اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۷۲ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۶۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

ویلا محمودآباد کد 369

 

بررسی کوتاه

272 متر زمین

160 متر بنا

ویلا نیم پیلوت

نما رومی سفید

3 خواب (1 مستر)

یک سرویس عمومی

پکیج و رادیاتور نصب (شوفاژ و اسپلیت)

منطقه خوش نشین

ویلا مبله

دربست

 

بررسی تکمیلی 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با ویلا محمودآباد کد 369 آشنا خواهیم شد.

 

اگر تمایل دارید از محیط شهرک فاصله گرفته و در فضایی کاملا مستقل قرار بگیرید؛ و یا علاقه مندید با ویلایی آشنا شوید که نمایی کاملا سفید داشته و یکی از زیباترین ویلاها در رده قیمتی و ساخت خود به شمار آید؛ بهتر است با ویلا محمودآباد کد 369 بیشتر آشنا شوید. چرا که علایق شما بعلاوه امکانات دیگری از آن در ویلای حاضر گنجانده شده است.در ابتدای امر میخواهیم با منطقه ای که این ویلا در آن بنا شده بیشتر آشنا شویم و به این سوال پاسخ دهیم

که چرا سازنده در این منطقه اقدام به ساخت نمود؟!

همانطور که میدانید اگر ویلایی در منطقه پرت و دورافتاده ای بنا شود و از قدرت و اعتباری برخوردار نباشد، مطمئنا سازنده متحمل ضرر شده و یا باید با قیمت کم ویلا را برای فروش قرار دهد و یا باید منتظر بماند که چه زمانی این ویلا به فروش میرود! این مسئله برای کسی که شاید ویلا را با چک چند ماهه ساخته باشد، بسیار زجرآور باشد. مهلت زمانی چک به پایان رسیده ولی هنوز ویلا به فروش نرفته است. پس یکی از مهمترین مسائلی که جهت فروش یک ویلا در نظر گرفته میشود؛ موضوع منطقه مورد نظر برای ساخت است. اگر ویلایی در دل یکی از بهترین مناطق با حداکثر امکانات و حداقل ریسک بنا شود، این اطمینان را میدهد که با بازده خوبی همراه باشد و گاها با افزایش قیمت زمین، بر ارزش ویلای آن نیز افزوده خواهد شد. برای کسی که به فکر سرمایه گذاری است؛ این نوع سوددهی تنها با خرید و فروش صورت گرفته و فقط نیاز به اطلاع از ارزش های منطقه دارد. ویلا محمودآباد کد 369 در منطقه ای واقع شده که از نظر خوشنامی محله، سهل الوصول بودن به امکانات و ارتباط نزدیک داشتن با خیابان اصلی، بسیار مورد توجه قرار گرفته و از قِبَل آن باعث شده ویلاهایی که ساخته میشوند هم از استقامت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و هم دارای زیبایی منحصر به فردی باشند.

ویلا با نمایی رومی سفید و طراحی نیم پیلوت، در کنار همسایه های خوش نشینی قرار گرفته که از محیطو امنیت خاصی برخوردار است. در تمامی خیابان ها و کوچه های این محله، دوربین مدار بسته حرفه ای  نصب شده و با توجه با ساکنین سطح بالایی که دارد امنیت محل در منطقه محمودآباد زبان زد اکثریت خوش نشین هاست. همچنین این ویلا با نما و محوطه سازی زیبایی که دارد، بازدید خوبی از آن به عمل می آید. با ورود به دروازه بزرگی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است، به حیاطی میرسید که کف آن با موزائیک واش بتن کار شده و قابلیت پارک 2 خودرو بعلاوه 1 خودروی دیگر در پارکینگ مسقف خود را دارد. وجود درختان سرسبز کاج، شمشاد و سیکاس با نرده های کوچک سفیدی که دور آنها کشیده شده و فضای بتن و باغچه ای حیاط را از هم جدا کرده، زیبایی بصری خاصی را بوجود آورده اند.

درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده، پنجره های آن آلومینیوم، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر، سیستم سرمایشی و گرمایشی (اسپلیت، شوفاژ و رادیاتور نصب شده)، آشپزخانه ای با کابینت ممبران سفید، گاز 5 شعله، هود، بعلاوه تمام امکانات تهیه شده از یخچال، ماشین رختشویی و ... شرایطی را برایتان فراهم کرده تا از این ویلا نهایت استفاده را ببرید.همانطور که اشاره شد این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که یک اتاق در طبقه پایین قرار داشته و مستر (سرویس ایرانی و فرنگی و دوش) میباشد و با عبور از راه پله سنگی به دو اتاق خواب دیگر در طبقه بالا میرسید که دارای یک سرویس فرنگی عمومی و دوش در راهروی بین دو اتاق میباشد. امیدواریم از انتخاب این ویلا و سکونت در آن؛ لحظات خوبی را به یادگار بگذارید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 357 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا محمودآباد شهرکی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه ویلا محمودآباد بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه