اطلاعات فایل
کد ملک۳۳۵
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال استخردار کد 335


بررسی کوتاه

350 متر زمین 

150 متر بنا

سه خواب ( یک خواب مستر )

استخر روباز

باربیکیو

 

بررسی  تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با 

خرید ویلا شمال استخردار کد 335 آشنا خواهیم شد.

 

اگه ویو ابدی میخوای اینو بخر...


کد 335 درشهرستان محمود آباد جاده کلوده به ولیسده قرار دارد و از نظر مسافت 15 دقیقه تا دریا 5 دقیقه تا جنگل فاصله دارد. این ویلا در انتهای روستا و در مجاورت چند ویلا واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه ای قرار دارد که بسیار رو به رشد بوده و ویلاهای متعددی در منطقه ساخته شده و به فروش رفته و مورد استقبال عموم  قرار گرفته است ویلای مذکور در یک کوچه شخصی و محصور شده قرار دارد . برای فضای سبز و محوطه سازی حیاط ویلا از کفپوش سنگ به همراه گیاهان زینتی مثل کاج پیوندی ستاره ای، کاج تویا کمپکتا(کامیس پاریس سبز) ، سیکاسف شمعدانی، رز وبنفشه  استفاده شده است. 

نکته حائز اهمیت داشتن پارکینگ مسقف این ویلا میباشد که فضایی مفید بیشتری را در محوطه برای ساکنین فراهم میکنن. نمای ساختمان و پله ها تماما از سنگ میباشد و برای ورودی ساختمان از درب ضد سرقت استفاده شده است. کف پوش سالن سرامیک درجه یک و سقف کناف با نور پردازی هالوژن میباشد در ضمن برای کابینت آشپزخانه از ام دی اف استفاده شده. در قسمت آشپزخانه گاز رومیزی 5 شعله و هود آشپزخانه نیز نصب شده است و یک اتاق خواب مستر در طبقه پایین وجود دارد که امکان استفاده این ویلا برای افراد مسن و کم توان را فراهم می آورد.

این ویلا دارای حیاط خلوت بزرگ در پشت ساختمان میباشد که هم استخر روباز با کاشی کاری و ابعاد مناسب تعبیه شده و هم یک کباب پز سیمانی و از آنجایی که حیاط پشت رو به شالیزار و خالی از سکنه است بسیار دنج و با صفا میباشد.برای رفتن به نیم طبقه فوقانی ویلا پله های چوبی استاندارد و زیبا بکار گرفته شده و در ضمن دو اتاق خواب هم در طبقه بالا قرار دارد. یکی از امتیازات برجسته این ویلا داشتن دو تراس میباشد که برای شرح موضوع باید خدمتتان عرض کنم که ویوی تراس رو به حیاط ساختمان نمای کوچه و روستا و باغهای اطرف آن میباشد و ویوی تراس پشت حیاط ساختمان همان گونه که در عکس نمایان است رو به شالیزار و جنگلیست که در نزدیکی ویلا قرار دارد.این ویلا به کسانی توصیه میشود که قصد خرید ویلایی دنج و به دور از سر و صدا و با ویوی عالی هستن ...

امیدوارم که تونسته باشیم با توضیحات در حد بضائت کمکی کرده باشیم؛ یا حق

یشنهاد میکنم نگاهی به کد 333 بندازین لینک ویلارو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خرید ویلا شمال نیم پیلوت

همچنین برای بازدید از موارد مشابه 

میتونین به صفحه خرید ویلا شمال   و  خرید ویلا استخردار مراجعه کنین،

 برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه