اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۴
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۸,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان شهرکی 364

 

بررسی کوتاه

320 متر زمین

240 متر بنا

ویلا دوبلکس، نما سنگ

4 خواب، 2 خواب مستر

آلاچیق چوبی

کابینت ممبران

منظره کوه و جنگل

ویلا شهرکی (شهرک برند)

سند تک برگ + پروانه

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه 

بصورت تکمیلی با خرید ویلا چمستان شهرکی کد 364 آشنا خواهیم شد.

 

"هرکجا وقت خوش افتاد؛ همانجاست بهشت"

 

این تک مصرع از صائب تبریزی تماما گویای میل کمال گرای ماست. هرجایی که میشود در آن خوش بود و لذت برد؛ شایسته است که نام "زندگی" را بر آن نهاد. ولی بجای کلمه "وقت" از کلمه "بخت" نیز میتوان استفاده کرد: هرکجا بخت خوش افتاد؛ همانجاست بهشت. شنیدیم که میگویند "شانس یکبار در خونه آدمو میزنه" و بنظرم این بهترین بخت و اقبال برای خریدار است تا بتواند در یکی از بهترین مناطق  مازندران که بهشت شهرهای مازندران محسوب میشود، زندگی کند. شاید به دنبال رویاهایتان باشید و در ذهن خود تصویر خانه ای را مجسم کرده اید که بسیار زیبا و دلنشین است. در کتاب "کیمیاگر" اثر پائولو کوئلیو آمده است: "رویاها زبان خداوند هستند" و در جایی دیگر میگوید: "یکنواختی ایام برای آدمها باعث میشود متوجه چیزهای خوبی که هر روز با طلوع خورشید در زندگیشان اتفاق می افتد، نشوند." سانتیاگو برای تحقق افسانه و رویایش به راهی قدم گذاشت که سعادت خود را در آن جستجو میکرد. شما نیز برای رسیدن به خواسته مطلوبتان، ویلایی را که مدتها در ذهن خود آن را پرورانده اید و یا با قانون راز در پی آن بوده اید؛ اکنون روبرو شده اید و ما به شما پیشنهاد میکنیم چشم از آن برندارید. به قول فریدون مشیری: "همه تن چشم" شوید، تا یکی از بهترین ویلاها را با موقعیتی بس فوق العاده به شما نشان دهیم. پس با ویلاطور همراه باشید. 

ویلای حاضر با 320 متر زمین و 240 متر بنا، با نمایی کامل از سنگ تراورتن و دوبلکس؛ در یکی از شهرک های قدیمی منطقه واقع شده که برای سرمایه گذاری بسیار ایده آل است. این شهرک با گیت ورودی و نگهبانی24 ساعته، از بزرگترین و امن ترین شهرک های منطقه محسوب شده و با فاصله کوتاهی که تا جنگل دارد – 5 دقیقه بصورت پیاده – بر اعتبار و ارزش آن افزوده است. در این شهرک بزرگ حدود 70 ویلای لوکس بنا شده و باتوجه به امنیت بالایش، فقط ساکنین اجازه عبور و مرور را دارند. حس و حال عبور از بین کوچه های این  شهرک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دو دروازه بزرگ و کوچک ویلا امکان ورود به حیاط سنگ کاری شده و پارک سه خودرو را برایتان فراهم میسازند. محوطه ای شامل گلها و درختان زینتی در کنار آبنمای گوشه حیاط، چراغهای شب نما و آلاچیق چوبی و سنتی؛ حس خوبی را به بیننده القا میکنند. حال زمان آن فرا رسیده که تصویرسازی ذهنی خود را در برابر دیدگانتان مشاهده نمائید: "گُل دَر بَر و مِی دَر کَف و مَعشوق بِکامَست". این همان ویلایی است که مدتها به آن فکر میکردید. همه ما زیبایی را میشناسیم و از دیدن مناظر زیبا لذت میبریم. پس با ویلای زیبایی که قرار است در آن سکونت یابید، همذات پنداری کنید و خود را صاحب آن ببینید. این ویلا با 4 ستون برافراشته و 2 ستون ورودی به همراه تاج بلندی که دارد؛ قامت ویلا را بسیار بزرگ نشان داده که با عبور از راه پله های آن؛ قدم در عمارت دلبازی میگذارید.

درب ورودی ویلا ضدسرقت و پنجره های آن دوجداره میباشند. کف سالن از سرامیک پولیش براق بوده، سقف آن کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن و بخشی از دیوار سالن نیز با پوستر پوشانده شده است. کابینت و آشپزخانه از جنس ممبران سفید بوده، شیرآلات طلایی و برند، گاز 5 شعله، هود و فضای تعبیه شده یخچال از دیگر موجودیت های فضای آشپزخانه محسوب میشوند. یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه حمام در طبقه اول موجود بوده که مناسب برای افراد مسن، خردسال و مهمان میباشد.  از راه پله چوبی و گردان عبور کرده و به طبقه دوم میرسیم که دارای 4 اتاق خواب میباشد. 2 تا از این اتاقها مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی فرنگی و دوش میباشند که در یکی از این سرویسها 1 عدد وان نیز قرار گرفته است. در هر یک از اتاق ها از قرنیزهای چوبی و کاغذهای دیواری و در دوتا از اتاق ها از کمد دیواری استفاده شده است. طراحی تمام سرویس های این ویلا با چندین نوع از کاشی های مرغوب صورت گرفته که هارمونی خاصی باهم دارند. دو تا از اتاق ها به تراس دسترسی دارند و شما را به ویوی فوق العاده ای سوق میدهند که از انتهای آسمان و ابر؛ به کوه ها و سپس به جنگل هایی ختم میشوند که انرژی زیادی را از همین مناظر دوردست دریافت خواهید کرد. تصویر شگرف طلوع و غروب آفتاب از بلندای این تراس را از دست ندهید، زیبایی در کمین شماست. این ویلا دارای پروانه ساخت و سند تک برگ عرصه و عیان میباشد و بصورت تکمیل شده در اختیار شماست.

فرصت را از دست ندهید، "هرگز از رویاهایت صرف نظر نکن، به دنبال نشانه ها برو..." (پائولو کوئلیو).

 پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 358 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا چمستان جنگلی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا چمستان شهرکی بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه