اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۱۷۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۸۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

قیمت ویلا شهرکی 399


بررسی کوتاه

170 متر زمین

80 متر بنا

بنای همکف

نمای آجر

40 متر سالن

جا کفشی

2 اتاق خواب (12 متری)

سقف سالن شیروانی

یک خواب مستر + فرنگی

یک سرویس عمومی ایرانی

یک حمام مجزا

دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک

دروازه ریلی برای حفظ جای پارک

راه پله سنگ

شهرک هم تیپ

ملک جنوبی

اقساطی

فاصله تا شهر 13 دقیقه 

فاصله تا دریا 16 دقیقه 

فاصله تا جنگل 5 دقیقه


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا شهرکی کد 399 آشنا خواهیم شد.


ویلایی نقلی برای خانواده های کم جمعیت!


اگر یک خانواده 3 یا 4 نفره هستید و دنبال ویلایی میگردید که جمع و جور و شیک بوده و از موقعیت خوبی بهره ببرد، این ویلا میتواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد؛ چرا که با 2 خواب 12 متری + یک مستر (دارای سرویس فرنگی) و یک سرویس بهداشتی ایرانی و حمام جداگانه مورد مناسبی برای شماست. یکی از این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و دیگری جایی برای تعبیه کمد قرار داده شده که با نظر شما، سازنده میتواند این مورد را اضافه کند. همچنین این اتاقها دارای یک پنجره بوده که به فضای پشت ویلا کاملا اشراف داشته و یک حیاط کوچکی را نیز شامل میشود. کابینت و آشپزخانه MDF به همراه شیرآلات، سینک، نورگیر و فضای مشخص شده برای یخچال از متعلقات آشپزخانه محسوب شده که با نصب هود میتوانید یک آشپزخانه مجهز داشته باشید.

در ابتدای درب ورودی سالن با فضایی کوچکی روبرو میشوید که میتوان با کاربری های مختلف از آن بهره برد، اگر به نظم اهمیت می دهید و فضای چندان زیادی هم در اختیار ندارید، فضای کوچک خود را به چند بخش تقسیم کنید. یک بخش را به جاکفشی و بخش بعدی را به طاقچه اختصاص دهید تا برخی وسایل خود را در آن ها قرار دهید و بخش دیگری را به صورت محل آویز لباس ها اختصاص دهید. در این حالت با وجود اینکه هر بخش فضای کوچکی در اختیار دارد، اما همه چیز با نظم در قسمت مخصوص به خود قرار گرفته و از ایجاد شلوغی در فضا جلوگیری می شود همچنین با استفاده از یک پارتیشن زیبا میتوانید این فضا را از سالن جدا کرده همچنین زیبایی دو چندانی به سالن ببخشید. سعی کنید فضای ورودی را تا حد ممکن ساده و خلوت نگه دارید، مطمئنا شما در این فضا به دکوراسیون آنچنانی نیاز نخواهید داشت.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا شهرکی مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

سالن 40 متری، درب ورودی ضدسرقت، کف سرامیک، قرنیز، سقف گچی با طرح شیروانی، هالوژن، پنجره های بزرگ و درب نورگیر از موجودیتهای سالن این ویلا به شمار می آیند که به زیبایی کار شده اند. اما چیزی که بیشتر از همه به فضای داخلی این ویلا رنگ و روح بخشیده؛ وجود پنجره های بزرگ به همراه یک درب نورگیر میباشد که کاملا فضای سالن را روشن کرده اند و در دسترس هوای خنک و بادهای جنگلی قرار گرفته اند؛ بطوریکه بوی خوش برگهای درختان را در فضای سالن استشمام خواهید کرد. روشن شدن فضای سالن با نور طبیعی میتواند بهترین گزینه برای صرفه جویی در مصرف انرژی باشد؛ همانطور که میدانید ویلاهایی که در جهت جنوبی ساخته میشوند دارای نورگیر بیشتری هستند، تابش و تلألو نور خورشید از لای پرده های رنگی آویز روی این پنجره ها در هنگام صرف صبحانه میتواند نویدبخش یک روز پرانرژی باشد یا یک بعد از شهر دلچسب در فضای نشیمن با یک پنجره قدی زیبا. فاصله 2 دقیقه ای این ویلا تا جنگل شما را بر آن میدارد تا با گشتی در فضای سرسبز درختان از محیط زیبای آن لذت برده و در ادامه روز، با احساسی سرشار از شادی و نشاط سپری کنید. این ویلا در رصد شماست، آن را از دست ندهید.

این یک ویلای همکف است و دارای کرسی یک متری نسبت به حیاط میباشد. پله های سنگی، نمایی کاملا آجر، حیاط بتن فرش، دیوارهایی کوتاه به رسم ویلاهای شهرکی و داشتن المانهای گچی روی آن، وجود دو دروازه ورودی کوچک و بزرگ که برای پارک خودرو مشکلی نداشته چرا که دروازه بزرگ ریلی میباشد. همه ویلاهای این شهرک کاملا یکدست بوده و دارای نمایی سیاه و سفید هستند. وجود چنین شهرکی در کنار فضای زیبای جنگل میتواند یک پوئن مثبت باشد؛ ویلایی به قیمت و ارزشمند و مناسب برای خانواده هایی که جمعیت 3 یا 4 نفری دارند که برای سکونت موقت و یا دائم در منطقه حضور پیدا میکنند، میتواند یک خرید موفق مطرح شود.

اما کلام آخر؛ این ویلا حدود 16 دقیقه تا دریا، 3 و 15 کیلومتر به ترتیب تا جاده و شهر فاصله داشته و از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی فاصله کوتاهی با شاهراه تجاری منطقه دارد. منطقه کلوده که در حد فاصل شهر آمل و محمودآباد از استان مازندران قرار گرفته به لحاظ مواصلاتی با سه شهر آمل، محمودآباد و چمستان ارتباط مستقیم و به دو شهر سرخرود و فریدونکنار نیز با کمربندی جدیدی که تاسیس شده ارتباط غیرمستقیم دارد. شما میتوانید از طریق جاده های هراز، چالوس و البته کندوان به شهرهای آمل، چالوس و قائمشهر متصل شوید که پس از ورود به مازندران با فاصله ای میانگین یک ساعته به این ویلا دسترسی داشته باشید. البته به لحاظ دسترسی سریعتر، آمل فاصله کوتاهتری داشته و چنانچه از شرق تهران (تهرانپارس) به سمت مازندران حرکت کنید، حدودا 3 ساعته به آمل و سپس 10 دقیقه ای به این ویلا خواهید رسید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 284 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شهرکی در شمال

آرزوی تیم ویلاطور بهترینها برای شماست و امیدواریم از این فایل نهایت استفاده را برده باشید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه