اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۴
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۱۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا محمودآباد شهرکی 384


بررسی کوتاه

180 متر زمین

190 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ با تاجی زیبا

3 خواب بالا (1 خواب مستر)

1 سرویس بهداشتی جدا

دارای شومینه سنگی

تمام دیوار ها دارای ایزوگام

باران گیر یا سایه بان

تراس وسیع

ویوی زیبای باغ

فاصله تا جنگل 4 کیلومتر

فاصله تا شهر و دریا 20 کیلومتر

ملک شمالی

شهرکی

خرید اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 384 آشنا خواهیم شد.


6 در 1!


همیشه نام " شهرک " این ذهنیت را در ذهن خریداران تداعی میکند که بدون شک تعداد ویلاهای زیادی در این مجموعه ساخته شده که نام شهرک را یدک میکشد؛ اما باید گفت همیشه اینطور نیست. چه بسا شهرک هایی که در مناطقی با وسعت کم ساخته شده و تعداد ویلاهای آن به کمتر از 10 باب محدود شده اما با بازخورد بسیار خوبی همراه بوده اند. چرا که اغلب خریداران از شلوغی بیزار بوده و محیط آرام و کم و رفت و آمدی را میپسندند. اگر جزو اینگونه از افراد هستید، باید این نوید را به شما داد که ویلای درستی را انتخاب کردید. 6 ویلا در این شهرک ساخته شده که در محیطی مستطیلی قرار گرفته اند؛ بطوریکه هیچ ویلایی روبروی هم نیست و همگی منظره زیبای باغ را دارا میباشند. ویلاهای این شهرک دوبلکس بوده و نماهای متفاوت و زیبایی دارند. از بین ویلاهای این مجموعه میخواهیم با خرید ویلا محمودآباد شهرکی کد 384 آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا محمودآباد شهرکی مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

ویلای سوم از این شهرک نمای سنگ بسیار زیبایی دارد و میتوان آن را از زیباترین ویلاهای این مجموعه نام برد. تاجی گنبدی با نقش و نگارهایی کار شده در نیم دایره ی داخلی، نرده های قلیانی، چراغهای شب نما، دو ستون برافراشته و بلند و نورپردازی های پای ستونها که چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند. سنگ کار شده در نمای این ویلا از جنس تراورتن بوده که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار پرطرفدار است و جزو مصالح پرکاربرد محسوب میشود. حیاط این ویلا از سنگ پوشیده شده و محیط آن از گل شمشاد و درختان زینتی لاوسون و کاج تشکیل شده که انواع درختان کاج را میتوانید در مسیر پارکینگ ملاحظه بفرمایید که نمای سرسبز و یکدستی را بوجود آورده اند. هر چقدر حیاط جلوی ویلا فضای کمتری داشته اما فضای وسیعی برای پارک 3 خودرو را داراست. پارک خودروها برای رفت و آمد افراد مشکلی ایجاد نمیکند چرا که سازنده با طراحی بنای ویلا در قسمت شرقی زمین و کار گذاشتن یک دروازه نفر رو، این دو مسیر را از هم جدا کرده است. دیوار پشتی ویلا ایزوگام طرح کاشی دارد و مانع از نفوذ رطوبت میشود. تمام انشعابات گاز، آب و برق آن برقرار بوده که خیال خریدار را از هر جهت راحت میکند.

درب ورودی ضدسرقت ترک، پنجره های قدی، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، کف سرامیک، شومینه کلاسیک با دیوارهای سنگی طرح آجر، کابینت MDF و هایگلاس، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، شیرآلات برند، نورگیر، TV Wall و راه پله چوب روسی با نرده استیل؛ همه اینها از موجودیت های طبقه اول بوده بعلاوه یک سرویس ایرانی و فرنگی که دارای کاشی های طرحدار با نوارهای طلایی، آسمان مجازی، روشویی و سیفون میباشد. سالن این ویلا حدود 60 متر بوده، دارای دیوارهایی گچی که ابزرای کاری شده با پس زمینه کاغذدیواری، که جایگاه مناسبی برای نصب آینه و تابلو میباشند و با شومینه زیبایی که طراحی شده، فضای نشیمن شما را زیباتر و گرمتر میکند. نکته بسیار مهمی که در این ویلا حائز اهمیت است؛ به اندازه بودن روشنایی سالن میباشد. استفاده از رنگهای کرم و سفید در طراحی داخلی بعلاوه وجود چهار پنجره که عامل اصلی روشنایی فضای داخلی سالن هستند، دیگر نیاز به مصرف انرژی برقی نیست. شدت این نورها در ساعات صبح و عصر که بصورت متمایل تابیده میشوند، با وجود فضای سرسبز؛ حس لطافت، سبکی و گرمی خاصی را به محیط ویلا میبخشند.

در ادامه به سراغ طبقه دوم میرویم که با گذر از راه پله چوبی با نرده های استیل، به راهرویی میرسیم که سه اتاق خواب را به هم وصل میکند. یک سرویس عمومی ایرانی و فرنگی به همراه دوش در راهرو واقع شده، یکی از این اتاقها دارای کمد دیواری است و با ویویی که به پشت ویلا دارد، زمین های زیبای شالی را مشاهده خواهید کرد. پنجره این اتاق بارانگیر یا سایه بان دارد که کاملا مانع از نفوذ آب و آفتاب به داخل اتاق است. یکی دیگر از این اتاقها مستر بوده با قابلیت دسترسی به تراس که مناظر فوق العاده اطراف ویلا را کاملا اشراف داشته و اتاق خواب دیگر که دارای کمد دیواری میباشد و به تراس دسترسی دارد. متراژ همه این اتاقها حدودا 13 متر بوده و کاملا مناسب برای قرار دادن وسایلی همچون تخت، میز آرایش و کتابخانه است. سقف همه این اتاقها کناف کاری شده به همراه نورپردازی مخفی و هالوژن که با ترکیب رنگی حاصل از آویز پرده و وسایلی که بعدا چیدمان خواهید کرد، بسیار زیبا خواهد شد. تراس این ویلا حدود 15 متر بوده و با گلدانی که در آن نصب شده، میتوان برای معطر و زیباتر کردن فضای ویلا از خوشبوترین و خوشرنگترین گلها استفاده نمود. گل شمعدانی، گل میخک، گل نرگس، گل داوودی، گل نیلوفر و ... . مناظر زیبای باغ روبرویی مطمئنا شما را به وجد خواهد آورد؛ حتی اگر برای لحظه ای بایستید و به این طبیعت بنگرید. آنچه که از این ویلا بجا مانده، اطلاعات مربوط به شهرک و منطقه آن است. این شهرک دارای عرض 6 متری بوده که کف آن از سنگریزه تشکیل شده است. به محض ورود به شهرک، 6 ویلا را فقط در سمت چپ خود مشاهده میکنید و در سمت راست خود دیواری را میبینید که حصار مربوط به شهرک بوده و در پای این دیوار سکویی قرار دارد که البته بسیار زیبا خواهد شد اگر گل و گلدانهای کوچکی روی آن قرار داده شود. این شهرک از جاده اصلی با توجه به بُعد مسافت حدود 600 متر و تا جنگل و دریا به ترتیب حدود 2 و 20 کیلومتر فاصله دارد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 380  بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شهرکی در شمال

امیدواریم این ویلا همانی باشد که در جست و جویش بوده اید و برای هماهنگی و بازدید از آن میتوانید با مشاورین ویلاطور در تماس باشید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه