اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۶
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۰۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۱
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۳۹۴
قیمت۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


فروش ویلا در محمودآباد 396

بررسی کوتاه

۲۰۰ متر زمین

۱۰۰ متر بنا

دو خواب

دارای دو سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی)

محوطه سازی شده با گل و درختان زینتی

شهرک چند ساله و تکمیل شده

دارای نگهبانی ۲۴ ساعته

دارای سند تک برگ

فاصله تا دریا ۳ دقیقه

فاصله تا شهر ۲ کیلومتر

فاصله تا جنگل ۱۵ کیلومتر

ملک شرقی

اقساطی

مبله هم به فروش میرسد. (قیمت مبله توافقی)

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا در محمودآباد کد 396 آشنا خواهیم شد.


ویلایی جا افتاده با شهرکی قدیمی!


اگر با حداقل هزینه خواهان ویلایی با متراژ پایینی هستید که پاسخگوی تعداد اعضای خانواده تان باشد، با این وجود چند سال از ساخت آن گذشته ولی حس و حال یک ویلای شهرکی خوب را به شما انتقال دهد؛ پیشنهاد ما به شما ویلا کد 396 میباشد که بهترین گزینه برایتان محسوب میشود. ویلایی سنددار با 200 متر زمین و 100 متر بنا، بصورت همکف (فلت) در شهرکی قدیمی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی که نه تنها از امنیت بالایی برخوردار بوده و فقط ساکنین اجازه عبور و مرور را دارند؛ بلکه کار محافظت از باغ و باغچه نیز در غیاب شما انجام میگیرد. اگر در تصاویر دقت کنید این ویلا نسبت به ویلاهای همکف دیگر تفاوت خاصی دارد؛ نمای سنگ برجسته رنگ آمیزی شده بعلاوه حلبهای رنگی و طراحی کلاسیک ویلا از یک بنای با قدمت را نشان میدهد. ویلایی که در حال حاضر مورد قبول بسیاری از افراد بازنشسته و یا دوستداران ویلاهای قدیمی میباشد.

جهت بازدید از موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا در محمودآباد مراجعه کنید، برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

محوطه زیبا و سرسبز این ویلا بسیار دیدنیست؛ به گونه ای که صبح دلپذیر و امیدبخشی را با مشاهده منظره آن شروع خواهید کرد. انواع گلها و درختان زینتی کاج، سیکاس، شمشاد و ... را میتوانید در حیاط ویلایتان داشته باشید. این گلها و درختان نیاز به رسیدگی و البته هرس دارند که شاداب باشند و این حس را به شما انتقال دهند. هرچقدر به این زیبایی اهمیت دهید؛ مطمئن باشید به خودتان بازمیگردد و از اقامت دائم و یا چند روزه تان در ویلا لذت خواهید برد. وجود چراغهای شب نما نیز در چمن و پای درختان برای ساعتهای غروب و شب بسیار کارآمد هستند و فضا را روشنتر نگاه میدارند. گشتی در حیاط بزنید و از بو و عطر خوش این طبیعت زیبا سرمست شوید. کف حیاط از سنگریزه پوشیده شده و با دروازه بزرگی که کار شده امکان پارک یک خودرو را دارید. همچنین با همه این زیبایی ها، وجود فایرپیت و نیمکت های چوبی در حیاط؛ شما را به یک ویلای باحال دعوت میکند. جمع دوستانه تان را در محیط این ویلا تصور کنید و از دورهمی های خود لذت ببرید.

شهرک این ویلا در انتهای یک کوچه قرار گرفته که دو طرف آن از کاجهای سرسبز و بلند تشکیل شده بطوریکه دیوار کوچه مشخص نیست. این کوچه کاملا آسفالت بوده و تا جاده اصلی تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارد. این محله دارای سوپرمارکت، نانوایی، مسجد و مدرسه بوده و جزو مناطقی است که به محله های دیگر ارتباط نزدیکی دارد. ارتفاع این منطقه نسبت به سطح دریا 29- متر میباشد و تا دریا حدود 3 دقیقه فاصله دارد. وجود یک آب بندان در این منطقه جهت ذخیره آب شرب، مصارف کشاورزی، پرورش ماهی و زیستگاه انواع پرنده های مهاجر میباشد.

درب ورودی ویلا کلاسیک بوده با طرح چوب که کاملا با مشخصات نمای خارجی و داخلی ویلا تلفیق شده است. چرا که سقف بکار رفته در این ویلا از چوب بوده بعلاوه دیوارهای فضای سالن نیز از چوب تشکیل شده اند. صاحب فعلی این ویلا از چند وسایل ورزشی در سالن استفاده کرده که چنانچه بصورت مبله قصد خرید دارید، امکان فروش وجود دارد. سالنی به نسبت بزرگ که در گوشه ای از آن آشپزخانه و کابینت MDF قرار گرفته بعلاوه گاز رومیزی 4 شعله، هود، سینک، ماشین رختشویی و میز غذاخوری. در انتهای سالن هم به دو اتاق خواب ختم میشود که البته دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشد. تخت، پتو، پرده، کمد دیواری و میز کنارتختی نیز از موجودیتهای این اتاق خوابها محسوب میشوند. آنچه به این ویلا رنگ و لعاب میبخشد؛ حضور شما و چیدمان مبلمانتان است؛ پس با سلیقه خودتان ویلایتان را تزئین کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 394 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا در محمودآباد

ویلاطور بهترین همراه شما در خرید ویلاست. با ما در تماس باشید.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه