اطلاعات فایل
کد ملک۳۲۵
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۵
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد کد 325


بررسی کوتاه

300 متر زمین

200 متر بنا

سه خواب ( یک خواب مستر)

حیاط خلوت عالی با آلاچیق

انشعابات نصب

دارای پروانه ساخت


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با 

خرید ویلا محمودآباد کد 325 آشنا خواهیم شد.

 

بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین .....

 

این ویلا دارای ویژگی منحصر به فردیست که راوی این شعر معروف است و بنده هم سعی میکنم تاحد امکان توصیف شایسته ای  از آن داشته باشم.

خرید ویلا محمودآباد کد 325 در 20 کیلومتری ساحل و 4 کیلومتری جنگل واقع در شهرستان محمودآباد، جاده کلوده به ولیسده قرار دارد.روستایی که این ویلا در آن واقع شده از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهر بوده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد و در ضمن ویلای مذکور دارای کوچه شخصی و نیز در مجاورت چند ویلای زیبا با همسایه های با پرستیژ و موجه قرار دارد .این ویلا، حیاط نسبتا بزرگی دارد و امکان پارک چند خودرو همزمان را مهیا کرده و برای فضای سبز از چند گیاه زینتی استفاده شده است.

درب ورودی ساختمان درب ضد سرقت ترک میباشد و در آشپز خانه از کابینت ام دی اف استفاده شده و سقف سالن کناف به همراه نور پردازی عالی میباشد. یک اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی  با دوش حمام در طبقه اول وجود دارد  که امکان استفاده از آن را برای افراد مسن، مهمان ، کودکان و معلولین بسیار سهل و آسان میکند. همانطور که در اوایل عرایضم خدمتتان عرض کردم این ویلا دارای ویژگی خاصیست  و دارای ویوی بسیار زیبایی میباشد.

در وصف این فضای دل انگیز و مفرح هر چه بگوییم مطمئنا نتوانستیم اصل مطلب را ادا کنیم . آلاچیق به همراه فضای سبز عالی که تا لب رودخانه امتداد یافته و محیطی دنج و مهمتر از همه در مجاورت یک خانه باغ چند هزار متری بودن  باعث شده که حس و حال زیبا و رویایی داشته باشد از پله های چوبی باکیفیت و زیبا برای رفتن به طبقه بالا استفاده شده و به محض ورود به طبقه دوم  با سالن نشیمن بزرگ و چندین پنجره که بصورت هوشمندانه ای تعبیه شده روبرو میشویم  و لازم به ذکراست ویوی نشیمن طبقه دوم بینظیر و شاعرانست .... در طبقه دوم دو اتاق خواب نسبتا بزرگ مستر همراه با کمد دیواری وجود دارد که به وسیله پنجره های قدی بزرگ به تراس رو به حیاط مشرف میباشد  و در ضمن تراس رو به حیاط از جنس سنگ میباشد.

از دیگر نکات مثبت ویلای مذکور دسترسی آسان به مرکز شهر و دنج بودن آن میباشد و در آخر باید خدمتتان عرض کنم که این ویلای برای کسانی که حتی به منظور اقامت دائم هستند نیز مناسب میباشد چرا که در نزدیکی حومه شهری واقع شده و در عین حال دنج و دارای طبیعت بکر و مثال زدنیست.

شنهاد میکنم نگاهی به کد 333 بندازین لینک ویلارو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خرید ویلا شمال دوبلکس نماسنگ

همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه 

خرید ویلا شمال

و 

خرید ویلا محمودآباد مراجعه کنین، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه