اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۸
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۱۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۴۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهدریا
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

قیمت ویلا در محمودآباد 408

 

بررسی کوتاه

210 متر زمین

340 متر بنا

تریبلکس

نما سنگ تراورتن

3 خواب (2 خواب مستر)

پله ها سنگ با نرده استیل

ویوی دریا

2 دقیقه فاصله تا دریا

فاصله 4 کیلومتری تا شهر

فاصله 9 کیلومتری تا جنگل

دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ

ملک جنوبی

دربست

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا در محمودآباد کد 408 آشنا خواهیم شد.


پول + آسایش = آرامش


لازمه خرید یک ویلا یا هر وسیله ای، به بازخورد و سود حاصل از آن برمیگردد. حال این سود ممکن است مختص به پول باشد و یا احتمال دارد به آسایش و لذت حاصل از آن ختم شود؛ و اگر هم به هر دوی اینها یعنی پول و آسایش منجر شد، بدون شک در نهایت به آرامش میرسد. بنابراین اگر دنبال جایی میگردید که در آن آسایش داشته باشید؛ ما را همراهی کنید تا ویلایی را به شما معرفی کنیم که از زندگی در آن لذت ببرید.

سرمایه گذاریها باعث میشوند تا به آینده خود رنگ زیباتری ببخشید؛ اگر هدفی را دنبال میکنید که برای به دست آوردن آن تمام همت و تلاش خود را بکار گرفته اید، بهتر است در جایی درست و با دیدی حسابگرانه سرمایه گذاری کنید. ویلای حاضر یکی از همان جاهایی است که با سرمایه گذاری روی آن، میتوانید به نتیجه ای مطلوب برسید. این ویلا در منطقه ای قرار گرفته که مناسب برای سکونت دائم و سرمایه گذاری کلان است و دلیل آن وجود منبع طبیعی بزرگی به نام دریاست که با دسترسی 3 دقیقه ای به آن، بصورت مستقیم به دنیای سرمایه و سرمایه گذاری اتصال پیدا میکنید. نوار ساحلی دریای خزر و سکونت در این منطقه، به شما این امکان را میدهد که در هر ساعت از شبانه روز پا روی شنهای ساحل بگذارید و از صدای امواج دریا به وجد آئید. گاهی ورزش کردن و دویدن روی ساحل، به شما انرژی مضاعفی میدهد که برای سلامتی روح و روانتان نیز بسیار موثر است. سرمایه فقط پول نیست؛ بلکه سرمایه به سلامت روح و جسمتان برمیگردد که باعث میشود بیشتر و بهتر کار کنید. تا مادامی که بر روی خود سرمایه گذاری میکنید مطمئن باشید همواره شاد و سلامت خواهید بود.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای 210 متر زمین و 340 متر بنای تریبلکس میباشد و دارای نمایی از سنگ تراورتن بوده که زیبایی چشم نوازی دارد؛ سنگ نمای این ویلا بسیار مرغوب و روشن است که باعث شده به زیبایی و هارمونی رنگی آن کمک کند. حیاط و محوطه سرسبز این ویلا که انواع گلها و درختان زینتی را شامل میشود؛ به همراه نمای زیبای ویلاهای کناری بازتاب زیادی در تماشای هرچه بیشتر این ویلا دارد. این ویلا جزو ویلاهای دربست این منطقه محسوب میشود و کسانی که تمایل دارند در محیط ویلای خود راحت و آزاد باشند؛ این ویلا گزینه مناسبی است. این ویلا با جاده اصلی از طریق خودرو حدود 1 کیلومتر فاصله دارد بطوریکه اگر از مسیر شهر آمل به سمت محمودآباد حرکت کنید به کمربندی جدیدی میرسید که اصلا بار ترافیکی نداشته و با طی حدود 3 دقیقه براحتی به ویلایتان خواهید رسید و اگر از شهرهای کناری محمودآباد هم قصد عزیمت داشتید دوباره به همین کمربندی وصل خواهید شد و از طریق مسیری کاملا سر راست به مقصد میرسید. جاده پهن با انواع پوششهای گیاهی درخت و شالیزار که در کنار جاده دیده میشوند، نمای دریا و رخ نمایی ساختمانهای بلند شهر از دور؛ مسیر را برای رسیدن به ویلایتان بسیار دلپذیر میکند.

این ویلا دارای یک دروازه ورودی بزرگ بوده که در آن پارک یک خودرو امکانپذیر است. دیوارهای کوتاه حیاط که اطراف آن درختان کاج کاشته شده، که باعث زیباتر شدن محیط ویلا شده اند. این درختان که دارای ریشه های عمودی هستند، پس از رشد آسیبی ایجاد نکرده و محوطه را بسیار سرسبز و به حیاط سایه و خنکی میبخشند. یکی از چیزهایی که باید به این حیاط اضافه شود، کاشت گلهای رنگارنگ است؛ اگر خوب به حیاط نگاه کنید محیط کاملا سرسبز است و همین باعث یکنواختی میشود. اگر از گلهای رز، لاله، مریم و ... استفاده گردد، نه تنها تنوع رنگی بسیاری را شاهد خواهید بود بلکه محیط معطر شده و بوی خوش گلها در فضای حیاط کاملا استشمام میشود.

با عبور از حیاط سنگفرش شده و درب ورود ضدسرقت به سالن بزرگی میرسید که حدود 40 متر بوده و کاملا مناسب برای یک پذیرایی یا نشیمن زیبا و دلچست است. آشپزخانه در انتهای سالن قرار گرفته که هنوز تکمیل نشده و بزودی مراحل ساختش به پایان میرسد. در سالن این ویلا شاهد سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، کف سرامیک، پنجره های دوجداره و راه پله تمام سنگ با نرده های استیل هستید که با تزئین دکوری جات و مبله شدن ویلا، بسیار زیبا نشان داده میشود.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که دو تا از این اتاقها مستر هستند و در طبقه بالا قرار گرفته اند و یک سرویس بهداشتی عمومی نیز در طبقه اول کنار اتاق خواب قرار گرفته که از دید سالن مخفی میباشد. اتاق خواب طبقه اول حدود 12 متر میباشد و یک پنجره به فضای حیاط خلوت پشت ویلا اشراف دارد که بسیار کوچک بوده و بیشتر به مانند داکت ساختمانها میباشد که تمام تاسیسات، اتصالات و لوله کشیها در این فضا قرار داده شده اند. منظره پشت این پنجره بسیار دیدنی است؛ یک محیط باغ دلباز و دوست داشتنی را شامل میشود که از انواع درختان تشکیل شده و یک جنگل کوچک در دسترس را به نمایش گذاشته است.

طبقه دوم یک نشیمن خصوصی بزرگی را شامل شده که دو پنجره قدی داشته که میتوانید با آویز پرده های رنگی زیبا به این فضا رنگ و روح ببخشید. یک درب نیز در بین این دو پنجره قرار دارد که راه ورود به تراس میباشد؛ تراسی که به منظره زیبای کوچه و منطقه اشراف دارد. همانطور که گفته شد در این طبقه دو اتاق خواب مستر قرار دارند که هرکدام از این سرویسها با اختلاف سطحی از اتاقها قرار گرفته اند؛ این سرویسها شامل روشویی، دوش و سرویس فرنگی میباشند که بزودی کار نصب آنها به پایان میرسد. مساحت این دو اتاق حدود 14 متر بوده و کاملا مناسب برای جاگیری دو تخت میباشد. بعضی از سازنده ها از کاغذ دیواری و یا پوستر در ویلاها استفاده نمیکنند تا دست خریدار را برای تزئین و طراحی فضای اتاقها و سالن باز نگه دارند؛ بنابراین شما میتوانید با توجه به سلیقه و انتخاب انواع کاغذهای سه بعدی ضدآب که دارای طرحهای گوناگونی هستند به زیبایی فضای داخلی ویلایتان بپردازید.

اما یکی از مهمترین بخشهای این ویلا به طبقه سوم آن مربوط میشود؛ جایی که برای دورهمی های دوستانه و جشنهای تولدتان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. تصور کنید در پاییز یا زمستان با دوستان خود به این ویلا سفر کرده اید؛ با بارش باران و سردی شبهای شمالی، داشتن یک بخاری برقی و خوردن غذای گرم در کنار بهترینها حس فوق العاده ای دارد. در اینجور مواقع آماده کردن منقل و پختن کباب و البته چاق کردن قلیان و نشست دورهمی، بسیار دلپذیر است؛ اما ما به شما قلیان را پیشنهاد نمیکنیم، به جایش میتوانید از انواع بازیهای فکری و هیجانی استفاده کنید که کاملا بر روحیه تان تاثیر مثبت میگذارند. ویلاطور؛ همیشه برایتان آرزوی سلامتی و شادی دارد.

یکی از بخشهای جذاب طبقه سوم به ویوی فوق العاده آن برمیگردد؛ جایی که از دور دریا را میتوانید ببینید، به منطقه اشراف کامل خواهید داشت و از همه مهمتر با باز کردن پنجره ها؛ بادهای خنکی از لای درختان اطراف ویلا به این فضا وارد میشوند تا در ایام بهار و تابستان به نشاط برایتان سپری شود. پنجره های این طبقه همگی از جنس آلومینیوم بوده و استفاده از چوب در دیوارها و سقف باعث شده محیطی باحال پدید آید. اگر دوستان زیادی دارید که همگی پایه سفرهای شمال هستند، میتوانید با خرید این ویلا میتوانید براحتی از آنها میزبانی کنید.

در آخر؛ این ویلا در جهت جنوبی ساخته شده و دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند میباشد. همچنین باتوجه به رنج قیمتی که دارد، خیلی زود به فروش خواهد رسید. امیدواریم از معرفی این ویلا استفاده لازم را برده باشید؛

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 406 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار محمودآباد

ویلاطور برایتان بهترینها را آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه