اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۱
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۴۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا شمال شهرکی 371


بررسی کوتاه

240 متر زمین

200 متر بنا

3 خواب (2 خواب مستر)

شومینه

2 تا تراس

نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

استخر، سونا و جکوزی مشاع

20 واحد در شهرکی برند

مسیر جنگلی تا شهرک

منظره ای جنگلی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با فروش ویلا شمال شهرکی کد 371 آشنا خواهیم شد.

 

به امنیت ویلای خود بها دهید!

 

نگهداری و امنیتی که از مصالح ساخت گرفته تا موانع عبور. یک باب ویلای دوبلکس با نمایی کاملا سنگ در بدو ورود به شهرکی با امنیت بالا که دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی است ساخته شده که تماشای کامل شهرک با ویلاهایی دوبلکس و نیم پیلوت؛ حس خوبی را در بیننده بوجود می آورد. قرارگیری این ویلا درست روبروی گیت ورودی باعث شده تا خیال هر خریداری را آسوده کرده و همچنین قوانین مربوط به عبور و مرور ساکنین و ممانعت از ورود افراد غیرساکن؛ باعث شده این شهرک از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد. شما میتوانید با عبور از جاده ای که در بین درختان سرسبز واقع شده؛ از زیبایی مسیر لذت برده و در نهایت به شهرک دلنشینی دسترسی یابید که همچون بهشتی پنهان جلوه گری میکند. اگر سن و سالی ازتان گذشته و قصد اقامت دائم در شمال دارید، اگر جوان هستید و در پی ویلایی با امکانات فوق العاده میگردید، اگر در هر شرایطی قصد دارید تا با انتخاب بهترین ویلا و زندگی در ایده آل ترین منطقه؛ از محیط زیبای طبیعت و جنگل لذت ببرید؛ با ویلای بسیار در خور و شایسته ای روبرو شده اید.

این ویلا با زمینی به متراژ 240 متر و بنایی 200 متر، با فاصله ای 15 کیلومتری از دریای محمودآباد و چسبیده به جنگل؛ یکی از 20 واحد مسکونی شهرکی بوده که اگر از بالا به آن نگاه کنید با مناظر خوش ساخت و یکدستی روبرو خواهید شد که در کمتر شهرکی شاهد خواهید بود. استفاده از درختان سرسبز کاج، لاوسون و شمشاد؛ با محوطه سازی زیبایی که صورت گرفته بعلاوه مناظر سرسبز جنگلی اطراف که  بوی خوش درختان آن را باد به فضای ویلاها می آورد؛ از حضور در این شهرک بسیار زیبا لذت خواهید برد.

دو دروازه بزرگ و نفر رو که راه ورود به حیاطی سنگفرش هستند، قابلیت پارک 2 خودرو را فراهم کرده و با فضای تعبیه شده آلاچیق در گوشه حیاط، از لوکیشن های محوطه این ویلا محسوب میشوند. حال با ورود به سالن ویلا که دارای درب سفید ضدسرقت و پنجره های قدی دوجداره UPVC میباشد، با محیطی آشنا خواهید شد که در آینده کنار شومینه آن خواهید نشست و چای مینوشید و در فضای آرام و گرم خانواده و دوستانتان سرمست خواهید بود.  سقف کناف کاری شده بعلاوه هالوژن، نورپردازی مخفی و لوستر زیبایی که در بدو ورود به سالن خودنمایی میکند، ترکیب زیبایی با دیواره های پوشیده از کاغذ پدید آورده که با دیزاین و دکوراتوری شما؛ چیدمان فوق العاده ای بوجود می آید. دست خود را برای طراحی باز بگذارید و با جایگیری درست وسایل، سعی کنید با ترکیب سبک ها و رنگها، دوری از وسایل کلیشه ای، سادگی در دکوراسیون و حذف متدهای قدیمی؛ محیط شیک و آرامش بخش تری را خلق کنید.

کف سالن از سرامیک پولیش براق تشکیل شده به همراه قرنیزهای طرح و رنگ چوب، کابینت و آشپزخانه ای از جنس MDF، هود، گاز 5 شعله، محیط تعبیه شده برای یخچال و سینک دوقلو که اضافه شدن مبلمان و اسباب آشپزخانه، تصویر زیبایی را بوجود می آورد.  این ویلا دارای یک سرویس بهداشتی ایرانی در طبقه پایین و دو سرویس بهداشتی فرنگی در طبقه بالا میباشد که درواقع با قابلیت مستری که دوتا از اتاق خواب های طبقه بالا دارند (سرویس بهداشتی و حمام)، از امکانات خوبی بهره مند هستند. با عبور از راه پله سنگی و نرده های استیل به طبقه دومی میرسید که دارای 3 اتاق خواب بوده که دو تا از این اتاق ها دارای کمد دیواری میباشند. استفاده از کاشی هایی با هارمونی و درجه یک؛ محیط سرویس های بهداشتی این ویلا را زیبا نشان میدهند. لازم به ذکر است که در دو طرف ویلا، تراس هایی قرار دارند که مناظر شهرک و جنگل اطراف را میتوانید به خوبی مشاهده نمائید.  در آخر باید عرض شود این ویلا دارای استخر، سونا و جکوزی مشاع بوده که امکانات فوق العاده ای برای ساکنین این شهرک محسوب می شود.

امیدواریم با آگاهی از این فایل و سکونت در این ویلا؛ از ثانیه ثانیه لحظات حضور خود نهایت استفاده را ببرید.

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونین به صفحه فروش ویلا شمال شهرکی مراجعه کنید برای مشاهده روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه