اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۱
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۵۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۵۵ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار در چمستان 411

 

بررسی کوتاه

355 متر زمین

500 متر بنا

تریبلکس

نما سنگ تراورتن

4 خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی مجزا

دارای استخر سرپوشیده

کابینت ممبران

دارای آلاچیق و آبنما

دارای 2 تراس مجزا

شاهنشین

روف گاردن

محوطه سازی با درختان چهارفصل

شهرکی با بیش از 70 ویلا

نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

سند تک برگ

ملک شمالی

فاصله تا جنگل 3 دقیقه 

فاصله تا شهر 15 دقیقه

فاصله تا دریا 30 دقیقه 

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار در چمستان کد 411 آشنا خواهیم شد.

 

جنگل نزدیک است؛ همین گوشه، همین اطراف!

 

اگر ویلایی به شما معرفی میشد که در یکی از شهرک های بزرگ و بنام منطقه قرار گرفته با ویویی بی نظیر از کوه و جنگل، چه کار میکردید؟ احتمالا اولین چیزی که می پرسید قیمت ویلاست؛ برای ویلایی که تمام امکانات و دسترسی های لازم را داشته و روز به روز بر قیمت و ارزش آن افزوده میشود؛ معطل کردن جایز نیست و چشم بسته آن را خریداری کنید. بله؛ این ویلا در یکی از زیباترین مناطق جنگلی استان مازندران واقع شده که از روی تراس میتوانید به ویوی زیبا و چشم نواز مناطق آن چشم بدوزید. مناظری که تا وقتی در ویلا حضور دارید؛ از راه نه چندان دور نسیم خوش گلبرگهای درختان راش و افرا و توسکا را استشمام خواهید کرد. اگر با هدف زندگی در محیط خوش آب و هوا و سرسبز شمال اقدام به خرید ویلا میکنید، این هدیه را به شما میدهیم که اگر سری به جنگل هم نزنید، همچنان میتوانید از حال و هوای خوش جنگل در محیط ویلایتان لذت ببرید. اما همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که زندگی در دل جنگل، موهبتی است که وقتی نصیب ما شد از آن به نحو احسن استفاده کنیم. به قول یک ضرب المثل چینی: "اگر چه در کنار جنگل زندگی میکنی ولی قدر چوب را بدان!" خیلی از گردشگران و مسافران با حضور در بین درختان و جنگلهای انبوه شمال، سعی دارند تا با قطع درختان برای خود آتش به پا سازند و بعد بصورت ناشیانه آتش را خاموش نکرده و آن را رها میکنند و متاسفانه خیلی از جنگلهای هیرکانی شمال را بخاطر همین سهل انگاری از دست داده ایم. البته این موضوع فقط مربوط به مسافران نبوده و گاها بومی ها و ساکنین دائمی شمال نیز با بی توجهی و بی دقتی باعث از بین رفتن این منابع طبیعی شده اند. پس برای سکونت در محیطی که بیشترین تاثیر را در آب و هوای خوش منطقه دارد؛ همه ما مسئولیم که ابتدا به درستی از آن محافظت کرده و سپس استفاده کنیم. از بحث معرفی این ویلا دور نشویم؛ همراه ما باشید با یکی از بهترین ویلاهای تریبلکسی که دارای ساخت و کیفیتی بالاست و ویلایی خواهد بود که خاطرات خوشی را در آن رقم خواهید زد.

این ویلا با 355 متر زمین و 500 متر بنا با نمایی از سنگ تراورتن از زیباترین ویلاهای این شهرک محسوب میشود؛ شهرکی که تا جاده اصلی حدود 4 کیلومتر فاصله داشته و در دل جنگلهای انبوه شمالی قرار گرفته است. این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی است و با توجه به ویلاهای زیادی که در آن ساخته شده، از حس و حال بسیار خوبی برخوردار است. شهرکی که اگر از بالا به آن نگاه کنید؛ فضاهای سرسبز و دلبازی را مشاهده خواهید کرد که روز به روز بر زیبایی آن افزوده خواهد شد. اگر با دیدن رنگ سبز گیاهان حال خوشی به شما دست میدهد و یا اگر جزو کسانی هستید که به گلها و گیاهان اهمیت زیادی داده و سعی میکنید در محیط خانه تان از این سبزینه های دوست داشتنی مراقبت کنید؛ بهتر است این ویلا را از دست ندهید. همین حالا برای خرید آن اقدام کنید تا دیر نشده!

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای 4 اتاق بوده و که سه اتاق آن در طبقه دوم و اتاق آخری هم در طبقه سوم قرار گرفته است. نکته جالب ویلای حاضر این است که در طبقه اول اتاق خوابی طراحی نشده و بجایش یک استخر 30 متری ساخته شده که از طریق یک درب به سالن راه دارد. ابعاد فضای داخلی استخر 18 متر بوده و دارای سکو برای نشستن و سونا خشک میباشد که البته سونا خشک با اختلاف سطحی پایین تر قرار گرفته که از طریق راه پله ها به آن دسترسی خواهید داشت. این استخر بخاطر پنجره و درب خروجی که به پشت ویلا دارد از مقدار نور کافی برخوردار بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید کاملا فضای استخر روشن است. روشن بودن استخر از طریق نور طبیعی، در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شده و بطور کلی احساس خوبی به افرادی که در حال استفاده از این استخر هستند داده میشود. در بعضی موارد، سازنده ها سعی میکنند از تلق یا سایه روشن در سقف استخر استفاده نمایند تا مقدار نور بیشتری به فضای استخر وارد شود بخاطر همین در برخی موارد شاهد هستیم که استخر در حیاط طراحی شده و بیشتر بوسیله صفحاتی اطراف آن را پوشش میدهند.

کابینت این ویلا از جنس ممبران بوده که باتوجه به آینه کاری دیواره آشپزخانه، ترکیب زیبایی را پدیده آورده اند. میز غذاخوری (کانتر)، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و در کل فضای باز آشپزخانه؛ این موقعیت را برای بانوی هنرمند ایرانی بوجود آورده تا با طبخ بهترین غذاها از هنر آشپزی خود بهره ببرد.

سالن این ویلا حدودا 70 متر میباشد و کف آن از سرامیک براق پوشیده شده به همراه کاغذ دیواری های به رنگ قهوه ای سوخته و تیره که فضا را برای طراحی دکوراسیون با رنگهای سفید و روشن فراهم کرده است. زمانی که در سالن این ویلا قرار میگیرید، این احساس به شما دست میدهد که یک نیروی قوی و غلیظی شما را احاطه کرده که برگرفته از رنگهای روی دیوار، درب ورود، کابینت آشپزخانه، قرنیز و سقف است اما برای خارج شدن از این حالت، پیشنهاد میکنیم به جنگ با این نیرو رفته و از مبلمان رنگ روشن و سفیدی استفاده کنید که با تضاد بوجود آمده به مانند استراتژی تبدیل تهدید به فرصت، همه این رنگها را در احاطه خود بگیرید و فضای روح بخش و مثبتی خلق کنید. کسانی که در کار طراحی داخلی و چیدمان منزل هستند، با این رنگها بازی کرده و فضای صمیمی و گرمی را بوجود می آورند. بنابراین اگر دستی بر آتش دارید، خود را به چالش بکشید و به این فضا روح تزریق کنید.

درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، TV wall، آیفون تصویری، سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، روشویی، انباری و پنجره های دوجداره از موجودیتهای دیگر این سالن میباشند. راه پله سنگی با نرده های استیل راه ورود به طبقه بالاست که در همان ابتدا با 3 اتاق خواب روبرو میشویم که هر کدام دارای ابعاد 15 متری هستند. دو تا از این اتاقها مستر هستند و در هر کدام از کمد دیواری با طرح و شکلی نوین بکار گرفته شده است. سازنده از انواع کاغذهای دیواری استفاده کرده که هرکدام هارمونی رنگی زیبایی دارند. مثلا انتخاب رنگهای بنفش تیره و آبی کمرنگ میتواند برای اعضای خانواده یک نمادی را تداعی کرده که مناسب روحیه و شرایط فکری آنهاست. استفاده از سرویسهای فرنگی، دوش، روشویی، سقف آسمان مجازی و کاشی های 3 طرح، از امکانات مهم این اتاقها میباشند.

اگر اهل تفریح و بازی و سرگرمی هستید؛ شما را به یک نشیمن باحال دعوت میکنیم که میتوانید از میز بیلیارد و فوتبال دستی در آن بهره ببرید. این دو بازی طرفداران خاص خودشان را دارند که پیشنهاد اول ما به شما میز بیلیارد است. اما اگر بخواهیم کمی امروزی تر به شما پیشنهاد دهیم بهتر است از پلی استیشن 5 (PS5) استفاده کنید؛ کنسول بازیهای PS5 این امکان را به شما میدهند که به اتفاق خانواده و دوستان، بازیهای هیجان انگیزی را تجربه کنید.

این نشیمن به یک تراس طویل و درازی دسترسی دارد که حدودا 11 متر بوده و از نرده های قلیونی تشکیل شده است. در این تراس شما فضای زیبای شهرک را در پیش رو خواهید داشت؛ فضایی که اگر به طبقه بالا بروید دیدنی اش دو برابر میشود. اما قبل از رفتن به طبقه بالا، شما را به یک تراسی دعوت میکنیم که در پشت ویلا قرار گرفته و نمای فوق العاده ای دارد. شما در این ویو، مناظر زیبای باغ را میبینید که به قولی ابدی بوده و از دیدن آن به وجد خواهید آمد. نوشیدن چای یا قهوه در این فضا و مطالعه کتاب را به شما پیشنهاد میکنیم.

با عبور از راه پله ها به طبقه سوم این ویلا میرسید که ابتدا به لوستر بزرگی برمیخورید که فضای راه پله را به زیبایی پوشانده است؛ سپس با دو دری روبرو خواهید شد که در سمت راستی راه ورود به روف گاردن بوده و در سمت چپی به اتاقی منتهی میشود که میتوان از آن بعنوان شاهنشین یاد کرد. این اتاق شامل آشپزخانه کوچکی میباشد که مناسب برای شبهایی است که میخواهید شام را در این طبقه میل کنید و از دورهمی های خود لذت ببرید. و اما مهمترین بخش از این ویلا، روف زیبا و باحالی است که از دیدن آن سیر نخواهید شد. محیطی که از آلاچیق و باربیکیو تشکیل شده و قسمتی نیز با چمن مصنوعی پوشیده شده است؛ این فضا ناخودآگاه شما را به خرید چند کیلو گوشت و نوشیدنیهای مجاز وادار میکند تا در کنار دوستان کبابی به بدن بزنید و از کنار هم بودنتان نهایت لذت را ببرید. نوش جانتان! مناظر زیبای شهرک و منطقه به همراه کوه ها و جنگلهای اطراف از دیدنیهایی هستند که فقط از این روف قابل مشاهده میباشند. همه چیز این روف بسیار زیبا و هیجان انگیز است اما توصیه میکنیم مواظب بچه ها و کسانی که شرایط روحی یا جسمانی خوبی ندارند باشید تا از نرده ها و دیوارهای کوتاه این سقف فاصله بگیرند.

هرچقدر اهل گفتگو هستید؛ شبهای پر ستاره این بام را از دست ندهید و در کنار عزیزانتان خوش باشید.

این ویلا دارای محوطه سازی زیبایی است که از نمای بالا کاملا به محوطه اشراف خواهید داشت. محیطی که از چندین درخت و گل زینتی تشکیل شده و با آلاچیق و آبنمای زیبایی که کار شده؛ محیط مفرح و همه پسندی را بوجود آورده است. کف حیاط از سنگ پوشیده شده و اطراف آن پر از گیاهان چهارفصل تشکیل شده بعلاوه چراغهای شب نمایی که در بین باغچه قابل رویت هستند. در حیاط امکان پارک دو خودرو وجود داشته و با توجه به متراژ بالای زمین؛ میتوان تاب نیز نصب کرد.

در آخر؛ این ویلا در جهت شمالی قرار گرفته و جزو منطقه جنوبی شهرستان چمستان محسوب میشود؛ فاصله این ویلا تا دریای محمودآباد و نور حدود 30 دقیقه است و برای دسترسی به جاده کافیست 5 کیلومتر رانندگی کنید. از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی این ویلا به فروشگاه های بزرگ زنجیره ای فاصله کوتاهی داشته که میتوانید تمام اقلام مورد نیاز خود را از آنجا تهیه نمائید. اگر با این ویلا انس گرفته اید و خواهان یکی از زیباترین ویلاهای منطقه هستید؛ با ما در تماس باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 410 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا استخردار در شمال

ویلاطور؛ بهترینها را برایتان تدارک دیده است.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه