اطلاعات فایل
کد ملک۳۳۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال نیم پیلوت کد 333


بررسی کوتاه

400 متر زمین

180 متر بنا

سه خواب مستر

دارای پروانه ساخت و سند


توضیحات تکمیلی

با عرض سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز ویلاطور خرید ویلا شمال نیم پیلوت کد 333 واقع در شهرستان محمودآباد، جاده کلوده به ولیسده یا فاصله 13 کیلومتری از دریا و 800 متری از جنگل قرار دارد. این ویلا در یک شهرک کاملا محصور شده و تهرانی نشین همراه با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی بنا شده؛ به همین خاطر امنیت فوق العاده بالایی دارد. درضمن سازنده برای فضای سبز از چندین درخت زینتی ماننده کاج لاوسون طلایی، کاج تویا کمپاکتا یا همان کامیس پاریس نوکدار و کاج لاوسون پیچ استفاده کرده است.

ملکی که در آن ویلا بنا شده دارای بهترین ابعاد ممکن هست که اصطلاحا به آن ملک اتوبوسی گفته میشود؛ و این ویژگی منحصر به فرد سبب شده که این ملک دارای هیچ پرتی نباشد و خیلی وسیع به نظر برسد و این امکان را مهیا کرده که در صورت خرید به  نحوی که دوست داریم از فضای موجود استفاده کنیم ماننده ساخت استخر که بستر ساخت کاملا محیا هست . نمای تماما از جنس سنگ تراورتن از نوع گردویی و تاج بزرگ و سرستونهای سنگی به همراه نورپردازی زیبای بکار گرفته شده، ابهت، زیبایی و وقار خاصی را به این این ویلا بخشیده است. درب ورودی ساختمان درب ضد سرقت ترک میباشد و به محض ورود به ساختمان  هارمونی رنگی فضای داخل که به شکل زیبا و سنجیده طراحی و اجرا شده، فضایی چشم نواز و گرم و صمیمی به بیننده القا میکند.

کف سالن از جنس سرامیک درجه یک و در سقف از تلفیق کناف و معرق چوبی مشبک به همراه نور پردازی مخفی همراه با چندین هالوژن و لوستر استفاده شده. در ضمن کاغذ دیواری خوش رنگ و ست با پله های چوبی حس و حال لطیف و دل انگیزی دارد. کابینت آشپزخانه از جنس MDF میباشد و نیز یک اتاق خواب به همراه سرویس بهداشتی و دوش حمام در طبقه اول تعبیه شده که امکان استفاده از این ویلا را برای افراد مسن و کم توان بسیار سهل و آسان میکند.

یکی از ویژگی های خاص این ویلا داشتن دو تراس و یک ایوان میباشد که باعث بهرمندی کامل از ویوی زیبای منطقه میشود، در تراس پشت شما ویو جنگل و شالیزار دارین، در تراس جلو ویو محوطه وسیع ویلا. در نیم طبقه بالا دو اتاق خواب وجود دارد که یکی از اتاق ها مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام میباشد؛ و به وسیله یک پنجره بزرگ قدی به تراس پشت حیاط منتهی میشود که همانطور که عکس نمایان است، دارای ویوی ابدی رو به شالیزار  و جنگل بوده و فضای دلنشین و دنجی را فراهم می آورد. اتاق خواب دیگر به تراس رو به محوطه ختم شده و ویوی زیبایی دارد  در ضمن یک کمد دیواری برای جا دادن اسباب و اثاثیه نیز موجود میباشد. در آخر باید خدمتتان عرض کنم از آنجایی که این ویلا  در منطقه ای بنا شده که رو به رشد بوده و دارای موقعیت خاص مکانی میباشد؛ ارزش افزوده چشم گیری را نصیب خریدار نموده و یک سرمایه گذاری امن و پرسود محصوب میشود.

پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه خرید ویلا شمال بندازین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین. 

هچنین کد 312 هم گزینه مناسبی هست با توجه به رنج قیمتش لینکشو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین. 

خرید ویلا در شمال نیم پیلوت

مشتاق دیدارتون برای بازید از ویلا هستیم، خوش باشین.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه