اطلاعات فایل
کد ملک۳۲۶
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در شمال نیم پیلوت استخردار 326


بررسی کوتاه 

280 متر زمین 

150 متر بنا 

3 خواب 

استخر سرپوشیده

نما و محوطه سنگ 


برسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی

با خرید ویلا در شمال نیم پیلوت استخردار کد 326 آشنا خواهیم شد.


اول مشاوره، بعد خرید!


شاید بارها این موضوع برایتان اتفاق افتاده که کالایی را به دلیل تردید، بی اطلاعی و یا کمبود وقت تهیه نکرده و آن را از دست دادید؛ و یا نتوانستید از مرجع خاصی برای خرید کمک بگیرید. ما بهترین راه را به شما پیشنهاد میکنیم: مشاوره! جهت خرید هر محصولی نیاز به مشاوره می باشد تا راهکار مناسب برای تهیه محصول مورد نظر به شما ارائه شود. مشاوران ویلاطور شما را برای خرید هرچه بهتر ویلای موردنظرتان راهنمایی و کمک میکنند تا ابهام، شک و دودلی از بین رفته و به جایش اعتماد و اطمینان قرار بگیرد؛ پس با ما همراه باشید.

مسلما هر ویلا سلیقه و مخاطب خاص خودش را دارد. کسانی هستند که تمایل دارند ویلایشان بصورت مستقل و جدا بوده و دارای امکاناتی مثل پارکینگ و استخر باشد. این ویلا چنین مشخصاتی دارد و برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید. حیاط این ویلا سنگ کاری شده و قابلیت پارک دو خودرو بعلاوه یک پارکینگ مسقف، دو دروازه ورودی به همراه محوطه ای از گل و درختان 4 فصل زینتی و سرسبز را دارا می باشد. همچنین  ویلای حاضر با متراژ بالایی از زمین و بنا در محیطی با چشم اندازی از زمین های کشاورزی و جنگل با حد فاصل 250 متر از جاده اصلی و حدود 10 کیلومتر از دریا ساخته شده و دارای آب و هوایی مطلوب به دور از رطوبت است. متریال نمای ویلا کاملا سنگ بوده و بصورت نیم پیلوت طراحی شده است. این ویلا دارای 3 اتاق خواب، 2 مستر، یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جدا و استخری به نسبت بزرگ مستقر در حمام با کاشی و سنگ های برجسته می باشد.

ویلا دارای دو پنجره قدی بزرگ و دوجداره در طبقه پایین، درب ورودی ضدسرقت، کف سرامیک با پولیش براق و سقف با نورپردازی مخفی و هالوژن است. کابینت ممبران، سینک دوقلو و هود از اجزای آشپزخانه محسوب شده و پله ای کاملا سنگ که رابط بین طبقه پایین و بالای ویلاست.بدون شک خریدار توقع دارد تا به یکسری از امکانات رفاهی دسترسی مطلوبی داشته باشد. این ویلا در محله ای واقع شده که دسترسی به فروشگاه های مواد غذایی به سهولت صورت گرفته و حتی با طی مسافتی 10 دقیقه ای میتوان به شهر و امکانات آن دست یافت. همسایه های این منطقه کاملا تهرانی نشین هستند و نکته جالبی که در این منطقه وجود دارد برتری عددی خریدارها نسبت به بومی ها می باشد.

خیل عظیم خریداران املاک و ویلا نشان از موقعیت مکانی خوب این منطقه است.

منطقه تهرانی نشین و بومی کاملا از هم جدا می باشند و در ابتدای محل به یک دوراهی بر میخورید که راه ورود به این دو بخش را میتوانید انتخاب کنید.  این محل به محلات مجاور و شهر خیلی نزدیک است و با طی مسافتی 5 دقیقه ای میتوانید به سایر نقاط از جلمه شهر دسترسی داشت. امیدواریم با انتخاب و خرید این ویلا، از سکونت در آن لذت ببرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 297 بندازین لینکشو خط پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خرید ویلا شمال استخردار

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونین

به صفحه خرید ویلا استخردار مراجعه کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه