اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۳
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا جنگلی 393


بررسی کوتاه

300 متر زمین

240 متر بنا

بنای دوبلکس

نمای مدرن با متریال سنگ، آجر و چوب

3 خواب (1 خواب مستر)

2 سرویس بهداشتی

استفاده از چوب ترمو

کنتور آب، برق و گاز اختصاصی

شوفاژ + پکیج دیواری

ویوی ابدی

پلاک 1 جنگل

شهرک 5 هکتاری

دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

300 متر زمین کنار فروشی است

ملک شمالی

اقساطی

سند تک برگ


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا جنگلی کد 393 آشنا خواهیم شد.


یک متر تا جنگل!


شاید شنیده باشید استیو جابز زمانی که میخواست آیپد را معرفی کند با این جمله انگیزشی آغاز کرد: "یک هزار آهنگ در جیبتان!" این جمله کوتاه، همه ی آن چیزی که باید توضیح داده میشد را بیان کرد. حال ما با چنین جمله کلیدی مقاله مان را آغاز میکنیم: "یک متر تا جنگل!". این جمله شاید به زیبایی جمله استیو نباشد ولی یک معنی را میدهد: شما در پلاک یک جنگل قرار گرفته اید؛ جایی که رنگ و بوی درختان را در کنار خود میبینید و استشمام میکنید.

با ما به شهرکی سفر کنید که سرسبزی و نشاط را هدیه بگیرید. شهرکی قوی با 5 هکتار مساحت و 130 قواره زمین. در این شهرک حدودا 80 ویلا ساخته شده و ویلاهای دیگر در حال ساخت میباشند. این شهرک به حدی بزرگ است که باید نام کوچه هایش را بخاطر بسپارید تا گم نشوید. این شهرک در کنار جنگل قرار گرفته و فقط بازدید از آن شما را مجاب میکند که حداقل یک ویلا از آن خریداری نمائید. مناظر طبیعی جنگل و کوهستان، هوای عالی و قرارگیری در ارتفاعات شما را از فضای شهری و شلوغی دور میکند. اگر به آرامش مطلق نیاز دارید؛ این ویلا را به شما پیشنهاد میکنیم.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا جنگلی مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

کد 393 دارای 300 متر زمین و 240 متر بنای دوبلکس بوده که با طرحی مدرن از سنگ و آجر ساخته شده است. تا یادمان نرفته بگوئیم که 300 متر زمین در کنار همین ویلا قرار گرفته که 10 متر بر داشته و قابل فروش است. چنانچه به کاشت نهال، باغچه کاری و محوطه سازی علاقه مندید و یا از وسایل ورزشی و سرگرمی استفاده میکنید، این محیط مناسب حال شماست ساخت استخر روباز یا سرپوشیده هم گزینه مناسبیه. ویلای حاضر در جهت شمالی ساخته شده که اگر باد غالب از جهت شرق به غرب باشد، برعکس ویلاهای شرقی غربی؛ در تابستان خنکتر و در زمستان گرمتر هستند. این ویلا کاملا شوفاژکاری شده و در تراس پشت ویلا پکیج دیواری نصب شده است. از مزایای پکیج ها نسبت به موتورخانه ها این است که مصرف سوخت کمتری داشته و بازدهی انرژی بالاتری دارند.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که در طبقه بالا کنار هم قرار گرفته اند. یکی از اتاقها 6 متری میباشد و بعنوان اتاق کودک میتوان از آن استفاده کرد. دو اتاق خواب دیگر هر کدام 15 متر مساحت داشته، یکی از این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و هرکدام به تراس و ویوی زیبای حیاط ویلا و شهرک دسترسی دارند. کوه ها و جنگلها که بارزترین تصویر از یک حس و حال خوب در ویلا هستند را میتوانید از فراز این تراس مشاهده بفرمائید. تراسی که با چوب و سنگ مزین شده و فضایی برای گلکاری هم تدارک دیده شده که میتوانید با کاشت چندین گل رنگارنگ نمای ویلا را زیباتر جلوه دهید. یک سرویس بهداشتی عمومی نیز در سالن نشیمن واقع شده و نقشه آن طوری طراحی شده است که در دید سالن قرار نمیگیرد. سالن نشیمن حدودا 20 متر مساحت داشته و دیواره های آن از پنجره و شیشه تشکیل شده که ویوی فوق العاده و جذاب شالیزار و جنگل را از بالا خواهید داشت. لازم به ذکر است که این ویو ابدی بوده و از فضای دلباز بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید. همچنین با کمی دقت میتوانید شهر را از دور ببینید که نشان از ارتفاع این شهرک از سطح شهر و منطقه است. یک تراس حدودا 3 متری نیز در پشت ویلا قرار دارد که میتوانید در فضای آن با فنجانی چای یا قهوه، از مشاهده مناظر اطراف لذت برده و احساس آرامش کنید.

سقف سالن کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، کف سرامیک براق، درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره، راه پله طرح چوب با نرده های استیل، قرنیزهای چوبی، استفاده از چوب ترمو در هنگام ورود به سالن که به شکل دالان است، سرویس بهداشتی عمومی فرنگی و دوش که کاملا به دور از سالن قرار گرفته اند و در هنگام ورود پس از درب اصلی یک جا لباسی و جا کفشی نیز تعبیه شده که متعلقات طبقه اول محسوب میشوند. یکی از نکات حائز اهمیت در کد 393 این است که سازنده از کاشیهای سفید و براقی برای سرویسها استفاده کرده که زیبایی خاصی دارند. استفاده نکردن از کاغذ دیواری و پوستر در اتاقها نیز یکی دیگر از نکات مثبت این ویلاست. ویلایی که واقعا درخشان است. از سفیدی کاشی سرویسها گرفته تا گچکاری سفید دیوارها و پنجره های قدی در طبقات که باعث روشنتر نشان دادن ویلا شده اند. سفید جزو رنگهای سرد محسوب شده و مسلما با ترکیب چیدمان مبلمان و دکوراسیون منزل این سردی جای خود را به گرمی داده و به فضای ویلایتان رنگ میبخشد. وجود یک مبلمان قهوه ای و یا قرمز و همچنین یک گیاه سرسبز، کاملا با سفید آمیخته میشود و خروجی زیبایی دارد. امتحان کنید!

آشپزخانه این ویلا مخصوص بانوی هنرمند ایرانیست. کابینت هایگلاس، گاز 5 شعله، هود، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و نورگیر؛ این فضا را کاملا برای طبخ غذای خوشمزه مهیا کرده است. آنچه از فضای آشپزخانه کم است یک میز غذاخوری و جمع صمیمی خانواده است که آن را در آینده تجربه خواهید کرد.

این ویلا باتوجه به قرارگیری در محیطی کاملا سرسبز و جنگلی، حیاطی بس فوق العاده دارد. محوطه سازی زیبا و چشم نواز همراه با نرده های آهنی طرح چوب و دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بعلاوه نورپردازی زیبای باغچه و حوالی؛ این ویلا را یکی از جذابترین ویلاهای شهرک به شمار آورده است. گلکاری زیبای باغچه، شمشادها، تعدد درختان کاج و سیکاس و البته چمنزار یکدست به آنچه از این زیبایی ها دیده اید، افزوده است. در پشت این ویلا نهری روان قرار گرفته بعلاوه محوطه سازی زیبایی که صورت گرفته از هر طرف این ویلا را به گوهری بی بدیل تبدیل کرده است.

در آخر؛ این ویلا دارای انشعابات آب، برق و گاز اختصاصی بوده و باتوجه به شهرکی بودنش از نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی برخوردار است. پیشنهاد میکنیم با موقعیت فوق العاده ای که این ویلا دارد روی آن حساب ویژه ای باز کنید چرا که در مدت زمان کوتاهی به فروش میرسد.

اگر به ویلا های جنگلی تمایل دارید پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 386 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا چمستان شهرکی

ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه