اطلاعات فایل
کد ملک۳۲۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد دوبلکس کد 323


بررسی کوتاه 

200 متر زمین 

150 متر بنا 

2 خواب

طراحی دوبلکس 

پله گردان چوب


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا محمودآباد دوبلکس کد 323 آشنا خواهیم شد.


محله ای که خوش نشین آن بیشتر از بومی میباشد.


بعلت موقعیت مکانی خوبی که این منطقه دارد؛ فاصله نزدیک به جنگل و مناظر طبیعی و پوشش گیاهی فراوان، دسترسی آسان از چند مسیر به شهرهای مجاور،فاصله 15 کیلومتری تا دریا و امکانات رفاهی مناسب باعث شده تا افراد زیادی برای خرید زمین و ویلا به این منطقه بیایند. این منطقه کاملا از بخش بومی جدا بوده و در همان ابتدا که وارد محله می شوید دوراهی وجود دارد که از سمت چپ به منطقه بومی و از سمت راست به منطقه تهرانی نشین و ویلا و شهرک خواهید رسید.

همچنین این محله از طریق یک جاده بصورت مستقیم به شاهراه منطقه دسترسی دارد و از هر حیث جزو نکات مثبت این محل محسوب می شود. شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی، باغداری و دامپروری است که این خود بهانه ای برای دسترسی راحت تر به اقلام مورد نیازی همچون برنج، میوه و انواع لبنیات همچون شیر، ماست، دوغ و پنیر می باشد. ویلا شهرکی با نمایی دوبلکس با سنگ تراورتن، دارای تاجی بزرگ، حیاطی سنگ فرش با قابلیت  پارک 2 خودرو و مزین به گل و درختان زینتی است.

این ویلا دارای دو دروازی ورودی برای عبور و مرور افراد و پارک خودرو است. درب ورودی ویلا ضد سرقت، کف سالن سرامیک پولیش براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن می باشد. آشپزخانه با کابینت از جنس ممبران مرغوب بوده، در انتهای سالن اتاق پخت و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام واقع شده است. در بخشی از سالن راه پله چوبی را میبینید که مشرف به طبقه بالاست. طبقه بالا دارای دو اتاق خواب مستر و یک تراس بزرگ می باشد که ویوی زیبای شهرک و جنگل را دارد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 308 بندازین برای بازدید روی لینک آبی رنگ کلیک کنین.


خرید ویلا شمال دوبلکس نماسنگ



همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا محمودآباد مراجعه کنین.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه