اطلاعات فایل
کد ملک۳۰۸
نوعزمین
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۲۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال دوبلکس نما سنگ کد 308


بررسی کوتاه

280 متر زمین

220 متر بنا 

طراحی دوبلکس

نمای رومی با متریال سنگ

سه خواب ( یک خواب مستر)

سند تک برگ 

انشعاباب نصب 


توضیحات تکمیلی

با عرض سلام و ارادت خدمت شما دوستان و همراهان عزیز، خرید ویلا شمال دوبلکس نما سنگ کد 309 در یکی از روستا های حوزه

شهر محمودآباد در بخش جاده کلوده به ولیسده واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در 14 کیلومتری دریا و 5 کیلیومتری جنگل قرار دارد، منطقه مورد نظر یکی از خوشنام ترین مناطق حوزه محمودآباد و آمل می باشد، که بسیار دنج و تهرانی نشین بوده و ساکنین غیر بومی آن تماما مالک ویلا میباشند و ویلا های  اجاره ای در این منطقه به ندرت یافت میشود که موجب امنیت و آسایش بیشتر شده است.

در این محله درمانگاه شبانه روزی با دکتر کشیک و داروخانه، زمین فوتبال چمن وسیع و پارک عمومی بسیار زیبا  قرار دارد که این روستا را نسبت به روستا های مجاور متمایز کرده است. از انجایی که این ویلا در 18 کیلومتری دریا واقع شده، آب و هوایی به نسبت مطبوع تری از ویلا های نزدیک ساحل دارد. درباره مختصات و مشخصات ویلا باید خدمتتون عرض کنم اولین چیزی که بعد از ورود به آن مواجهه می شوید بنای با ابهت و طراحی بسیار زیبا و کلاسیک این  ویلاست حیاط و نما با سنگ تراورتن پوشیده شده است که باعث افزایش مقاومت ویلا نسبت به باران اسیدی و تغییرات بالا دمایه می شود.

محوطه سازی این ویلا بسیار شیک بوده چراکه درختان چندین ساله و گیاهان زینتی به بهترین نحو طراحی و اجرا شده است . حیاط وسیع و تماما پوشیده از سنگ از نکات برجسته این ویلا می باشد. درب ورودی ساختمان درب ضد سرقت ترک کار شده و بعد از ورود به ساختمان کف پوش سرامیکی درجه 1 و سقف از جنس کناف با نورپردازی عالی و نیز کابینت با طراحی زیبای این ساختمان خودنمایی می کند.سازنده در طبقه تحتانی ویلا یک سرویس بهداشتی ایرانی و حمام با طراحی بسیار هوشمندانه در زیر پله ها قرار داده که هم از فضای پرت زیر پله استفاده بهینه شده  هم امکان استفاده از سرویس برای افراد مسن تسهیل شده است.

سیستم گرمایشی ساختمان بصورت لوله کشی شوفاژ می باشد، موتور خانه شوفاژ بیرون از ساختمان  تعبیه شده که کار را برای سرویس و تعمیر آسان میکند و از خطرات جانی میکاهد. برای رفتن به طبقه فوقانی ساختمان پله هایی تماما سنگ با نرده های استیل همراه نورپردازی چشم نواز  با طراحی بسیار زیبا عالی و استاندارد تعبیه شده است. در طبقه فوقانی ساختمان یک نشیمن شیک به همراه میز بار ، سرویس فرنگی و حمام وجود دارد که با  قرار دادن یک دست مبل راحتی برای پذیرایی از مهمان های خصوصی تر بسیار محیط مناسب و کاربردی می باشد . سه اتاق خواب در طبقه فوقانی قرار دارد، یکی از اتاق ها مستر بوده و دارای تراس پشت حیاط هست که این تراس مناسب برای نسب کولر یا تهیه کباب و... است، و دو اتاق خواب دیگر که مشرف به تراس وسیع رو به حیاط ساختمان می باشند  پنجره های قدی بسیار شیک با نورگیر عالی کار شده و نیز دارای کمد دیواری MDF هستند که در عکس نمایان است.

این ویلا دارای پروانه ساخت و سند تک برگ عرصه عیان بوده که اطمینان خاطر را به خریدار القا و کار را برای نقل و انتقال بسیار تسهیل و آسان میکند.

خرید این ویلا علاوه بر رفاهی که برای خریدار به همراه می آورد 

یک سرمایه گذاری پر سود و امن محسوب شده و ویلای خریداره شده ارزش افزوده قابل توجهی نصیب خریدار می نماید.

پیشنهاد میکنم به ویلای که لینکشو پایین قرار میدم نگاهی بندازین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین .


خرید ویلا شمال دوبلکس


همچنین برای بازدید ویلا های مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا لوکس مراجعه کنین.


با تشکر از توجه شما، ویلاطور.


ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه