اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۰
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهکوه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا جنگلی چمستان 360


بررسی کوتاه

230 متر زمین

190 متر بنا

3 خواب (یک خواب مستر) 

بنای دوبلکس

نمای آجر

دربست


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا جنگلی چمستان کد 360 آشنا خواهیم شد.

 

رویاهایتان محقق می شود..

 

چمستان یکی از شهرهای پر طراوت و سرسبز خطه شمال هستش که پر از مناطق گردشگری و زیباست و از قدیم بنام چمازستان یعنی "پوشیده شده از چماز" است که نوعی سرخس محسوب میشود. از مناطق گردشگری آن میتوان به دریاچه الیمالات، چشمه آبگرم لاویج، پارک جنگلی کشپل و ... نام برد که هر کدام از زیبایی های خاصی برخوردارند. یکی از ویژگی های خاص منطقه چمستان؛ بالا بودن این شهر نسبت به سطح دریاست که دارای آب و هوای مطبوعی است. همین امر باعث شده از شرجی بودن هوا کاسته شود. با توجه به جغرافیای چمستان که نزدیک به منطقه جنگلی و دریاست؛ باعث شده تا ساخت و ساز و ویلا سازی در این منطقه رونق داشته باشد و به خاطر قدمت و سابقه طولانی در امر گردشگری، بیشتر مناطق چمستان سطح بالا و تهرانی نشین هستند.

خرید ویلا جنگلی چمستان کد 360 در یکی از روستاهای بسیار زیبا و برند منطقه چمستان واقع شده و وجود چند شهرک قدیمی و با اصالت و همچنین رونق ساخت و ساز در این منطقه گواه این مطلب است. این ویلا بصورت دوبلکس بوده و بسیار مستحکم و زیبا ساخته شده و همانطور که در عکس نمایان است از ویوی ابدی و بسیار چشم‌نواز کوهپایه برخوردار است. حیاط کاملا از سنگ پوشیده شده و یک سکو هم برای آلاچیق تعبیه شده و برای فضای سبز از یکسری درختان زینتی مثل کاج کامیس پاریس و لاوسون و شمشاد استفاده شده است. در صورتی که میشود به راحتی چند نهال و درخت مناسب را جایگزین کرد؛ چرا که این منطقه بسیار خوش آب و هواست و قابلیت کاشت انواع درختان، مرکبات و نهال های سیاه ریشه مثل آلبالو، گیلاس، خرمالو و حتی شلیل را دارا می‌باشد. 

ساختمان ویلا از ترکیب آجر نسوز و سنگ بهره برده است. آجر با فرهنگ و زیست بوم ایرانی هماهنگی و سازگاری بسیاری داشته ولی به دلیل معایب و محدودیت های آجرهای رسی سنتی در این چند سال اخیر کمتر استفاده شده، از این رو آجر نسوز به صنعت ساختمان وارد شد. از مزایای این آجرها: تنوع رنگ، استحکام بالا، ثبات ابعادی و شکل هندسی مطلوب که برگرفته از فرایند ساخت بسیار پیشرفته در این محصول میباشد و در آخر تنوع شکل و ابعاد این نوع آجر باعث افزایش روزافزون استفاده از این متریال در طراحی و معماری شده تا جایی که در حال حاضر میتوان این محصول را جایگزین مناسب و به جایی برای آجرهای رسی دانست.

حیاط ویلای مذکور فضا برای پارک کردن حداقل سه ماشین همزمان را دارد. ابعاد سالن حدود 60 متر میباشد که از سرامیک پوشیده شده و فضا برای جا کردن دو سری مبل وجود دارد. دو طرف دیوار سالن طبقه پایین با کاغذ دیواری تزیین شده و کابینت آشپزخانه از جنس ام دی اف است که یک جزیره برای داشتن فضای بیشتر هم تعبیه شده است. سقف سالن از کناف و با هالوژن به صورت مخفی طراحی و نورپردازی شده و برای زیبایی بیشتر

 لوستر دایره ای شکل نصب شده است. دو پنجره قدی بسیار بزرگ رو به حیاط و یک پنجره مشرف به حیاط کناری در سالن تعبیه شده که سالن را غرق در نور طبیعی می کند. در ضمن تمام زباله ها با قرنیز قهوه‌ای پوشیده شده است. برای رفتن به طبقه بالا از پله سنگی با نرده های استیل استفاده شده و بسیار استاندارد و مستحکم ساخته شده است. در سالن بالا سه تا اتاق خواب وجود دارد که یکی از اتاق ها مستر بوده و جالب اینکه دو تا از اتاق خواب ها به وسیله پنجره قدی کشویی نسبتاً بزرگی رو به حیاط باز می شود. نقطه عطف این ویلا تراس رو به حیاط آن میباشد که ویوی بسیار زیبایی دارد و می شود ساعت ها روی صندلی نشست، کتاب خواند، چای نوش جان کرد و از فضای بکر منطقه بهره برد.

امیدوارم بتوانم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشمو شما را در این امر همراهی کنم.

با تشکر از شما بابت وقتی که بابت مطالعه این متن گذاشتید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 358 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال جنگلی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا جنگلی چمستان بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه