بازسازی ویلا در شمال

بازسازی ویلا در شمال

بازسازی ویلا در شمال

یکی از فعالیتهای مجموعه ویلاطور بازسازی ویلا در شمال است، ویلاها بعد چند سال استحکام و زیبایی خودشون رو از دست میدن و برای ساکنین یا دردسر ایجاد میکنن یا جذابیت قبل رو ندارن. در این موقع بعضی از صاحبین ویلا اقدام فروش ویلا و خرید ویلای جدید میکنن، اما بهترین گزینه اگه وقت و ذوقش رو داشته باشین بازسازی ویلای هست، چون هم تو هزینه صرفه جویی میشه هم صاحب ویلایی مطابق سلیقه خودتون میشید که میتونین هنر و ذوق خودتون رو بهش تزریق و ویلارو به اصطلاح شخصی سازی کنین.


مجوز بازسازی ویلا در شمال

هر نوع ساخت و سازی نیاز به مجوز ساخت یا همون پروانه ساخت داره، البته تو بازسازی چون لولهای مختلف داره این موضوع حتمی نیست و باتوجه به تغییراتی که میخواید اعمال کنین، پیمانکار شما راهنماییتون میکنه که آیا نیاز به پروانه ساخت دارین یا نه. به عنوان مثال تغییرات و کارهایی که درونش احتمال ریزش بنا وجود داره یا استانداردهای شهرداری رو نقض میکنه نیاز به پروانه ساخت دارن مثل برداشتن و جابجایی راه پله، یا دیوارهای حامل، یا حذف و جابجایی انبار و … . ولی کارهایی مثل ایزوگام، نصب کفپوش، سرامیک، سفیدکاری، نماکاری دیوارها، لوله کشیهایی که نیاز به ساخت موتورخونه نداره، تعمیرات استخر، نصب و تعمیرات در و پنجره و سرویس بهداشتی و … نیاز به پروانه ساخت ندارن. اگر نیاز به پروانه ساخت داشتید مدارکی که خدمتتون عرض میکنم آماده کنین و به مرجع مربوطه مراجعه کنین؛ تو شهرها به شهرداری و روستاها به دهیاری، البته توی تهران چند سالی هست برای دریافت پروانه ها باید به مراکز خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنین بجز زمینهایی که هنوز بنایی ندارن که باید حضوری مراجعه کنین.

مجوز بازسازی ویلا در شمال

  1. تشکیل پرونده و تکمیل فرم مجوز تعمیرات
  2. اصل و کپی سند مالکیت یا کپی بنچاق یا صورت‌مجلس و نقشه تفکیکی
  3. کپی سند سرقفلی در صورت سر قفلی‌دار بودن
  4. کپی شناسنامه یا کارت ملی مالک یا وکیل قانونی به همراه وکالت‌نامه رسمی
  5. جوابیه بیمه و آتش‌نشانی
  6. اصل و کپی فیش نوسازی
  7. اصل و کپی قبض‌های آب، برق، گاز و تلفن
  8. پایان کار یا جواز قبلی البته در صورت وجود
  9. تکمیل فرم مجوز تعمیرات توسط مسئول واحد فنی سازمان میراث فرهنگی در صورت واقع‌ شدن ملک در محدوده بافت فرسوده
  10. در صورتی‌ که تعمیرات کلی و اساسی باشه به فرم تعهد کارفرما و گواهی استحکام بنا الزامی هم نیازه.
  11. در صورتی که ساختمان موردنظر اوقافی باشه علاوه بر مجوزهای لازم از شهرداری برای یک سری مدارک باید به اداره اوقاف مراجعه کنید.

بعد از درخواست صدور پروانه دستور بازدید از ملک صادر میشه و مامور بازرسی میاد برای بازدید، اگر ملک شهری باشه واحد شهرسازی شهرداری گزارش مامور بازرسی رو بررسی میکنه و بعد دستور کنترل عوارض رو میده. از این مرحله بعد از چند روز یا چند هفته پروانه ساخت شما صادر میشه، اگر بدون پروانه بازسازی رو انجام بدید مشمول تخلف قانون شده و باید جریمه پرداخت کنین.


محاسبه هزینه بازسازی ویلا در شمال

یکی از کارهای مهم در بازسازی ویلای شمال محاسبه هزینه هست، حتما قبل از شروع کار هزینه اجرای پروژه رو با کمک پیمانکارتون محاسبه کنین تا پروژه شما به علت اتمام بودجه نیمه کاره نمونه و حتما نوسان قیمت و افزایش قیمت ها رو در نظر داشته باشین تا باعث توقف پروژه شما نشه. بهتره اول موارد مهمتر رو اجرا کنین بعد سراغ بخشهای دیگه برین، البته این موارد رو اگه پیمانکارتون باتجربه باشه حتما بررسی میکنه و پروژه شمارو تو روال درست قرار میده.

محاسبه هزینه بازسازی ویلا در شمال

بازسازی ویلا نسبت به تعویض یا نوسازی ویلا صرفه جویی هزینه بیشتری براتون داره، اگه تمایل به صرفه جویی بیشتری دارین، موقع طراحی و اجرا، طراح و پیامانکار شما برساس تجربه میتونن کمک زیادی بهتون کنن.


شرایط بازسازی ویلای شمال

معمولا شما به خاطر فاصله زیادتون از ویلا نمیتونین هر روز سر پروژه باشین و نیاز داشتن به پیمانکار حتمی هست، پیمانکار هر روز یا هر مرحله از پیشرفت کار عکس و فیلم تهیه میکنه براتون میفرسته  و شما رو در جریان قرار میده، و شما با توجه به تبدیل شدن یه طرح 3 بعدی به واقعیت میتونین

شرایط بازسازی ویلا در شمال

 ارتباط بیشتری باهاش بگیرین و دقیقتر بررسیش کنین و اگر نیاز دونستید تا جایی که امکان داره تغییرات جدید در ویلا اعمال کنین. در صورت که نیاز به بازسازی ویلا در شمال دارید با مجموعه ویلاطور تماس بگیرید خوشحال میشیم کمکی از دستمون بربیاد، همکاران مجرب و با تجربه مجموعه ما رویاهای شمارو به واقعیت تبدیل میکنند.

شماره تماس: 09111102303 باقری

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی