اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۰
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد دوبلکس کد 310


بررسی کوتاه

250 متر زمین 

180 متر بنا 

3 خواب مستر

نما سنگ

حیاط خلوت بسیار زیبا و دنج

محله برند


بررسی تکمیلی 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور،

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا محمودآباد دوبلکس کد 310 آشنا خواهیم شد.


یه ویلای خوب چه ویژگی هایی داره؟

 

هر ویلا یه مشخصه منحصر به فرد داره که به محض بازدید از اون میتونین انگشت تحسین روش بذارین. اما برای اینکه بدونین یه ویلای خوب چه مشخصه ای باید داشته باشه بهتره همراهمون باشین تا یکی از زیباترین ویلاهای منطقه رو بهتون معرفی کنیم.

یه ویلای خوب باید به بیننده حس "ویلا داشتن" رو بده؛ یعنی چی؟ یعنی اینکه هر بار که به ویلاتون سر میزنین از طبیعت و تفریحگاهی که برا خودتون تدارک دیدین حس خوشایندی بگیرین. اگه محیط شهرک یا منطقه رو از ویلا فاکتور بگیریم و فقط چارچوب بنا و محوطش رو در نظر داشته باشیم، درواقع باید این تصور رو تو بیننده بوجود بیاره که تو یه محیطی پاشو گذاشته که حتی بدون داشتن ویو، فضای فوق العاده ای داره. مثلا همین ویلا خوبیا و قشنگیای خاص خودشو داره که میتونیم به محوطه زیباش اشاره کنیم؛ همونطور که تو تصاویر میبینین محوطه سازی این ویلا داره ذوق و سلیقه طراح رو به رخ میکشه که تو همون نگاه اول تصویر آرامش بخشی رو ازش میگیریم. مسیری که برا پارک دو خودرو طراحی شده، باغچه ای که مزین به گلها و درختای سرسبز زینتیه و حیاطی که از دو بخش سنگ و سنگریزه تشکیل شده؛ همه و همه باعث شدن یه محیط دلنشین و دل انگیزی رو شاهد باشیم.

فاکتور بعدی برای انتخاب یه ویلای خوب؛ داشتن متریال درجه یکه! مثل این ویلا که یه بنای نیم پیلوت با نمایی از سنگ تراورتنه که بیننده رو از همون بدو ورود مجذوب خودش میکنه. تراورتن یه سنگیه که بخاطر زیبایی و مقاومت بالایی که داره توی نمای ساختمونا و ویلاها بکار برده میشه و حتی سبک وزنیش نسبت به سنگهای دیگه باعث شده وزن اون بنا و فشار وارده به اسکلت ساختمون کمتر بشه. حالا با اطلاع از این سنگ و تماشای سه تا تاج زیبای شکلاتی، بهتره چشاتونو ببندین و یه نگاه دوباره ای به ویلا بندازین تا عظمت و زیباییش رو خوب درک کنین.

یه مشخصه مهم دیگه برا انتخاب یه ویلای خوب، هارمونی رنگی و استفاده درست از چند متریال کاربردی توی ویلاست! همونطور که میبینین طراح با تموم ذوق و سلیقه ای که برا نمای بیرون این ویلا بکار برده، برای نمای داخل هم هنرشو بکار گرفته تا توازن زیبایی و ساخت دو موقعیت داخلی و خارجی ویلا یکسان بشه. از چن پله اول که بگذرین به درب ورودی ویلا میرسین که ضد سرقته و میتونین وارد سالن و طبقه همکف بشید. یه سالن بزرگ با کف سرامیک، سقف کناف به همراه هالوژن و نورپردازی مخفی که کنارش سه تا پنجره قدی تو نور طبیعی غرق شده. راه پله فلزی گردان که نرده هاش استیله به همراه تم مشکی که تو کابینت، قرنیز و نما دیده میشه فضایی مدرن و کلاسیک بوجود آورده دقیقا مثل نما که تلفیقی از نمای کلاسیک و مدرنه. بیس و متریال کلاسیک با شکستگی و حجمای مدرن و همینطور فضای داخلی که زاویه های تیزی رو بوحود آورده و باکسهای شیشه ای که به همراه رنگای خنثای سفید، نقره ای و طوسی که تو همه اجزا به چشم میخوره، باز هم القاکننده یه فضای کلاسیک و مدرنه. طبقه اول یه سرویس بهداشتی داره که مناسب افراد مسن و مهمونه به همراه آشپزخونه با کابینت هایگلاس، هود و سقف پلکسی!

سقف پلکسی یا همون پلکسی گلاس از متریال پلاستیکه و ظاهری شبیه به شیشه داره که امکان نورپردازی زیر اون وجود داره. چون مقاوتشون بالاس و قابل شستشو هستن، بیشتر تو تیزرهای تبلیغاتی و جاهای مرطوب مثل سرویس بهداشتی، حموم و آشپزخونه استفاده میشن. این نوع سقفا تو طرحای مختلفی قابل چاپن که به تناسب محلی که میخواید میتونید اونا رو نصب کنین. اما قبل از نصب باید زیرسازی و شبکه بندی اون انجام بشه تا تایلای مربوط به پروفایل تو جای مخصوص خودشون قرار داده بشن. تایل و طرحای اون قابل تعویض هستن و شما میتونید با انتخاب طرح دلخواهتون به آسونی تایلا را نصب کنین.

و اما در آخر...!

این ویلا 3 تا اتاق خواب داره که همشون تو طبقه بالا قرار دارن؛ دوتاشون مستر هستن و یه سرویس بهداشتی هم تو طبقه پایین طراحی شده. یه تراس هم طبقه بالا داره که میتونین از منظره دار و درخت سرسبز و مثمر اطراف نهایت لذت رو ببرین. منطقه ای که این ویلا توش قرار گرفته، تا جاده اصلی آمل به محمودآباد حدود 6 کیلومتر، تا جنگل کمتر از 2 کیلومتر و تا دریا تقریبا 15 دقیقه فاصله داره. همین موقعیتها و فاصله ها نشون میده که آب و هوای این منطقه چقد خوبه و با ذکر همین آپشن که این ویلا ازش برخورداره، دوری از رطوبت و نم باعث ارتقای سلامتی خودتون و ویلاتون میشه.

ویلاطور بهترینا رو بهتون معرفی میکنه.

یه پشنهاد خوب براتون دارم 

نگاهی به کد 309 بندازین برای بازید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

خرید ویلا شمال دوبلکس

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا در محمودآباد  بازدید کنین برای مشاهده روی متن آبی رنگ کلیک کنین.


ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه