اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۵
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۴۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۲۰ متر
خواب۳
حمام۵
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


فروش ویلا استخردار در چمستان 415

بررسی کوتاه

340 متر زمین

220 متر بنا

دوبلکس

3 خواب (2 خواب مستر)

راه پله چوب و سنگ

هوشمند ساز، درای کلیدهای لمسی

دو تراس با ویوی فوق العاده کوه و جنگل

دارای استخر رو باز و سکو

شهرکی

دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

سند تک برگ، پروانه ساخت، پایان کار

ملک شرقی

اقساطی 

فاصله تا جنگل 150 متر 

فاصله تا شهر 15 دقیقه 

فاضله تا دریا 40 دقیقه


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا استخردار در چمستان کد 415 آشنا خواهیم شد.

 

شروعی دوباره با مناظر زیبای جنگل!

 

اگر با محیط زندگی خود اُخت بگیرید، همواره از دیدن کوچه ها، خیابانها، همسایه ها و حتی عابران آن نیز خرسند خواهید شد؛ حال اگر این محیط پر از منظره های زیبای دیدنی باشد چه؟! مطمئنا همه ما با دیدن یک شاخه گل و یا حتی یک برگ از شاخه درخت احساس لطافت میکنیم و با بوی این گیاهان سرمست میشویم؛ اگر مجموعه ای از این گلها و درختان اطراف خانه و محیط زندگیتان وجود داشته باشند، آنگاه چه حس و حالی به شما دست میدهد؟! با منظره زیبای کوه چگونه همذات پنداری میکنید؟ چگونه به شکوفه های بهاری مینگرید؟ آیا با میوه های خوشمزه تابستانی که در اطراف شما سبز و زرد و قرمز میشوند، به وجد خواهید آمد؟ خود را روی تراس ویلایی تصور کنید که مجموعه ای از این مناظر زیبا را در پیرامون خود دارید؛ این مناظر به چشمان شما روشنی و نور میبخشند، لبخند را روی لبانتان مینشانند و سینه هایتان را از اکسیژن خالص پر میکنند. با ما همراه باشید تا ویلایی را خدمتتان معرفی کنیم که زیبایی چشم نوازی دارد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

ویلای حاضر در منطقه ای قرار گرفته که کاملا به جنگل چسبیده و ویوی کوه و جنگل سرسبز را در نزدیکی خود مشاهده میکنید. مناظری که تماشایی هستند و همواره حس و حال خوبی به شما میبخشند. این ویلا در شهرکی واقع شده که اکثر قواره های آن ساخته شده و همه این ویلاها بسیار شیک و لاکچری محسوب میشوند. این ویلا جزو آخرین پلاک شهرک محسوب شده و با عبور از نگهبانی، جاده مستقیم بین ویلاها را طی کرده و بدون پیچ و خمی میتوانید وارد ویلای خود شده و پارک نمائید. همانطور که گفته شد این شهرک دارای نگهبانی است و گیت ورودی دارد و فقط ساکنین آن اجازه عبور و مرور دارند.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا استخردار در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

با ورود به حیاط ویلا که دارای دو دروازه بزرگ و کوچک است، شاهد انواع درختان کاج و سیکاس و شمشاد هستید که گوشه های حیاط کاشته شده و از طریق سنگ دور آنها پوشش داده شده اند. همچنین کف حیاط از سنگ لاشه تشکیل شده که هم میتواند حُسن محسوب شود و هم عیب؛ خوبی سنگهای لاشه در این است که به زیبایی سنتی و هنری فضای ویلایتان کمک کرده و از ترکیبی که با آجر تشکیل داده، محوطه ویلا را بسیار دیدنی کرده است. اما ضعف این سنگها در فاصله بین آنها بوده که پس از بارندگی و یا شستشوی حیاط، آب جمع شده و هدایت این آبها به چاه کمی سخت است.

در حیاط این ویلا یک استخر روباز 8 متری کار شده که با استفاده از پوششها و ورقهای پلی کربنات میتوانید اطراف و سقف آن را بپوشانید و حتی با استفاده از پوششهای تاشو، سقف آن را جدا کرده و از فضای باز بهره ببرید. در کنار استخر سکو قرار گرفته که با گذاشتن چند صندلی میتوانید از محیط لذت ببرید. همچنین بخش موتورخانه آن نیز در همین نقطه قرار گرفته است. اطراف ویلا از درختان متنوعی همچون گردو تشکیل شده که اگر دستی بر آتش دارید میتوانید جسته گریخته از میوه های آن نیز استفاده کنید؛ البته با رضایت صاحبش!!

نمای این ویلا از سنگ و آجر ساخته شده که بعنوان یک ویلای مدرن نمایش داده میشود. نورپردازیهای صورت گرفته روی این نما، در ساعات شب بسیار دیدنی و زیباست. روی سقف تراس این ویلا از چوب لمبه کار شده بعلاوه چوبهای ترمو برای نرده ها که بیشتر به تارمی خانه های سنتی شمالی شباهت دارند؛ معمولا این خانه های روستایی با ایوان بزرگی که دورشان ساخته میشد از چهار طرف به ویو و مناظر اطراف اشراف داشته و بیشتر محل بازی بچه ها محسوب میشدند.

برای ورود به سالن ابتدا از چند پله گذشته و با عبور از درب ضدسرقت، به سالن به نسبت بزرگی میرسید که حدودا 50 متر مساحت دارد. بخشی از دیوارهای این سالن از آجر بوده، کف آن از سرامیک پوشیده شده بعلاوه سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن که در زمان عکسبرداری از ویلا، به علت کار های فنی اتصال برق آن قطع بوده وگرنه تمام انشعابات آب، برق و گاز آن متصل میباشد. این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که یکی از آنها در طبقه پایین و دو تا در طبقه بالا قرار گرفته که هر دو مستر بوده و فقط شامل دوش میباشند. اتاق خواب طبقه اول حدودا 12 متر بوده و البته هنوز کار گچکاری و نقاشی آن به پایان نرسیده است. یک سرویس عمومی روبروی این اتاق قرار گرفته که شامل سرویس ایرانی و روشویی میباشد. کابینت و اتصالات مربوط به آشپزخانه هنوز تکمیل نشده و بزودی کار نصب و اتصالات آن به پایان میرسد. در سالن این ویلا یک فضایی تعبیه شده که بعنوان انباری میتوان از آن استفاده کرد. پنجره های بزرگ دوجداره در قسمت شمالی و جنوبی این ویلا باعث شده اند تا نور بیشتری به سالن وارد شود و همین موضوع برای آشپزخانه نیز صادق است؛ درب پشتی به حیاط و پنجره بزرگ نورگیر باعث روشنتر شدن فضای آشپزخانه شده اند. لازم به ذکر است درب پشتی به فضای استخر راه دارد که یک سرویس عمومی ایرانی در آن تعبیه شده که تعداد سرویسهای عمومی این ویلا را (یکی در طبقه بالا) به عدد 3 میرساند. یکی از کارهای زیبای سازنده این ویلا، طراحی فضای سبز حیاط در زیر پنجره سالن است؛ اگر به تصاویر مراجعه کنید میبینید باغچه سرسبز و زیبایی را در فضای بین سالن و حیاط بوجود می آید که حتی باعث پوشش داده شدن سالن شده و کافیست یک صندلی در کنار پنجره قرار دهید و از تماشای محیط جذاب حیاط و گلهای رنگارنگی که در حال رشد هستند، لذت ببرید.

کلیدهای برقی که در این ویلا کار شده هم دو پُل بوده و هم لمسی؛ که با وجود سیستمهای هوشمند انواع این نوع کلیدها (لمسی) افزایش پیدا کرده و به نوعی به دکوراسیون منزل کمک کرده است. سه پله صعودی به طبقه بالا از جنس سنگ بوده و مابقی چوب میباشند که توسط قرنیزهای چوبی احاطه شده اند. در مسیر راه پله یک پنجره تکی را میبینید که باعث ایجاد نور به فضای راه پله شده و البته یک ویترین چوبی که امکان قرار دادن وسایل تزئیناتی را برایتان فراهم کرده است.

با ورود به طبقه دوم، سقف تمام چوب با کف سرامیک را میبینید که نشیمن باحال و دلبازی را بوجود آورده اند. این نشیمن 35 متر مساحت داشته، شامل یک آشپزخانه کوچک، یک سرویس فرنگی عمومی و متصل به دو تراس میباشد که از طریق یکی از اتاقها نیز قابل دسترسی است. همچنین پنجره و درب بزرگ کشویی که به نماهای اطراف اشراف دارند، شما را به دیدن زیباییهای مناظر این ویلا سوق میدهند. همانطور که گفته شد دو اتاق خواب در این طبقه طراحی شده که یکی از اتاقها 6 متری است و مناسب کودکان میباشد؛ این اتاق دارای یک سرویس (دوش) و پنجره بوده که به فضای پشت ویلا نظر دارد. اتاق خواب دیگر این طبقه نیز حدودا 12 متری است و قسمتی برای کمد دیواری جا گذاشته شده و شامل یک سرویس بهداشتی (دوش) است. آنچه به این طبقه روح بخشیده فضای دو تراس است که مطمئنا اول صبح بعد از بیدار شدن باید به مناظر بیرونی چشم بدوزید تا سرحال و قبراق برای شروع یک روز دلپذیر آماده شوید.

در آخر؛ مدارک این ویلا کامل بوده و میتوانید با یک خرید مطمئن از زندگی در آن لذت ببرید. همانطور که میبینید این ویلا در دل جنگل قرار گرفته و تا دریای محمودآباد و نور حدود 40 دقیقه فاصله دارد. اگر اهل گشت و گذار در جنگل هستید و از شرجی دریا فراری؛ بهتر است به این ویلا نگاه ویژه ای داشته باشید. آنچه که زینت سایت ماست؛ نگاه چون عزیزانی مثل شماست. ویلاطور؛ با معرفی بهترین ویلاها شما را در خریدی موفق مشاوره میدهد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه