اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۵۴۴ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۰۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


فروش ویلا استخردار 403

بررسی کوتاه

544 متر زمین

300 متر بنا

نیم پیلوت

3 خواب

فول مبله

دارای یک سوئیت با امکانات کامل و درب ورود مجزا

22 متر استخر سرپوشیده

جکوزی

موتورخانه

درختهان مرکبات گوجه سبز و خرمالو

آلاچیق + باربیکیو

درب ورود ریموت

پارکینگ مسقف با قابلیت پارک 3 خودرو

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

سند تک برگ

دارای 40 متر بر

ملک شمالی

خرید اقساطی

دارای سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ و اسپلیت)

پارکینگ مسقف با قابلیت پارک 3 خودرو

کاملا شخصی ساز

دارای یک منبع 700 لیتری آب


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا استخردار کد 403 آشنا خواهیم شد.


لذت زندگی در ویلایی شهرکی با تمام امکانات!


اگر به دور و اطراف خود نگاه کنید متوجه میشوید ویلاهای زیادی ساخته شده که بعضا در قالب یک ویلای دربست و مستقل به حساب می آیند که از محیطی مجزا تشکیل شده اند. انتخاب یک ویلای مستقل یا شهرکی میتواند کاملا سلیقه ای باشد و ما میخواهیم از ویلایی بگوئیم که در شهرکی بزرگ قرار گرفته بطوریکه حدود 40 ویلا در آن ساخته شده و از چند قواره زمین خالی نیز برخوردار است. شهرکی که دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی است و امنیت ویلایتان را تضمین میکند. اگر دنبال ویلایی میگشتید که با داشتن چنین ویژگیهایی فضای خوب و صمیمی را برایتان تداعی کند؛ بهتر است به این ویلا و شهرک نگاه خاصی داشته باشید.

این شهرک در فاصله ای 2 کیلومتری از جنگل و حدود 12 دقیقه ای تا دریا واقع شده است. همچنین تا جاده اصلی حدود 1 کیلومتر و تا شهر 7 کیلومتر فاصله دارد. از لحاظ موقعیتی در مکانی فوق العاده قرار داشته چرا که به شاهراه تجاری منطقه یعنی "کلوده" فاصله کوتاهی دارد بطوریکه همه اقلام مورد نیاز را میتوانید بدون مراجعه به شهر از این منطقه تهیه نمائید. همچنین دسترسی به شهرهایی مانند آمل، محمودآباد و چمستان براحتی از این مسیر امکانپذیر است. فاصله ای حدودا 12 کیلومتری از دریا باعث شده این منطقه از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار باشد و با توجه به قرارگیری در جهت شمالی، به لحاظ جذب نور این ویلا از موقعیت بسیار خوبی بهره مند است.

این ویلا دارای 544 متر زمین،300 متر بنا و 22 متر استخر سرپوشیده میباشد. ویلایی نیم پیلوت که از دو اتاق خواب و یک سوئیت جدا تشکیل شده که این سوئیت کاملا مناسب برای سرایدار و یا مهمان میباشد. چرا که دارای اسپلیت، آشپزخانه، کابینت، هود، کمد، سرویس بهداشتی، مبل تختخواب شو، تلویزیون، شوفاژ و درب ورود و خروج مستقیم به حیاط است. این سوئیت یک درب مجزا به حیاط نیز دارد که در صورت لزوم میتوان این در را قفل و از همان درب اصلی ویلا استفاده کرد. سرویس بهداشتی در این سوئیت دارای دوش، حوله خشک کن، روشویی کابینتی، پرده و سرویس فرنگی میباشد که بصورت مجهز و کامل تدارک دیده شده است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا استخردار مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده میفرمائید این ویلا کاملا مبله بوده و دارای امکاناتی از قبیل: یخچال ساید LG، مایکروفر، مبل، فرش، پرده، ال ای دی 45 اینچ، اسپلیت، شومینه گازی، ماهواره، شوفاژ و ... میباشد که همه وسایل آن نو هستند. وجود 4 اسپلیت و شوفاژ میتواند برای همچین ویلایی بسیار کارآمد بوده که درواقع سیستم سرمایشی و گرمایشی آن را محیا میکنند. همچنین در کنار گرم کن آب استخر، از چندین شوفاژ نیز در فضای استخر نیز بکار رفته که در سردترین ایام سال هنگامی که در حال شنا هستید، محیط را گرم نگه میدارد. کابینت MDF به همراه گاز 5 شعله رومیزی، هود، نورگیر و تمام امکانات لازم برای آشپزخانه تدارک دیده شده و شما پس از خرید با یک ویلای کاملا مجهز روبرو خواهید شد. یکی از چیزهای مهمی که در یک ویلا بیشتر به چشم میاید ابعاد آشپزخانه است که امکان پخت و پز و شستن ظرفها براحتی و در فضای بزرگتری صورت گیرد. هرچه به این محیط بها داده شود مسلما برای پذیرایی و یا میزبانی از مهمانان با مشکلی روبرو نخواهید بود.

در این ویلا فضای پِرتی نخواهید داشت و از هر گوشه و کنارش میتوان صحبت کرد، این به طراحی مهندسی و زیبای ویلا برمیگردد به طور مثال یک کمد دیواری مخفی روبروی راه پله به همراه آینه قدی کنار درب اصلی قرار گرفته است که موقع خرج از خانه با اشغال کمترین فضا در یهترین موقعیت، بسیار مفید واقع می‌شوند.  

طراحی و انتخاب دو نوع مبل که نه تنها از رنگهای متفاوتی استفاده شده بلکه به فراخور محیطی که در آن قرار گرفته اند با هم فرق دارند. اگر با دقت نگاه کنید متوجه میشوید که از مبلهای راحتی مدرن در فضای روبروی تلویزیون به عنوان نشیمن و از مبلهای کلاسیک در کنار شومینه به عنوان پذیرایی استفاده شده است. انتخاب این نوع رنگ و جنس وسایل میتواند بدون وجود حائلی، ایجاد اختلاف کند. در کنار این وسایل انتخاب رنگ پرده و کاغذ دیواری نیز میتواند به فضای سالن رنگ و لعاب ببخشد. یا ست شدن رنگ چوب در کنافهای سقف، میز ناهارخوری، طرح مشبک طبقه بالا و کف سالن نیز ترکیب رنگی زیبایی را پدید آورده اند. اگر در طراحی دکوراسیون منزل یا ویلایتان سردرگم هستید و یا نمیدانید چه وسایل و رنگهایی را در کنار هم ست کنید؛ پیشنهاد میکنیم از این ویلا و چندین نمونه دیگر داخل سایت ما بازدید نمائید تا به قدرت دکوراسیون و چیدمان در فضاسازی زیبای ویلا پی ببرید.

با طی مسیر راه پله چوب روسی به طبقه دوم این ویلا میرسید که دارای 2 اتاق خواب 12 متری بوده و البته مستر نیستند ولی از یک سرویس عمومی فرنگی و دوش بهره منده میباشند که در میان دو اتاق قرار گرفته است. این دو اتاق از تخت دونفره، کمد، شوفاژ و اسپلیت برخوردار هستند که از طریق پنجره های ریلی به فضای زیبای حیاط و شهرک اشراف دارند. پرده این پنجره ها از نوع زبرا میباشد که قابلیت سایه و روشن دارند و امکان کم و زیاد شدن میزان نور و سایه را فراهم میکنند.

داشتن تراس یکی از آپشنهای مثبت یک ویلا میباشد که با وجود ویوی زیبای اطراف، باعث حفظ سلامتی شما میشود. فرض کنید صبح از خواب بیدار شدید و نیاز دارید تا کمی هوای تازه استشمام کنید و به مناظر چشم بدوزید. یا پس از مطالعه و استفاده از گوشی و لپ تاپ، قصد دارید به دوردست ها نگاه کنید تا چشمانتان از تمرکز چند وقته رهایی یابد و برای لحظاتی هم شده با دیدن اشیای دورتر، به تقویت بینایی خود کمک کنید. تراس این ویلا به مناظر زیبای شهرک اشراف داشته و پیشنهاد میکنیم با دیدن این مناظر به چشمانتان ورزش بدهید.

این ویلا دارای یکی از زیباترین محوطه سازیهایی است که تا به حال دیده اید. محیطی بزرگ و دلباز که از چندین گل و درختان همیشه سرسبز و مرکبات بهره برده که شامل لاوسون، شمشاد، سیکاس، کاج، گوجه سبز و خرمالو میباشد. کف حیاط از واش بتن پوشیده شده به همراه درختان کاجی که بعنوان حصار، محیط ویلا را در بر گرفته اند. این نوع انتخاب دیوار میتواند مشوق کسانی باشد که تمایل دارند محوطه ویلای خود را کاملا سرسبز کنند. باربیکیو، آلاچیق 6 متری زیبا و پارکینگ مسقف از دیگر مشتقات این ویلا محسوب میشوند که به زیبایی حیاط رنگ داده اند. اگر خانوادگی سفر میکنید، اگر با همکاران خود به مسافرت میروید و یا اگر با دوستان خود در پی گشت و گذار هستید؛ این ویلا بهترین گزینه برای شماست. دورهمی های شبانه زیر آلاچیق و درست کردن کباب در محیطی که شبهای بسیار خنکی دارد؛ میتواند خاطرات شیرینی را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

در حیاط امکان پارک 3 خودرو وجود دارد، همچنین دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک نیز تعبیه شده اند که دروازه ورودی بزرگ آن ریموت دار است و باتوجه به اینکه این دو دروازه از ارتفاع بلندی برخوردار نیستند ولی در عوض با وجود درختان کاج و چراغهای شب نما؛ فضای دلبازی را خلق کرده اند. این دروازه کاملا روبروی پارکینگ قرار گرفته و براحتی امکان پارک را برایتان مقدر میسازد. سقف پارکینگ از جنس پلی کربنات و بصورت قوسی بوده و فقط در یک طرف آن ستونهایی گذاشته شده که البته بار سبک آن را از طریق پایه های آهنی مهار کرده است. پوشش پلی کربنات از زیباترین پوششها در سقف شیروانی، پاسیو، حیاط خلوت و پارکینگ میباشند که دوام زیادی داشته و کاملا منعطف هستند و تا سالها رطوبت و دمای هوا روی آن اثر نمیگذارند.

این ویلا دارای یک استخر کاملا مجهز بوده که از موتورخانه به همراه تصفیه کننده های آب برخوردار است. همچنین با استفاده از کاشیهای خوشرنگ و پنجره قدی با ویوی بی نظیری که دارد محیط مفرحی را برای تمام فصول سال برایتان فراهم کرده است. همانطور که مشاهده میکنید این پنجره ها شامل پرده بوده که در صورت لزوم میتوانید استخر را از دید بیرون مخفی نگاه دارید. مساحت این استخر 22 متر است و از عمق 1 متر و 30 تا 1 متر و 70 برخوردار میباشد و دارای دو پنجره افقی از پشت بوده که فضای استخر را روشنتر میکنند. در این استخر از جکوزی و یک سرویس مجزای حمام و دستشویی (فرنگی) استفاده شده که باتوجه به متراژ زمین و بنا، از طراحی بسیار شیکی بهره مند گشته است. جت جکوزی، تهویه استخر، تصفیه جکوزی و استخر، گرمکن جکوزی و استخر روشنایی سقف و دیگر امکاناتی که بر روی تابلوی مربوط به استخر معرفی شده نیز قابل استفاده هستند.

در آخر؛ این ویلا دارای سند تک برگ است و از یک منبع آب 700 لیتری برخوردار بوده که باتوجه به وجود استخر و موتورخانه، اهمیت بسیار بالایی دارد. تمام انشعابات این ویلا وصل میباشد و در واقع یک ویلای تمام کار است. طی صحبتی که با سازنده ویلا داشتیم ایشان اشاره کردند که ابتدا بصورت شخصی ساخته شده بنابراین از مصالح و امکانات خوبی در آن بکار رفته است. با توجه به ابعاد بالای زمین، این ویلا دارای 40 متر بر میباشد که برای یک ویلای شهرکی فوق العاده است. امیدواریم از معرفی این فایل نهایت استفاده را برده باشید.

ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه