اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۷
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۳۹۷
قیمت۶,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 357

 

بررسی کوتاه

250 متر زمین

200 متر بنا

3 خواب

دارای پروانه ساخت

و سند تک برگ

دارای گیت ورود

و نگهبانی 24 ساعته 

شهرکی 


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در وادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 357 آشنا خواهیم شد.

 

خاص، مستحکم، گرم و صمیمی.

 

تا اسم ویلای قدیمی و چند سال ساخت میاد شاید  خیلی از افراد ویلایی رو تصور کنند که سبک و سیاق  قدیمی و نیاز به بازسازی و هزینه داره ولی این دفعه  میخوام ویلایی رو براتون تشریح کنم که قدرت زیادی  داره و با اینکه چند سالی از ساختش میگذره ولی هنوز سرپاست و از چند جهت میتونه خاص باشه.

اولین علت؛ طراحی بسیار شیک ویلا هستش بطوریکه  شما فضای پرت و بدون استفاده‌ای در ساختمان مشاهده نمیکنید و به قول معروف همه چیز جای  خودشه. دلیل دوم؛ قدمت ویلاس. این ویلا در یکی از قدیمی‌ترین شهرک های  منطقه ساخته شده و به نوعی در شهرکی بنا شده که جا افتاده است و برای تصدیق این حرف از سبک ساخت و فضای سبز موجود میشه فهمید و اگر هم قرار  به ساخت ویلای جدید باشه مطمئناً در انتهای شهرک بصورت محدود ساخته میشه.

 موقعیت این شهرک در روستا هستش بطوریکه در ابتدا و  ورودی روستا واقع شده و با منطقه بومی نشین روستا هیچگونه تداخلی ندارد. دلیل بعدی؛ استحکام و کیفیت سازه هستش و از اونجایی که از طول عمر این ویلا چند سالی میگذره، متریال و مصالح به کار رفته هم مربوط به همون سال‌هاست و با توجه به اینکه قیمت مصالح و وسایل به کار رفته در ساختمان سال‌های قبل ارزانتر و مناسبتر بوده مطمئناً سعی شده در حد استاندارد استفاده شود و هیچ کم و کاستی نداشته باشد. 

همونطور که خدمتتان عرض کردم این شهرک دارای گیت ورودی و نگهبانی ۲۴ ساعته هستش و به لحاظ امنیت برای کسی که میخواد از ویلا فقط به منظور  خوش نشینی استفاده کنه بسیار حائز اهمیت هستش.  یکی از نکات مثبت این ویلا داشتن انشعابات مستقل میباشد و با توجه به اینکه این ویلا شهرکی هستش، از کنتور اختصاصی برق و آب و گاز برخوردار است.  یکی از قوانین شهرک اینه که کسی حق نداره دیوار ویلای شخصی خودش رو از حد مجاز بالاتر ببره و ویو ویلای کناری رو به هم بزنه و در صورت مشاهده قطعاً برخورد میشه.  حیاط سازی ویلای مذکور بسیار چشم نواز است و تلفیق سنگفرش  از جنس سنگ طبیعی معدن و فضای سبز چند ساله که با چند گیاه زینتی مثل: کاج کامیس، لاوسون و شمشاد تزیین شده، حس و حالی زیبا را به شما القا میکند. سازنده سلیقه خود را بکار برده که به جای آبنمای سیمانی؛ با استفاده از چند تکه سنگ، آبنمای دست ساز ساخته که چشم نواز و زیباست.

درباره سازه ویلا باید خدمتتون عرض کنم که نرده های ورودی ساختمان ترکیبی از استیل، شیشه و سکوریت دودی میباشد و جالب اینکه تمام پنجره ها دارای حفاظ آهنی میباشند و این امر امنیت ویلا رو دوچندان میکنه. نمای ساختمان از ترکیب سنگ آنتیک و سنگ صاف و صیقلی هستش و با اینکه چند سال قدمت داره، هنوز زیباست.  درب ورودی ساختمان از جنس درب ضد سرقت بوده و باعث امنیت بیشتر ویلا میشود. فضای داخلی ساختمان به صورت وید ساخته شده و به محض ورود یک سمت شما آشپزخانه زیبا با رنگهای گرم و ترکیب چوب و MDF به همراه گاز رومیزی ۵ شعله و هود قرار گرفته است. کف کل ساختمان با پارکت پوشانده شده، رنگ گرم و قهوه‌ای بسیار اصالت و گرمی خاصی به محیط داده است. اتاق خوابی با دیزان جالب و تلفیق رنگ سبز در طبقه پایین وجود دارد که امکان استفاده از افراد مسن را راحتتر میکند. نورگیر سالن پایین بی نظیر است چرا که هم از نور پنجره های رو به سمت حیاط و پنجره های آشپزخانه برخورداره و هم از پنجره های انتهای سالن که مشرف به حیاط پشت هستن، بهره مند گسته است و این عوامل باعث شده تا ساختمان غرق در نور شود.

سقف ساختمان با گچبری و لوستر دیزاین شده و با فضای داخلی ساختمان هارمونی دارد. یک سمت سالن برای TV Wall در نظر گرفته شده به همراه کناف و به وسیله هالوژنهای LED نورپردازی شده است. از طریق پله به طبقه بالا که میروید، شاهد دو تا خواب نسبتاً با ابعاد مناسب هستید که در یکی از اتاق خوابها کمد دیواری تعبیه شده است. نقطه عطف و زیباترین جای این ویلا تراس بزرگ رو به حیاط این ویلا است که با تلفیق چوب نراد و نرده های استیل و بلوک شیشه ای، فضای بسیار دلنشین و رویایی را ایجاد کرده است. در آخر باید خدمتتان عرض کنم این ویلا مختص مشکل پسندان هستش و

مطمئن باشید از دیدن این ویلا به وجد خواهید آمد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 325 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا محموآباد

همچنین برای بازدید موراد مشابه میتونن به صفحه خرید ویلا محمودآباد شهرکی مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه