اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۶۴ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۶۰ متر
خواب۱
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد استخردار 389


بررسی کوتاه

264 متر زمین

360 متر بنا

دوبلکس  

مبله

3 خواب (1 خواب مستر)

هر اتاق یک تراس مجزا

2 سرویس بهداشتی جدا

نما مدرن با متریال سرامیک و چوب ترمو

دارای استخر سرپوشیده، جکوزی و دوش

دارای موتورخانه و تاسیسات

دارای شوفاژ ، پکیج و اسپلیت

پنجره دوجداره UPVC

میز ناهارخوری ژاپنی

امکان ساخت روف گاردن

منظره زیبای جنگل و شالیزار

335 متر زمین کنار ویلا قابل فروش است

10 دقیقه فاصله تا شهر و دریا

3 دقیقه فاصله تا جنگل

ملک شمالی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا محمودآباد استخردار کد 389 آشنا خواهیم شد.


نما مدرن با سرامیک و چوب ترمو!


این ویلا با هارمونی زیبایی که از چوب و سرامیک بوجود آمده، دارای نمای مدرنی است که با بنایی دوبلکس در بهترین نقطه از روستایی خوش آب و هوا در یک کیلومتری شاهراه تجاری منطقه یعنی کلوده قرار گرفته است. این ویلا باتوجه به طرح متفاوتی که نسبت به ویلاهای منطقه دارد، از کیفیت و طراحی بالایی نیز برخوردار است. پی سازی مقاوم و ایزوگام کاری از مهمترین خصیصه این ویلا محسوب میشود. سازنده در گفتگو با تیم ویلاطور بیان داشته که باتوجه به جهت حرکت باد که از شرق به غرب میباشد، ساخت اینگونه ویلاها باید در جهت شمال شرقی به جنوب غربی باشد که همین اتفاق نیز افتاده است. ساخت بنا با قرارگیری در این جهت نوعی بادشکن محسوب شده و در زمانهایی که باد شدیدی شروع به وزش میکند، خسارتی به بنا وارد نمیشود.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا محمودآباد استخردار مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا در منطقه ای قرار گرفته که تا جاده اصلی حدود 1 کیلومتر، تا شهر و دریا تقریبا 10 دقیقه و تا جنگل فاصله ای 3 دقیقه ای دارد. از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی، این ویلا در منطقه بسیار خوبی واقع شده بطوریکه همه وسایل لازم را بدون آنکه به شهر بروید، میتوانید در منطقه کلوده فراهم کنید. این منطقه باتوجه به قرارگیری در مسیر بین شهرهای آمل و محمودآباد از اهمیت خاصی برخوردار است؛ بطوریکه به راحتی میتوانید از شهرهای سرخرود، فریدونکنار و چمستان با طی مسافتی کوتاه و بدون ترافیک به شهرهای آمل و محمودآباد سفر کنید. یکی دیگر از مزایای این منطقه، داشتن ویوی زیبای جنگل و شالیزار است. وجود درختان سرسبز و خوشه های سبز و طلایی مناظر این ویلا چشم هر بیننده ای را مجذوب خود میکند. اگر در طبقه بالای این ویلا قرار بگیرید که بعدها بعنوان روف گاردن نیز میتوانید از آن استفاده نمائید، این زیبایی و عظمت را مشاهده میکنید. کافیست از راه پله های گردان طبقه دوم بالا بروید و خانه ها و طبیعت زیبای اطراف را نظاره گر باشید.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که همه این اتاقها در طبقه بالا قرار دارند. یکی از اتاق ها مستر میباشد و باتوجه به اینکه متراژ هر طبقه 150 متر میباشد، اتاقها و سرویسهای به نسبت بزرگی را داراست. هرکدام از اتاقها حدود 16 متر بوده و دارای کمد دیواری هستند. نکته جالب در مورد این اتاقها؛ دسترسی هرکدام به تراس بصورت جداگانه است. دوتا از اتاق ها به ویوی پشت ویلا دسترسی داشته و یک اتاق خواب به منظره جلوی ویلا اشراف دارد. یک نشیمن بزرگ که در آن میتوان از میز بار، بیلیارد و فوتبال دستی استفاده نمود و همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، سازنده از میز فوتبال دستی استفاده کرده که این میتواند یک گزینه انتخابی برای خریدار مطرح باشد. یک سرویس بهداشتی عمومی نیز در این طبقه قرار دارد که مراحل ساختش هنوز تکمیل نشده ولی شامل دوش و سرویس فرنگی میباشد. با گشتی که در اتاقها و تراسهای این ویلا بزنید متوجه میشوید که این ویلا را میتوان جزو ویلاهای دلباز برشمرد چرا که دارای تراس نسبتا بزرگی بوده، به مناظر اطراف دسترسی خوبی داشته و از دربهای شیشه ای دوجداره و بزرگ استفاده شده با قابلیت جذب نور به فضای داخل اتاق که اگر در طول روز آنها را باز نگه دارید، بوی خوش درختان را که باد با خود به همراه آورده را استشمام خواهید کرد. در پشت ویلا از آجرهای نما استفاده شده که از دور کاملا نمایان و زیباست. نرده های فلزی که به سقف این ویلا راه دارند باید رنگکاری شوند تا ریزه کاریهای این ویلا به اتمام برسند.

حال به طبقه اول میرویم، جایی که طراحی زیبایی را شاهد خواهید بود. با مبلمان بکار رفته و استفاده از فرش ها و تلویزیون؛ همینطور وجود تخت ها در اتاق خوابها و قفسه های کتاب؛ رنگ و بوی نهایی یک ویلای مبله را ملاحظه کرده اید. چنانچه در هنگام چیدمان منزل دچار مشکل شده اید میتوانید از تصاویر این ویلا استفاده کنید. در این طبقه آشپزخانه در گوشه سالن قرار گرفته که حدودا 18 متر بوده و دارای کابینت MDF میباشد. سینک، گاز 5 شعله رومیزی، یخچال و هود از موجودیت های آشپزخانه محسوب میشوند. یک درب ورود به موتورخانه و تاسیسات استخر در آشپزخانه قرار گرفته که به استخر نیز راه دارد. همانطور که در تصاویر این ویلا ملاحظه میفرمائید، این ویلا دارای یک استخر حدودا 20 متری بوده و از کاشیهای متفاوتی نسبت به سایر استخرها استفاده کرده است. کف، دیواره و سقف محیط استخر از چوب است و دارای جکوزی و دوش نیز میباشد. لازم به ذکر است سازنده یک پله فلزی نیز بعدا بعنوان نردبان در استخر تعبیه خواهد کرد. طی صحبتی که سازنده با تیم ویلاطور داشته عنوان کرد باتوجه به طرح و نقشه اولیه، مقرر شده بود که در حیاط "استخر روبازی" ساخته و در این فضای کنونی از یک "حیاط خلوت" استفاده شود که بعدا این نقشه تغییر داده شد و "استخر سرپوشیده" را طراحی و حیاط خلوت را حذف کردند.

سالن این ویلا حدودا 110 متر بوده که فضای بزرگی را شامل میشود و دارای یک درب ورودی ریلی و یک درب ضدسرقت میباشد که در ضلع جنوبی و شرقی ویلا قرار گرفته اند. راه پله های چوبی با نرده های استیل، سقف کناف با نورپردازی های مخفی، هالوژن، لوستر، کف سرامیک، آیفون تصویری، پکیج شوفاژ و اسپلیت از موجودیتهای این طبقه محسوب میشوند. یکی از چیزهایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته میزناهارخوری ژاپنی است؛ بگونه ای که باید بصورت چهارزانو روی صندلی بنشینید و این نوع آداب مردم ژاپن است که برای حفظ سنت دیرینه خود، گاها روی صندلی یا زمین بصورت چهارزانو مینشینند.

این ویلا دارای یک دروازه ورودی بوده که در حیاط امکان پارک دو خودرو برقرار است. محوطه سازی هنوز کامل انجام نشده و دروازه نیاز به رنگ آمیزی دارد که بزودی کار آن به اتمام میرسد. حیاط این ویلا زیباتر خواهد شد زمانی که با رشد روزافزون درختان و گلهای زینتی، فضای سرسبزی را بوجود میاورند.

لازم به توضیح است در کنار این ویلا زمینی با 335 متر نیز قابل فروش است که در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید نمائید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 362  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا دوبلکس محمودآباد

ویلاطور همواره بهترینها را برایتان آرزو دارد.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه