اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۴
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا شمال شهرکی کد 374


بررسی کوتاه

300 متر زمین

200 متر بنا

ویلا دوبلکس، نما سنگ تراورتن

3 خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی عمومی

کابینت ممبران

دارای 2 کولر اسپلیت

ویوی باغ و جنگل

1 کیلومتر فاصله تا جاده اصلی

کاملا تهرانی نشین

شهرک کوی خصوصی

کوچه کاملا شخصی

برندترین منطقه

 

بررسی تکمیلی


با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با فروش ویلا شمال شهرکی کد 374 آشنا خواهیم شد.

 

با ویلای دوبلکسی آشنا شوید که با 300 متر زمین و 200 متر بنا در فروش ویلا شهرکی واقع در کوچه ای کاملا شخصی ساخته شده که یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین ویلاهای حاضر به حساب می آید. این ویلا در منطقه ای کاملا تهرانی نشین قرار گرفته که جزو مناطق برند محسوب شده و با فاصله 1 کیلومتری که از جاده آمل به چمستان دارد؛ دسترسی راحتی را برای ساکنین این شهرک بوجود آورده است. این ویلا با ویوی زیبای باغ، دارای منظره دلباز و خیره کننده ای میباشد که با وجود جنگلهای کناره و سهولت دسترسی به آن؛ نام ویلای جنگلی برازنده آن است.

اگرچه با وجود فضای سرسبز حیاط و محوطه سازی ویلا با تزئین گل و درختان زینتی، تصویر با نشاط و زنده ای را شاهد هستید اما نمای با صلابت ویلا که از جنس سنگ تراورتن میباشد؛ زیبایی این ویلا را دوچندان کرده است. استفاده از این نوع سنگ در نماهای ویلا که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد باعث میشود دوام و طراوت را یکجا در قامت آن مشاهده کرد. وجود 4 ستون و تاج بلند ویلا همراه با نرده های سنگی طبقه فوقانی آن؛ به استخوان بندی این عمارت رنگ بخشیده است.

اگر از محیط حیاط با درختان کاج و لاوسون و شمشاد سرمست شده اید، لازم است به این نکته دقت نمائید که با تغییر زاویه نگاه خود از محوطه به تراس؛ به مراتب تماشا کردن از بالا به باغ، جنگل، محیط شهرک و ویلا جذابتر خواهد بود. حیاط این ویلا سنگفرش بوده و بخشی هم شامل درختان و باغچه میباشد که با تلفیق سنگ و چمن، پارادوکس زیبایی را پدید آورده اند. همچنین حیاط دارای دو دروازه ورودی بوده که یکی برای ورود و خروج افراد و دیگری برای عبور خودرو میباشد که با توجه به متراژ بالای حیاط، میتوانید همزمان دو خودرو را در آن پارک نمائید.

درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده، کف سالن از سرامیک پولیش براق پوشیده شده و سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر میباشد. بخشی از دیوارهای سالن با کاغذدیواری و بخشی دیگر با پوستر پوشانده شده، به همراه پنجره های قدی و آیفون تصویری که در کنار درب ورود قرار گرفته اند. کابینت و آشپزخانه تمام ممبرانی که با رنگ سفید در گوشه سالن قرار گرفته با امکاناتی همچون هود، شیرآلات برند، میز جزیره، فضای تعبیه شده یخچال و گاز 5 شعله که محیط مناسبی را برای طبخ غذا فراهم کرده است.

در طبقه اول یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و فرنگی به همراه دوش قرار گرفته که مناسب برای افراد خردسال، مسن و مهمان میباشد. با عبور از راه پله سنگی و نرده های استیل به طبقه دوم مشرف خواهید شد که دارای 3 اتاق خواب و 2 مستر میباشد که از سرویس های بهداشتی ایرانی، فرنگی و دوش بهره برده است. انتخاب رنگها و استفاده از انواع مختلف کاشیها در سرویس های بهداشتی از ذوق و سلیقه طراح نشات میگیرد که هرکدام را متمایز نشان میدهد. در دو تا از اتاقها، کولر اسپلیت و در یکی رختخواب قرار داده شده که باعث شده اند ویلا مبله نشان داده شوند. پنجره های رو به تراس و فضای شهرک حس خوبی را به بیننده انتقال میدهد که با قرارگیری در تراس میتوانید محیط چشم نوازی را نظاره گر باشید.

هر کدام از دیواره های این اتاق ها از پوستر پوشیده شده که طراوت و زیبایی خاصی به اتاق ها بخشیده اند. انتخاب نوع و رنگ هرکدام از این پوسترها میتواند به آرامش شما کمک کند؛ مثلا انتخاب رنگ قرمز میتواند در گرمتر کردن فضای داخلی موثر بوده و باعث شود احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید. حال این انتخاب میتواند در رنگ پوسترها باشد، یا رنگ رختخواب و یا در پرده ها جلوه کند. یا انتخاب رنگ بنفش که در یکی از اتاق ها کار شده بسیار لوکس بوده و با پیچیدگی و شکوهی که دارد حتی میتوان برای اتاق مهمان از آن استفاده کرد.

در آخر لازم به ذکر است که این ویلا در شهرکی قرار گرفته که از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس زیادی تشکیل شده و باتوجه به بالا بودن سطح منطقه؛ افراد سرمایه گذار زیادی در آن سکونت دارند و چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید این ویلا و منطقه بهترین انتخاب خواهد بود.

 

امیدواریم با سکونت در این ویلا لحظات خاطره انگیز و شیرینی را همراه با خانواده و دوستانتان رقم بزنید.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 364 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.


خرید ویلا چمستان شهرکی

 

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه