اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۴
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۲ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۸۰ متر
خواب۳
حمام۵
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۵
منظرهدریا
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


فروش ویلا استخردار در محمودآباد 414

بررسی کوتاه

232 متر زمین

380 متر بنا

ویلا تریبلکس

نما مدرن

3 خواب مستر

روف گاردن + تراس

استخر و وان جکوزی

دارای چاه آب، پمپ و تصفیه (موتورخانه)

دارای پنجره های بزرگ دوجداره

سیستم برق هوشمند

دزدگیر، آژیر و امنیت بالا با 6 دوربین مداربسته

کلیدهای برق لمسی

دسترسی راحت به امکانات رفاهی

ویوی فوق العاده شالی و دریا

دارای میز بیلیارد

قابلیت پارک 2 خودرو

کرکره برقی

دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند عرصه و اعیان

آخرین ملک و داخل بافت با ویو ابدی

فاصله تا دریا حدود 700 متر

فاصله تا شهر 3 کیلومتر

فاصله تا جنگل 10 کیلومتر

ملک شمالی

دربست

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا استخردار در محمودآباد کد 414 آشنا خواهیم شد.


ویلایتان را از دور رصد کنید!


در چند سال اخیر همیشه این چالش برای خریداران ویلاهای دربست وجود داشت که چگونه امنیت ویلایشان را تامین کنند! اینکه اگر هر چند وقت یکبار به ویلایشان سر میزنند، خیالشان از هر جهت راحت باشد. اکنون میخواهیم ویلایی را به شما معرفی کنیم که دارای 6 دوربین مدار بسته و سیستم دزدگیر با آژیر است که از راه دور میتوانید کاملا ویلایتان را زیر نظر داشته باشید. این دوربینها محوطه جلو و پشت ویلا را پوشش داده و بعدها خودتان با نصب حفاظ آهنی روی درب و پنجره ها میتوانید امنیت ویلایتان را بیشتر کنید. همراه ما باشید با معرفی ویلایی که با دیدنش به وجد خواهید آمد.

این ویلای تریبلکس دارای 232 متر زمین و 380 متر بنا، با نمای مدرن در یکی از مناطق ساحلی شهرستان محمودآباد ساخته شده که دسترسی راحتی به جاده و دریا دارد. فاصله این ویلا تا جاده اصلی حدود 500 متر و تا دریا 700 متر است که این فاصله کوتاه به ارزش بالای زمین اشاره دارد و جزو آخرین پلاک از بافت منطقه محسوب شده و در کوچه ای قرار گرفته که همگی ویلاهای مدرن در آن ساخته شده اند.

آجرنماها در ویلاهای مدرن با توجه به زیبایی و تنوعی که دارند بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و زمانی که با سنگ تلفیق میشوند؛ این زیبایی دو برابر میشود. امروزه آجرها در اسکلت بنا به ندرت استفاده شده ولی در طراحی و اجرای نما، همواره یکی از زیباترین مصالح مطرح میشوند. حتی آجرها در طراحی شومینه هم کاربرد دارند و اتفاقا در این ویلا نیز استفاده شده است. زمانی که به طراحی این سازه نگاه میکنید، متوجه میشوید که سازنده به نکات ریز و دقیقی توجه داشته که همین موضوع باعث شده این ویلا نسبت به دیگر ویلاهای مدرن متمایز شود. بطور کل ویلاهای مدرن در عین سادگی از پیچیدگیهایی برخوردارند که کافیست سازنده به کاری که انجام میدهد عِرق داشته باشد تا بتواند همچین ویلایی را طراحی کرده و بسازد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلا آشنا شویم.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا استخردار در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

داشتن ویو در مناطقی که فاصله ای کمتر از 1 دقیقه تا دریا دارند، میتواند فوق العاده باشد؛ بنابراین انتخاب زمین و نوع ساخت در این مورد بسیار دخیل است. فرض کنید ویلایی خریداری میکردید که هیچ منظره خاصی نداشت و هرچه در شعاع دید شما قرار داشت خانه بود و خانه! مسلما رغبت آنچنانی نداشتید که هر از گاهی به آن سر بزنید ولی اگر صاحب ویلایی بودید که میتوانستید مناظر زیبایی را از آن نظاره گر باشید، شاید این امکان را فراهم میکردید که بصورت دائم در آن سکونت داشته باشید. این مورد را اشاره کرده ایم تا به شما بگوئیم که در قسمت روف این ویلا، منظره دریا را خواهید داشت بعلاوه مناظر درختان و مناطق اطراف که بسیار دیدنی اند. ویلاهایی که در نوار ساحلی ساخته میشوند بدلیل حاصلخیزی خاک و تعدد زمینهای شالی، گاها از ویوی جنگل بی بهره اند ولی وجود چندین درخت در نواحی مختلف از این ویلا میتواند مقداری از این کمبود را پوشش دهند. همچنین دسترسی به دریا و قدم زدن روی شنهای ساحلی میتواند بسیار شگفت انگیز باشد. ورزش صبحگاهی روی شنهای ساحل و بعد از آن صرف صبحانه حالتان را جا می آورد. همچنین دسترسی راحت به جاده، فروشگاه مواد غذایی و البته فروشگاه زنجیره ای میتواند یکی از آپشن های مثبت این ویلا محسوب شود که در مدت زمان کوتاهی امکان خرید را برایتان فراهم میکند.

این ویلا دارای یک دروازه ورودی نفر رو و یک درب ریموتی کرکره ای میباشد که امکان پارک دو خودرو را در حیاط خواهید داشت. همچنین محوطه سازی زیبا با انواع گلها و درختان زینتی، وجود چراغهای شب نما، سنگفرش حیاط، دیوار پوشیده از سنگ آنتیک و چاه آب از دیگر متعلقات مربوط به حیاط این ویلا هستند که مورد آخر به انضمام آب شهری قابل استفاده میباشند. این ویلا بدلیل داشتن استخر و وان جکوزی از موتورخانه ای در پشت ویلا بهره مند است که شامل پمپ و تصفیه آب میباشد و کار گرمایش ویلا از طریق لوله های این موتورخانه به فضای داخل ویلا امکانپذیر است. همچنین از شوفاژ و شومینه برای گرمایش و اسپلیت جهت سرمایش در سالن و اتاقهای این ویلا قابل استفاده میباشند. یکی از نکات بارز این ویلا که شاید کمتر دیده شود؛ ایزوگامی است که به دیواره پشت ویلا زده شده که مطمئنا برای جلوگیری از رطوبت و نم حاصل از بارش باران بسیار حائز اهمیت است. این ایزوگامها معمولا عمر 10 ساله دارند و مطمئنا خریدار پس از خرید باید به فکر این مسئله نیز باشد.

با عبور از چند پله و گذر از درب ورود ضدسرقت به سالنی میرسیم که سازنده مساحت کمتری را برای آن طراحی کرده و دلیل آن بخاطر وجود فضای استخر 50 متری است که البته متراژ داخلی استخر با توجه به طول و عرض آن، 28 متر بوده و از عمق 2 متری برخوردار میباشد. کف استخر حدود 10 سانتیمتر شیب دارد و برای ورود و خروج از استخر بوسیله نردبان امکانپذیر است. در کنار استخر از دو دوش سیار و ثابت استفاده شده، بعلاوه یک وان جکوزی که بزودی کار نصب آن به پایان میرسد. برای گرمایش فضای استخر از دو شوفاژ بکار گرفته شده که در دو طرف استخر جاسازی شده اند. تنها انتقادی که میتوان از این استخر داشت؛ کم بودن فضای دو طرف آن میباشد که با وجود دو شوفاژ، رفت و آمد در لبه های استخر کار سختی است و بهتر بود از مساحت استخر کم شده و فضای بیشتری به اطراف آن داده میشد. سقف استخر از چوب و پلی کربنات بوده و بعنوان یک پوشش سقفی بسیار زیبا طراحی شده است. در فضای استخر یک پنجره قدی برای نورگیر استفاده شده که به ویو پشت ویلا اشراف دارد. با آنکه برخی از دوستداران استخر تمایل دارند استخری در محیط باز داشته باشند تا از نور و انرژی بیشتری بهره مند شوند، این ویلا با توجه به پنجره بزرگی که دارد و زمین پشتی که تا سالها در آن هیچ بنایی ساخته نمیشود؛ از نور و انرژی کافی برخوردار است.

سالن طبقه اول از سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و طرحهای مشبک چوبی ساخت شده به همراه کف سرامیک براق، آیفون تصویری، شوفاژ، کمد و باکسهای زیر میزی که در نقاط مختلف این ویلا شاهد آن خواهید بود. همچنین در این سالن از یک سرویس عمومی ایرانی تشکیل شده است که هنوز روشویی آن نصب نشده و یک اتاق خواب مستر که شامل روشویی، دوش و سرویس فرنگی میباشد و از کاشیهای درجه یک و متفاوتی استفاده کرده است. این اتاق حدودا 15 متر مساحت داشته و دارای کمد دیواری، پنجره دوجداره مشرف به حیاط است. این ویلا دارای سیستم برق هوشمند بوده و تمام کلیدهای برق سالن و اتاقها کاملا لمسی میباشند. این سالن یک درب خروج به حیاط پشت ویلا و موتورخانه نیز دارد که از دزدگیر آهنی استفاده شده است. یکی از زیباترین طراحیهای انجام شده در این ویلا وجود پنجره های بلند نورگیر است که از طبقه اول تا طبقه دوم کشیده شده و فضای سالن و نشیمن را روشن میکند. لازم به ذکر است تمام پنجره های استفاده شده دوجداره (UPVC) بوده و بین سالن و استخر از شیشه سکوریت استفاده شده که بسیار مقاوم است.

برای ورود به طبقه دوم با راه پله ای مواجه میشوید که در فضای آن از آجر نمای سفید استفاده شده و با نوری که از پشت ویلا وارد این قسمت میشود، حس و حال دوست داشتنی و گرمی را بوجود میاورد. نکته حائز اهمیت و مهمی که باید اینجا به آن اشاره کرد، کم بودن ارتفاع پله هاست که همین موضوع باعث میشود تا سالمندان، کودکان و حتی کسانی که مشکل حرکتی دارند بتوانند براحتی از آن استفاده نمایند. در بعضی از نقاط شهری میبینیم که هیچ تدبیری برای این عزیزان نشده و حتی کسانی که معلولیت جسمی دارند و با کمک ویلچر تردد میکنند، در بعضی از جاها امکان رفت و آمد ندارند. دقت و توجه در استفاده از پله هایی که ارتفاع کمی دارند میتواند حتی برای کسانی که دارای سلامت جسمانی هستند بسیار خوشایند باشد. این پله ها از جنس چوب روسی بوده و مقاومت و زیبایی خاصی دارند. همانطور که میدانید چوب یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت ویلاست و سازنده در قسمتهای مختلف این ویلا مانند سقف، راه پله، دیوارها، نما و نرده ها سعی کرده از چوب استفاده کند.

اگر برای دیدن ویلای حاضر لحظه شماری میکنید؛ بدانید که از این طبقه به بعد شاهد زیباترین موقعیتها هستید. طبقه ای که در همان بدو ورود از امکانات و طراحیهای صورت گرفته خوشتان میاید؛ حال اگر این طبقه مبله شود مطمئنا از آن دل نمی کَنید. این سالن حدود 40 متر مساحت داشته و این یک فرصت استثنایی برای شماست تا بتوانید با سلیقه خود مبلمان و چیدمان ویلایتان را تدارک ببینید. سقف این سالن بیشتر از چوب و کمتر از کناف است و با استفاده از مشبکهای چوبی، تلقهای رنگی و نورپردازیهای هالوژن سعی شده طراحی متفاوتی خلق شود. با عبور از راه پله در سمت چپ خود باکسها و کمدهایی را میبینید که فضای تزئینی و دکوری خوبی را بوجود آورده اند. همچنین TV Wall، نرده، پنجره رو به تراس، شومینه و نشیمن در زیبایی این فضا نقش بسزایی دارند. اگر نیاز به آرامش دارید؛ پیشنهاد میکنیم از نشیمن کنار شومینه نهایت استفاده را ببرید.

بخشی از این سالن مربوط به آشپزخانه میباشد که از کابینت MDF، سینک دوقلو، گاز 5 شعله و فضای یخچال تشکیل شده است. شما از این بخش میتوانید به تراس دسترسی راحتی داشته باشید که حدودا 4 متر مساحت دارد و در آن انواع گلهای زینتی و چراغهای شب نما کار شده است. شما از این تراس به فضای روبرو و حیاط ویلا اشراف کامل خواهید داشت.

در این طبقه دو اتاق خواب مستر قرار دارند که هر کدام حدود 15 متر مساحت داشته به همراه یک پنجره که به فضای پشت ویلا دید دارند. در هر یک از سرویس های این ویلا دوش، روشویی و توالت فرنگی بکار رفته به همراه کاشیهای 6 ضلعی که نسبت به ویلاهای دیگر طراحی متفاوتی دارند. در این سرویس از بهترین متریال استفاده شده و سازنده سعی کرده با انتخاب مصالح و ساخت درست، بهترین کارایی را به عمل آورد. درب هر یک اتاقهای این ویلا با استفاده از روکش PVC بکار رفته؛ ضد آب و قابل شستشو میباشند.

در ادامه شما را دعوت میکنیم به طبقه سوم این ویلا که از یک نشیمن 25 متری تشکیل شده که فضای خوبی برای بازی بیلیارد است. سازنده به این مورد نیز توجه داشته و همه وسایل مربوط به میز بیلیارد را خریداری کرده و فقط باید نصب شود. این نشیمن که کاملا از سقف و دیواره های چوب نراد ساخته شده، از 4 پنجره و درب ریلی تشکیل میشود که به شمال، غرب و جنوب اشراف کامل خواهید داشت. پنجره های بزرگ که نماد یک ویلای مدرن است باعث شده روشنایی و انرژی به این فضا وارد شده و محیط دلبازی را بوجود آورند. در این نشیمن از سرویس بهداشتی فرنگی و آشپزخانه استفاده شده که امکانات لازم را برای افراد این طبقه فراهم کرده است. منظره زیبای پشت ویلا و نمای دور دریا که هر بیننده ای را ترغیب میکند هر روز سری به ساحل بزند. روف گاردن زیبا و نمای آجری این قسمت مناسب برای کسانی است که از فضای آزاد لذت میبرند و سعی در کاشت انواع گلها و سبزیجات دارند. از این فضا بخوبی استفاده کنید زیرا اینجا باغچه کوچکی است که میتوانید گیاهان مختلفی را در آن پرورش دهید. ویو و مشاهده طبیعت اطراف از این روف واقعا دیدنی و زیباست؛ ویلاطور زیباترین ویلاها را به شما معرفی میکند.

در آخر؛ این ویلا در بافت منطقه قرار گرفته و دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند عرصه و اعیان میباشد. کار نصب کاغذهای دیواری آن هنوز انجام نشده که بیشتر به سلیقه خریدار واگذار شده است. کار لوله کشی اسپلیت نیز انجام شده و فقط باید نصب شوند. از لحاظ دسترسی این ویلا تا شهر حدود 3 کیلومتر و تا دریا کمتر از 1 دقیقه فاصله دارد. نزدیک به جاده اصلی است و از روی روف براحتی به جاده ویو خواهید داشت. این ویلا در یکی از بهترین مناطق شهرستان محمودآباد قرار گرفته که خرید هرچه زودتر آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 409 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا استخردار در شمال

ویلاطور؛ آرزوی بهترینها را برایتان دارد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه