اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۷
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۹۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۰,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال استخردار 367


با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال استخردار کد 367 آشنا خواهیم شد.

 

بررسی کوتاه

900 متر زمین

240 متر بنا

3 خواب (2 خواب مستر)

استخر رو باز

بر دو خیابان اصلی

سند شورایی

پروانه ساخت

 

بررسی تکمیلی 

کسی که کار نقشه کشی یک واحد از ساختمان یا ویلا را انجام میدهد، با توجه به سابقه ای که در این کار دارد با دیدن متراژ و ابعاد زمین؛ در ذهن خود سریعا عمارتی را بنا کرده و از زوایای مختلف به آن میپردازد. شما نیز با معطوف به بنایی که در حال حاضر مشاهده میکنید، در ذهن خود ابزارآلاتی که در وسط سالن و اتاق ها قرار دارند را نادیده گرفته و به جایش مبلمان و دکوراسیون ویلا را بچینید. خلق تصاویر ذهنی از این ویلا با متراژ بالایی که سالن آن دارد به همراه سقف کناف با نورپردازی مخفی، کف سرامیک و کابینت ممبران سفیدی که از نمای آشپزخانه دیده میشود؛ تلفیق زیبایی با مبلمان رنگ شاد و گرم حاصل خواهد شد. استفاده از وسایل مختلف در فضاهای سالن باعث میشود انرژی زیادی از تک تک این موقعیت ها به دست آورید. بعنوان مثال میتوانید از کتابخانه کوچکی در زیر راه پله بهره ببرید که یکی از مهمترین منابع تولید و اشاعه انرژی میباشند. اگر با کتاب و کتابخوانی عجین هستید، این فضا بهترین فرصت برای ساخت یک کتابخانه را به شما میدهد.

این ویلا دارای استخری روباز است که در حیاط پشتی واقع شده و کاملا مناسب برای اوقات گرم و تابستانی شماست. از نکته حائز اهمیت این ویلا باید به متراژ بالای زمین اشاره کرد که از آن میتوان بعنوان باغ بهره برد و با کاشت درختان مثمر و گلهای رنگارنگ؛ اگر با محوطه سازی زیبایی همراه باشد، از لذت زندگی در این مکان سرشار خواهید شد. ویلا دو دروازه ورودی دارد و حیاط کاملا سنگفرش میباشد. هنوز محوطه سازی جلوی حیاط تکمیل نشده که به زودی این کار به اتمام میرسد. هرچند درخت صنوبر بزرگی نیز در حیاط قرار دارد و فضای محوطه را از یکنواختی در آورده است. درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده به همراه پنجره های دو جداره UPVC، قرنیزهای چوبی سالن، کاغذ دیواری سه بعدی و راه پله استیل که از موجودیت های طبقه اول محسوب میشوند. یک اتاق خواب در این طبقه وجود دارد که سازنده از کمد دیواری در آن بکار برده بعلاوه اینکه یک کمد دیگر در طبقه دوم کار شده است. با ورود به نشیمن طبقه دوم با شومینه بسیار زیبایی روبرو میشوید که فضای طبقه بالا را گرم نگه میدارد. دو اتاق خواب مستر در این طبقه موجود بوده که دو سرویس بهداشتی فرنگی و یک سرویس ایرانی در آنها بکار رفته به همراه وان و دوش برای استحمام. از راهروی بین اتاق ها به دربی میرسید که راه ورود به تراس حیاط پشتی است که دیدن مناظر اطراف از این تراس بسیار دیدنی و زیباست. همچنین از طریق پنجره های ریلی رو به حیاط، به تراس نسبتا بزرگی میرسید که فضای بیرونی روبروی ویلا را میتوان اشراف کامل داشت.  این ویلا در موقعیتی بنا شده که نزدیکترین محل به شاهراه تجاری منطقه است و با جاده اصلی که مسیر بین شهرهای آمل و محمودآباد است؛ 3 کیلومتر فاصله دارد. نسبت به دریا حدود 10 کیلومتر و تا جنگل نزدیک به 5 کیلومتر فاصله داشته و با توجه به امکانات رفاهی مناسبی که دارد از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین دو خیابان به این ویلا راه دارد که با واقع شدن این ویلا در انتهای محل، از محیط دنجی بهره مند گشته است.

ویلایی دوبلکس با بنایی 240 متری و زمینی به متراژ 900 متر ارزش آن را دارد که با دوستانتان در آن خوش بگذرانید. لازم به ذکر است این ویلا دارای پروانه ساخت و سند شورایی بوده که با استعلام از دهیاری محل میتوانید اقدام به خرید نمائید. امیدواریم از تمام ثانیه های حضور در این ویلا نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 318 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال دوبلکس استخردار

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا شمال استخردار بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه