهرک به همراه ویلاهای لوکسی که بنا شده اند، جنگل، شالیزار  و باغ های محیط را از فضای پشت بام نگاه کنید. در این قسمت یک شاهنشین نیز ساخته شده  که با امکانات آشپزخانه، میزبار و سینک ظرفشویی؛ می توانید در این شاهنشین و  پشت بام کنار دوستان و خانواده تان خوش بگذرانید.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 341 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

 

خرید ویلا شمال دوبلکس نما سنگ

 

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از  صفحه خرید ویلا جنگلی بازدید کنید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه