اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۱
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۶۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال دوبلکس نماسنگ کد 341

 

بررسی کوتاه 

265 متر زمین 

240 متر بنا 

3 خواب مستر

بنای دوبلکس

نمای رومی سنگ

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با 

خرید ویلا شمال دوبلکس نماسنگ کد 341 آشنا خواهیم شد.

 

موافق هستید با یک ویلای کاملا لوکس و درجه یک آشنا شوید؟!

 

ویلایی شهرکی با موقعیت مکانی فوق العاده و چشم اندازی بی نظیر که در فاصله ای کوتاه از جنگل واقع شده! با ما همراه باشید تا از بهترین ها برایتان بگوییم. این ویلا با نمایی کاملا سنگ و طراحی دوبلکس در یکی از شهرک های برند منطقه واقع شده که زیبایی منحصر به فردی دارد. تاجی بزرگ که جدا از تمامی قسمت ها حتی زیر آن نیز سنگ کار شده، و اگر به صورت کلی به ویلا نگاه کنید پوششی از بهترین نمونه سنگ تراورتن را مشاهده خواهید کرد، که دیوارهای حیاط را نیز شامل شده اند. با این تفاسیر اسمی مانند کاخ سنگی درخور این ویلاست ورودی ویلا از دو دروازه مجزا تشکیل شده، که یکی برای عبور و مرور افراد و دیگری برای ورود و خروج خودرو می باشد، که با توجه به متراژ محوطه، قابلیت پارک دو خودرو مهیاست.  کف حیاط ویلا کاملا سنگ فرش بوده، به غیر از محدوده دو طرف حیاط که باغچه کاری شده  و با گل و درخت های زینتی شکل زیبایی گرفته است.  آبنمای سنگی، درختان پالم، فضای آلاچیق به همراه نرده سنگی و فایرپیت در مرکز آن ،  از اجزای زیبای محوطه سازی این ویلا محسوب می شوند.

بطور کلی  همه موارد مربوط به افزایش کیفیت و زیبایی در این ویلا بکار گرفته شده؛ به طور مثال دو ضلع کناری و پشتی بنای ویلا ایزوگام شده تا از نشت رطوبت و فرسایش جلوگیری کند،  و برای دو چندان کردن این مقاومت و کیفیت ویلا تمام سنگی هایی که در اکثر نقاط ویلا استفاده شده،   از نوع تراورتن استفاده شده  همین دو عامل عمر بنا را به شدت افزایش میدهد تراورتن مقاومت بالایی در مقابل تغییرات دمایی محیط ، باران های اسیدی و باقی اسیب های طبیعی دارد، این تمام ماجرا نیست یکی مزیت های بزرگ سنگ نسبت به باقی متریال ها ساب خوردن آن هست احتمالا واژه پولیش را شنیده اید که معمولا در ماشین استفاده میشود

پولیش یک لایه از سطح رنگ ماشین را برمیدارد تا خط و خش همچنین لک های مثل آفتاب سوختگی بر طرف شود؛ مانند همان کاری که کرم هایی لایه بردار روی پوست انجام میدهند، سنگ همین خاصیت را دارد  و اسم این کار ساب زدن هست؛ یک لایه از سنگ برداشته و مثل روز اول نو ، براق و تازه میشود.

پس از ورود به سالن به ارزش و اعتبار این ویلا؛ بیشتر پی خواهید برد! درب ویلا ضدسرقت زیبایی بوده به همراه چهارچوب طرح ستون در کنار پنجره های مشبک رنگی یا اصطلاحا "بلوک شیشه ای" و در کنار بلوک های شیشه ای پنجره های قدی دوجداره اختصاصی قرار گرفته و (به پنجره های دوجداره ای که مابین شیشه ها حفاظ فلزی قرار گرفته اصطلاحا اختصاصی گفته میشود) سایز قدی پنچره ها کمک زیادی به تامین نور فضای داخلی ویلا کرده است. کف سالن با سرامیک براق پوشیده شده، سقف سالن کناف کاری شده با نورپردازی مخفی به همراه لوستر، دیگر اجزای سالن میتوان به  (دیوار رسانه تمام سنگ)TV Wal، شومینه برقی، کاغذ دیواری سه بعدی و شب خواب های کریستالی روی دیوار که فضایی زیبایی را بوجود آورده است اشاره کرد. ( در خصوص دیوار رسانه تمام سنگ و نوع طراحی که داره زمان بازدید مفصل براتون توضیح میدم خودم به شخصه خیلی تی وی وال این ویلارو دوست دارم) با وجود کاشی های طرح طلایی، نورگیر، هود و کابینت ممبران سفید؛ فضای جدا شده ی آشپزخانه و سالن ویلا به زیبایی نشان داده می شود.  بعد از آشنایی فضای طبقه اول ویلا به سراغ طبقه دوم می رویم اما  با اشاره به اینکه یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه اول موجود بوده که مناسب افراد سالمند، کودکان و مهمان می باشد.

برای رفتن به طبقه دوم یک پله گردان شناور تک بازو ، با متریال چوب نراد روسی، تعبیه شده طراحی مدرن با حس و حال کلاسیک؛ برای مچ شدن پله گردان با طراحی نمای ویلا که یک نمای کلاسیک هست، در پله گردان که طراحی مدرنی دارد متریال چوب استفاده شده  چوب نسبتا جز متریال های کلاسیک به حساب میاد، مخصوصا در نوع نراد بدونه فراوری که حس تازگی و نزدیکی بیشتر با طبیعت به صاحب ویلا القاء میکند ؛ همچنین دیوار پوش های نراده اطراف پله این حس را دو چندان کرده و فضای فوق العاده ای را به وجود آورده.

در طراحی های مدرن معمولا از چوب های که با فرایند ترموود فراوری شده استفاده میشود، این نوع چوب همخوانی بیشتری با طراحی مدرن دارد؛ ولی در طراحی های کلاسیک از چوب های خالص و طبیعی تر استفاده میشود. طراح به آسایش صاحب ویلا خیلی توجه کرد،در تمامی قسمت ها این موضوع مشهود هست. یک مثال! به علت رعایت استاندارد ارتفاع پله ها از هم، به راحتی میتوان به طبقه فوقانی رسید. لوستر بلند و زیبایی نیز در فضای پاگرد پله کار شده، که زیبایی ویلا را دوچندان کرده است. طبقه بالا دارای سه اتاق خواب بوده که همه مستر هستند، دو مستر شیشه ای و یک مستر ساده.  استفاده از پوسترهایی با رنگ روشن و زیبا، نشان از ذوق سازنده است محیط زیبایی را بوجود آورده است.  دو تا از اتاق خواب ها دارای کمد دیواری بوده، 

بهترین فرصت برای خرید این ویلا همین امروز است و با انتخاب آن از زیباترین امکانات آن بهره مند خواهید شد.

یشنهاد میکنم نگاهی به کد 337 بندازین لینک ویلارو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خرید ویلا شمال دوبلکس

همچنین برای بازدید از موارد مشابه 

میتونین به صفحه خرید ویلا شمال  مراجعه کنین، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه