اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۶ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا مدرن محمودآباد کد 343


بررسی کوتاه

236 متر زمین

200 متر بنا

3 خواب

طراحی دوبلکس

نمای مدرن

متریال درجه 1

جکوزی 

شاهنشین و بهار خواب

فاصله تا دریا حدود 4 دقیقه

سند تک برگ

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما  ،همراهان محترم ویلاطور، در ادامه 

بصورت تکمیلی با خرید ویلا مدرن محمودآباد کد 343 آشنا خواهیم شد.

 

سنگ مفت، گنجشک مفت؛ مشاوره بگیر!

 

شما برای خرید یک ویلا جهت سکونت، مبلغ زیادی را می پردازید. چه بهتر که قبل از صرف این مقدار هزینه، از مشاوری خبره کمک بگیرید. حداقل و حداکثر مبلغ پرداختی برای یک ویلا، نیاز به مشاوره دارد و ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با تیم ویلاطور در تماس باشید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

 در ادامه می خواهیم با ویلای حاضر آشنا شویم که زیبایی چشم نوازی دارد و از موقعیت بسیار خوبی بهره مند است. این ویلای دوبلکس با نمایی متفاوت از سنگ در فاصله 1 کیلومتری از دریا واقع شده که محیطی فوق العاده برای کسانی است که می خواهند دسترسی راحت تری به دریا داشته باشند. ویلایی که مشاهده می کنید بصورت مستقل بوده و در کوچه ای قرار گرفته که اطراف آن از ویلاهای زیادی بنا شده است. این ویلا دارای دو دروازی ورودی است که مسیر عبور ماشین و افراد را تعیین می کند و باتوجه به فضای حیاط، قابلیت پارک دو خودرو را دارد. حیاط ویلا کاملا سنگفرش بوده و با محوطه سازی که از گل های شمشاد، سیکاس و لاوسون انجام شده به همراه درختان کاج، زیبایی منحصر به فردی را به آن بخشیده است.هرچقدر فضای بیرونی ویلا دلبازتر باشد به مراتب تاثیر مثبتی بر روحیه تان دارد و پیشنهاد می شود با رسیدگی به گیاهانی که در منزلتان دارید به خودتان و اطرافیانتان انرژی مثبت هدیه دهید. از راه پله ورودی به ویلا عبور کنید و با گذر از درب ضدسرقت، به سالنی بزرگ خواهید رسید که زیبایی فضای داخلی ویلا را می توانید در همان بدو ورود مشاهده کنید. اگر جزو کسانی هستید که در دکوراسیون داخلی منزل ذهن خلاقی دارید می توانید خیلی سریع وسایل لازم برای چیدمان ویلا را در جای خودشان تداعی کنید. سالن ویلا با کفپوش سرامیک پوشیده شده، سقف آن کناف بوده با نورپردازی مخفی و آشپزخانه ای که در منتها الیه سالن واقع شده که کابینتی از جنس ممبران دارد که فضای سالن و آشپزخانه تان را بسیار جذاب و لاکچری جلوه می دهد.لازم به توضیح است که این جنس از کابینت ها که متریالی از ورق MDF و مواد pvc است، در انواع و رنگ های مختلفی عرضه شدهکه به تناسب محیط آشپزخانه، انتخاب و نصب می شوند.

در آشپزخانه؛هود، فضای یخچال و گاز 5 شعله تعبیه شده به همراه پنجره ای ریلی که می توانید به حیاط پشتی دسترسی داشته باشید. همچنین با پنجره قدی و بزرگی که در راستای درب ورودی ویلا و به سمت حیاط کار گذاشته شده، روشنایی و نور فراوانی  در سالن خواهید داشت که با نصب پرده ای به سلیقه خودتان می توانید رنگ آمیزی صفابخشی به ویلایتان بدهید.  در کنار راه پله ای که به سمت طبقه بالا مشرف است، استخر، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را خواهید داشت که  کاملا مناسب برای افراد مسن و کودکان است. سقف حمام و جکوزی با پارچه pvc یا همان شقف کشسانی پوشیده شده که فضای داخل را کاملا شیک نشان داده و به همراه نورگیری که روشنایی آن از حیاط پشتی انعکاس دارد،به فضای بیرون اشراف دارید. 

لازم به توضیح هست سقف کشسانی جز مدرن ترین و جذاب ترین مدل های کاذب در بازار های جهانی محسوب میشوداین محصول همانطور که از اسمش پیداست قابلیت کشسانی دارد همچنین دارای خصوصیت های دیگری مثل امکان شستشو و تمیز کردن، ضد آب و ضد رطوبت، ضد باکتری و قارچ، مقاوم در برابر آتش، عایق صوتی، دارای 60 سال طول عمرهست که این متریال را جز بهترین گزینه ها، برای سرویس بهداشتی ، استخر و جکوزی قرار میدهد.مردم استان مازندران همواره برای روشنایی اهمیت زیادی قائل هستند و علاقه خاصی به نور آفتاب دارند. ریشه این اعتقاد به ابری بودن زیاد آسمان در منطقه شان برمیگردد و یا به نقش آفتاب در کار زراعی آنهاست. با توجه به این سابقه، شما در این ویلا چشمه های نوری زیادی را می بینید؛ مثلا وجود پنجره ای که برای روشنایی پاگرد تعبیه شده و یا پنجره های قدی بزرگی که در طبقات مشاهده می کنید.با عبور از راه پله سنگی به طبقه بالا می رسید که سالن به نسبت بزرگی دارد.این ویلا دارای سه اتاق خواب که دو عدد آن مستر بعلاوه سرویس بهداشتی فرنگی می باشد که دوتا از این اتاق ها رو به حیاط بوده و به یک بالکن مشاع دسترسی دارن و یک اتاق خواب نیز به پشت ویلا منظره دارد.

این ویلا دارای شاه نشین بوده که از سه در یا پنجره ریلی به تراس راه داشته و در این فضا به راحتی می توانید با دوستان و خانواده تان گرد هم جمع شوید. در تراس که بصورت حیاط خلوت نیز نشان داده می شود؛ گل و درختان سیکاس، شمشاد و لاوسون را مشاهده می کنید که با این فضا می توانید با قرار دادن چند صندلی از هوا و طبیعت موجود لذت ببرید.همانطور که مطلع هستید تراس معادل کلمه بهار خواب است به علت ابعاد مناسب این تراس شما میتوانید به کلمه جامه عمل پوشیده و در هوای معتدل شمال یه خواب زیبا و متفاوت زیر آسمان پرستاره داشته باشید.با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، کمربندی جدیدی از کنار این محله رد شده که باعث ترقی این مناطق گردیده، کماکان هنوز به اشباع قیمتی خود نرسیده،

و جای ترقی زیادی دارد و بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری موقعیت هایی با این شرایط هستند. یعنی مکانی که به اشباع قیمتی نرسیده و در ترقی خوبی قرار دارد این کمربندی همچنین با حل مشکل جاده ای در گذشته، مسیر رفت و آمد را آسان کرده است و باعث افزایش آسایش صاحب این ویلا میشود.این منطقه دارای ویلاهای سطح بالای زیادی بوده و به علت دسترسی و نزدیکی به شهراز امکانات بسیار رفاهی خوبی نیز برخوردار است.

فاصله تقریبی تا دریا با ماشین 4 دقیقه

 

پیشنهاد میکنم از کد 230 بازدید کنین لینکشو براتون قرار میدم برای بازدید روی متن ابی کلیک کنید.

خرید ویلا لوکس جنگلی

همچنین برای بازدید از موارد مشابه 

میتونین به صفحه خرید ویلا استخردار مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه