اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۱
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۴۱ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در شمال 381

 

بررسی کوتاه

180 متر بنا

241 متر زمین

3 خواب

ویوی زیبای کوه و جنگل

شهرک تکمیل شده

منطقه فوقالعاده

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا در شمال کد 381 آشنا خواهیم شد.

 

یک ترابایت حافظه کم است!

 

فرقی نمیکند چه فصلی باشد؛ بهار، تابستان، پاییز یا زمستان. شمال همیشه رویایی بوده و هست. کافیست

پس از ورود به شهرهای شمالی از سرعت خود بکاهید و از تماشای کوه ها، درختان، دشت ها، تپه ها، ساحل و دریا لذت ببرید. حوصله به خرج دهید؛ رم گوشی و دوربینتان را خالی کنید؛ به دامان طبیعت بروید و از حس و حال خوبتان، خاطره بسازید. ثبت تمام زیبایی ها در یک عکس نمیگنجد. بنابراین نیاز است بارها و بارها عکس گرفته و فیلمبرداری کنید. سلفی بگیرید. دابسمش درست کنید و به زندگیتان رنگ بپاشید. اینجا بهشت روی زمین است. از بهارش گرفته تا زمستانش. هرچقدر میتوانید دم و بازدم کنید. اینجا هوای پاک برای نفس کشیدن بسیار است. اگر تمایل دارید هرچند وقت یکبار این حس را تجربه کنید و یا مایل هستید همواره در کانون این زیبایی ها قرار داشته باشید، ویلایی را به شما معرفی میکنیم که تمام احساسات خوب را یکجا در خود جای داده است. پس با ما همراه باشید.

منطقه ای فوق العاده با شهرکی جا افتاده!

خرید ویلا در شمال کد 381 بصورت شهرکی و در منطقه ای کاملا جنگلی قرار گرفته بطوریکه طبیعت زیبای کوه و جنگل در فاصله کوتاهی از آن قرار دارد. این شهرک از جاده اصلی 3 کیلومتر فاصله داشته ولی جاده مربوط به این روستا دقیقا از کنار شهرک عبور میکند. تمام قواره های این شهرک کاملا ساخته شده و شامل ویلاهایی با قدمت چندین ساله میباشد. ویلای حاضر در ابتدای شهرک قرار دارد که به راحتی پس از ورود به شهرک میتوانید وارد ویلای خود شوید. ویلایی دوبلکس با نمایی از سنگ تراورتن و تاج چوبی بسیار زیبا، محوطه سازی شده با گل و درختان زینتی و حیاطی سنگ فرش با قابلیت پارک 3 خودرو. این ویلا دارای 241 متر زمین و 180 متر بنا میباشد که کنتور آب و برق آن نصب بوده و فقط اتصال گاز آن باید به زودی برقرار گردد.

برای بازدید موارد مشابه میتونید به صفحه  خرید ویلا در شمال  مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

درب ورودی ضدسرقت؛ پنجره دوجداره UPVC؛ کف سرامیک پولیش براق؛ سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر؛ کاغذ دیواری و شومینه که از موجودیت های سالن میباشند. یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این طبقه موجود بوده به همراه یک اتاق خواب که پنجره ای با نمایی به پشت ویلا دارد. کابینت ممبران به همراه هود، سینک دوقلو و نورگیر که فضای آشپزخانه را تشکیل داده اند.

از راه پله ها عبور کرده و به نشیمن بزرگی میرسید که یک درب ورود به تراس داشته به همراه دو پنجره قدی دیگر که باعث روشنایی بیشتر فضای نشیمن میشوند. دو اتاق خواب در این طبقه موجود بوده که دیواره های آن از کاغذدیواری پوشیده شده، از طریق پنجره ها به منظره زیبای کوه و جنگل اشراف داشته و کمد دیواری بزرگی که در یکی از اتاقها کار گذاشته شده است. یک سرویس بهداشتی عمومی نیز در این طبقه قرار دارد که بین این دو اتاق خواب واقع شده است. از روی تراس این ویلا به تصاویر زیبای طبیعت دسترسی خواهید داشت که کاملا در احاطه شماست. امیدواریم با انتخاب یکی از بهترین ویلاها؛ در جمع دوستان و خانواده از سکونت در آن لذت ببرید.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه خرید ویلا در شمال بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه