اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۶
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۶۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال شهرکی 366

 

بررسی کوتاه

235 متر زمین

160 متر بنا

نیم پیلوت

نما سنگ تراورتن

3 خواب (1 مستر)

شومینه

شهرک برند

نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

استخر، سونا و جکوزی مشاع

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال شهرکی کد 366 آشنا خواهیم شد.

 

اگر دوستانی دارید که در شبکه های نتورک فعالیت دارند !

 

و یا خودتان دستی بر آتش دارید؛ حداقل یکبار واژه "فالو" را در این مجموعه شنیده اید. فالو (Follow) در لغت به معنای "دنبال کردن" و به این مفهم است که شما با دیدن یکسری از مزایای موردی خاص؛ پیرو و دنباله رو آن خواهید شد و حتی بدون هیچ توضیحی، علاقه مند به آن موضوع میشوید. دقیقا چنین موردی در هنگام مشاهده این ویلا صادق است؛ بطوریکه با دیدن این تصاویر از شهرکی که همه ویلاهای آن ساخته و تکمیل شده است، نوع و تعداد ویلاها، نگهبانی و درب ورودی شهرک، شکیل و منظم بودن، متراژ زمین و بنا، محوطه سازی های صورت گرفته و ... فالو خواهید شد. به این همه قابلیت شهرک فوق؛ استخر، سونا و جکوزی مشاع را نیز اضافه کنید. طراحان این شهرک با قدرت بالای سازندگی و درک درست از نیاز خریدار، سعی کردند ویلاهایی بدون کم و کاست را ارائه دهند تا نتیجه ای دو سر بُرد را رقم بزنند. هم خریدار صاحب ویلایی میشود که خوش ساخت و درجه یک است و هم فروشنده خوش نام و با اعتبار خواهد شد. از طرفی امنیت بالای شهرک و گیت ورودی و خروجی که دایر است این امکان را فراهم آورده تا افرادی غیر از صاحبان ویلا اجازه عبور و مرور را نداشته باشند و از طرفی ساکنین خیالشان از بابت ویلایشان راحت باشد. اکنون که بدون پرزنت، فالو شده اید میخواهیم از فضای داخلی سالن ویلا برایتان بگوئیم و اینکه برای رسیدن به این شهرک از چه مسیری عبور خواهید کرد.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب و 1 مستر بوده که دوتا از این اتاق ها در طبقه دوم میباشند. در طبقه بالا یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و حمام نیز موجود بوده که در راهروی بین دو اتاق خواب واقع شده است. یکی از اتاق های طبقه بالا به تراس به نسبت جمع و جوری راه دارد که میتوان فضای زیبای شهرک را نظاره کرد. اتاق خواب مستر (سرویس فرنگی و دوش) در کنار آشپزخانه طبقه اول قرار گرفته است. سقف هر کدام از اتاق ها کناف کاری شده به همراه نورپردازی مخفی و پنجره هایی که رو به مناظر زیبای باغ و جنگل باز میشوند. کابینت و آشپزخانه این ویلا MDF بوده به همراه سینک دوقلو، هود، گاز 5 شعله و نورگیری که به مناظر پشت ویلا اشراف دارد. سقف سالن ویلا از جنس کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن و کف آن از سرامیک پولیش براق میباشد. شومینه ای زیبا در وسط سالن قرار گرفته که باتوجه به پنجره های دوجداره ای که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و مانع از برودت هوا هستند؛ خانه گرمی خواهید داشت. پنجره های دوجداره UPVC همچنین مانع از ورود و خروج صدا، عدم نفوذ آب، مقاوم در برابر باد و گرد و خاک، شست و شوی آسان، ایمنی بالا، غیرقابل آتش سوزی و دارای پایداری و طول عمر بالاست. این ویلا دارای دربی ضدسرقت میباشد که آن را در شمار یکی از بهترین ویلاهای با امن این شهرک قرار داده است.

از سالن ویلا خارج شوید و به حیاط بنگرید. در نگاه اول مجسمه ای را در محوطه ملاحظه میفرمائید که دارای نماد بسیار زیبایی است. درختان زینتی کاج، سیکاس و شمشاد در دو سوی حیاط به همراه گلها و باغچه ی زیبایی که طراحی شده، فضای سرسبز و خوش عطری را خلق کرده اند. سنگ فرش حیاط و فضایی که برای پارک دو خودرو کار شده به همراه بنای سنگی نیم پیلوتی که رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده از مواهب فضای بیرونی محسوب میشوند. زیبایی ویلایتان در مسیر حرکت پایه ریزی شده است. چرا که از تونل شاخه های درختان سرسبزی عبور خواهید کرد که ذوق رسیدن به ویلا را در شما دوچندان میکند.  امیدواریم خاطراتی که از محیط سرسبز شمال و سکونت در آن به یادگار خواهید داشت؛ همراه با لبخند باشد.

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا شمال شهرکی بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

 

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه