اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۸
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال جنگلی کد 358

 

بررسی کوتاه

300 متر زمین

190 متر بنا

3 خواب (یک خواب مستر)

نما رومی سفید

طرح دوبلکس

ویوی جنگل

امکان افزایش زمین

دربست

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال جنگلی کد 358 آشنا خواهیم شد.

 

اگر به دنبال ویلایی هستید که قابلیت افزایش متراژ زمین را داشته باشد، میتوانید با در نظر گرفتن این ویلا؛ زمین کناری آن را

نیز خریداری کنید. شاید از آن دست افرادی باشید که تمایل دارند برای خود ویلاباغی  داشته باشند و یا اگر فرصت و هزینه لازم برای ساخت ویلای دیگری را دارید، میتوانید با اخذ مجوزهای لازم؛ ویلای جدیدی را احداث کنید. شاید اندیشیده اید که اگر باغی پر از درختان پرتقال، نارنگی، سیب و یا سایر درختان مثمر را داشتید، حتما از زندگی در بین آنها  بیشتر لذت خواهید برد. این ویلا را با زیبایی در ساختش را به شما پیشنهاد میکنیم تا بتوانید از قِبَل آن فرصت هایی را برای خود و دوستانتان بوجود آورید تا با یک تیر دو نشان زده باشید.

برای آشنایی با خرید ویلا شمال جنگلی کد 358 با ویلاطور همراه باشید. این ویلا با زمینی به متراژ 300 و بنایی 190 متر، صورت دربست قابل فروش است که زمین کناری اش نیز با 250 متر به شما پیشنهاد میشود که چنانچه قصد خرید دارید، میتوانید از زمین کناری آن که در سمت راست ویلا قرار دارد نیز بهره ببرید. این ویلا در منطقه ای واقع شده از جنگل های انبوهی عبور خواهید کرد و باتوجه به مجاورت با جنگل؛ از ویو و دورنمای سرسبز و خاصی بهره مند است.

این ویلا از دو دروازه برای ورود تشکیل شده که میتوانید حداکثر دو خودرو را در حیاط آن جای دهید. در وسط حیاط، دو آبنما کار شده که برای مرطوب نگه داشتن فضای حیاط میتوانید از آن استفاده نمائید. در محیط حیاط درختان و گلهای زینتی زیبایی کاشته شده که جنگل سرسبز کوچکی را در کنار خود احساس خواهید کرد. باتوجه به اینکه چند چراغ شب نما در باغچه قرار داده شده، با ترکیب چراغهای تعبیه شده روی سقف طبقات بیرونی ویلا؛ از روشنی خاصی در هنگام شب برخوردار خواهید بود. نمای ویلا رومی سفید بوده و با چراغ سفیدی که در عکس نیز مشاهده میکنید؛ این ویلا را نورانی جلوه میدهد.

تاج بلند ویلا به همراه 6 ستون بزرگ؛  ابهت خاصی به آن بخشیده و باتوجه به طرح دوبلکس ویلا؛ عیار و عیان بالایی دارد. به درون ویلا میرویم. از درب ورودی ضدسرقت آن میگذریم و به سالن میرسیم. سالنی که کف آن از سرامیک پوشیده شده و سقف آن از کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن میباشد. سالنی به نسبت بزرگ که بر روی دیواره آن از طرح زیبایی برای جایگیری تلویزیون کار شده و آشپزخانه ای که در بدو ورود با زیبایی آن روبرو خواهید شد. دیواره آشپزخانه از سنگ شبیه آنتیک کار شده؛ کابینت هایگلاس، هود، گاز 5 شعله و سینک ظرفشویی نیز از دیگر موجودیت های این آشپزخانه است.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب میباشد که در طبقه دوم قرار گرفته اند. با عبور از راه پله های تمام استیل به طبقه دوم خواهید رسید. اما قبل از آن باید به یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه حمامی که در طبقه اول کار شده اشاره کنیم که کاملا مناسب برای افراد سالمند و مهمان میباشد. بعلاوه پنجره های قدی دوجداره که نارسانایی خوبی در جذب صدا و هوای درون و بیرون ویلا دارد.

راهروی باریکی که در طبقه بالا وجود دارد، سه اتاق خواب را به هم نزدیک کرده و با پنجره ای که در انتهای این راهرو واقع شده، نور و مناظر زیبای بیرون را به درون انتقال میدهد. یک اتاق خواب مستر بوده و یکی از این اتاقها دارای کمد دیواری میباشد. بعلاوه اینکه میتوانید به تراس دسترسی داشته باشید و منظره بیرون را مشاهده نمائید. با طراحی دکوراسیون داخلی و قرار دادن چند مبل و تخت و صندلی، فرش و پرده ها؛ نور و انرژی مضاعفی به ویلایتان بدهید که تا سالیان سال بتوانید از این هنر لذت ببرید.

امیدواریم با معرفی این ویلا، در انتخاب خرید آن مصمم باشید تا بتوانید لحظات رویایی خود را در آن رقم بزنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 330 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال جنگلی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از  صفحه خرید ویلا شمال  بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه