اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۷
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 347

 

بررسی کوتاه

360 متر زمین 

180 متر بنا

مبله

دوبلکس

نما سنگ 

شهرکی

فاصله تا دریا پیاده 20 دقیقه با ماشین 4 دقیقه

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت ­بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلا طور ، 

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 347 آشنا خواهیم شد.

 

همسایگان شما چه کسانی هستند ؟

 

ویلایی شهرکی که در کرانه جنوبی دریای خزر و با فاصله­ ای نه چندان دور از دریا، در شهرکی بنام و محله­ ای خوش نشین با همسایگان درجه 1 بنا شده. این ویلا تا دریا حدود 1200متر فاصله دارد و چنانچه با خودرو قصد حرکت به سمت دریا را داشتید با طی فاصله­ای 4 دقیقه­ ایمی­توانید به آن برسید. و اگر تمایل دارید پیاده به سمت دریا حرکت کنید، می­توانید با طی مسافتی 20 دقیقه ­ای به دریا بروید. همانطور که گفته شد این ویلا، شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی و امنیت بالایی برخوردار است. در تصاویر مشاهده می­کنید همه ویلاها حیاطی مشترک دارند و محصور نیستند ولی با تامین امنیت، نبود دیوار را پوشش داده­اند.

این ویلا با نمایی سنگ و بصورت دوبلکس ساخته شده و با محوطه­ سازی زیبایی که انجام شده، از فضای دلبازی برخوردار است. ویلا بصورت مبله عرضه می­شود و چنانچه به وسایل و نوع چینش آن نگاه کنید متوجه می­شوید از انتخاب و دقت بالایی بهره برده است. درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده، کف ­سالن سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، کابینت MDF، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، هود، یخچال، شومینه، شوفاژ، تلویزیون، اسپلیت، مبل، قالی و پرده­ای که فضای داخلی ویلا را بسیار زیبا نشان داده­ اند.

جای­گیری میز غذاخوری در کنار شومینه؛ فضای دلنشینی را بوجود آورده تا در کنار خانواده و عزیزانتان لحظات خوشی را بگذرانید. پله ­های چوبی گردان که مشرف به طبقه بالاست، امکان دسترسی به دو اتاق خواب را فراهم می­کند که هرکدام 16 متری بوده و باتوجه به وجود تخت­هایی که در اتاق­ها موجود است، به راحتی می­توانید برای تعداد زیادی از اعضا جا فراهم کنید. از 360 متر زمین موجود، 80 متر برای بنا اختصاص داده شده که می­توان گفت ویلایی بزرگ به حساب می­ آید. همانطور که این ویلا از نمای بیرون زیبایی بصری خاصی دارد، با مبله بودن خود زیبایی دوچندانی در فضای درونی داشته و برای کسی که به دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی می­دهد؛ محیطی فوق­العاده است. در هر کدام از اتاق­ها پنکه دستی، شوفاژ و کمد قرار داده شده به همراه تخت دو نفره و تک نفره و تراسی که از یک اتاق خواب به بیرون راه دارد. منظره زیبای ویلا که بصورت اشتراکی در نظر گرفته شده است از درختان سرسبز کاج و سیکاس پر شده و ویوی دلپذیری را بوجود آورده است.

امیدواریم با سکونت در این ویلا، خاطره ای خوش به همراه داشته باشید

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 339 بندازید برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا لوکس شهرکی

همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا محمودآباد مراجعه کنید برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

 

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه