اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۰
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهکوه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شهرکی در چمستان 420


بررسی کوتاه

400 متر زمین

180 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ تراورتن

3 خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی مجزا

کابینت و آشپزخانه ممبران

میز ناهارخوری کانتر

سقف کناف با رنگ آمیزی آپوکسی

پنجره های دو جداره UPVC

درهای ضدآب

اتاق خوابهای 16 متری

محوطه سازی شده زیبا

درختچه آلو و گلابی

دارای آبنما و باربیکیو

تراس دلباز

ویوی فوق العاده جنگل و کوه

فاصله تا دریا 40 دقیقه

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

سنددار، پروانه، پایان کار

مک شمالی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا شهرکی در چمستان کد 420 آشنا خواهیم شد.


عیانی اعیانی!


تصاویر دیدنی و جذاب از یک ویلا به دو چیز بستگی دارد: 1- نما و ظاهر ساخت 2- منظره اطراف! این دو گزینه دقیقا مصداقی از همین ویلاست؛ ویلایی که با نمایی از سنگ تراورتن یک سازه قوی و با صلابتی را به تصویر کشیده و دیگر اینکه با ویوی فوق العاده ای که از جنگل و کوه به نمایش گذاشته، چشمها را به خود خیره کرده است. همانطور که میدانید این یک ویلای کلاسیک است که با طراحی دوبلکس و سه ستون بلندش، چیزی شبیه به کاخ را در ذهن تداعی میکند. چنین کاخی با محوطه سازی زیبایی که دارد، منظره بی نظیری را خلق کرده و بسیار جذاب شده است. وجود چندین درخت کاج و دو درخت مرکبات گلابی و آلو، گلهای زینتی، علفها و نورافشانی چراغهای شب نما؛ مطمئنا تصاویر رویایی و دلنشینی را بوجود آورده اند. از دیگر متعلقات حیاط این ویلا میتوان به آب نما، باربیکیو و سکو جهت آلاچیق اشاره کرد که در بین باغچه سرسبز این ویلا خودنمایی میکنند. اگر میخواهید کمی آرامش پیدا کنید؛ کافیست در حیاط این ویلا قدم بزنید و از طراوت این محیط لذت ببرید. آنچه بیشتر از همه باعث شگفتی این ویلا شده است؛ ترکیب مناظر و سرسبزی دیگر درختان و گیاهان ویلاهای مجاور میباشد که با توجه به دیوارهای نسبتا متوسطی که میانشان چیده شده، شهرک را بصورت یکدست و شکیل نشان میدهند. لازم به توضیح است در این شهرک 7 ویلا ساخته شده که البته زمینهای دیگری برای ساخت قرار دارند و به مرور بر تعداد این ویلاها افزوده میشود. این شهرک از جمله شهرک های منطقه است که در آن سازندگان با بهره مندی از ویوی زیبای جنگل و کوه، سعی کرده اند ویلایی در خور این مناظر شگفت انگیز بسازند. اگر میخواهید بیشتر با این ویلا و شهرک آشنا شوید پس ما را تا انتها همراهی کنید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا شهرکی در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

ویلای حاضر بخاطر موقعیتی که در شهرک دارد از نماهای مختلفی به جنگل، کوه و جاده اشراف داشته بطوریکه از پشت ویلا، جاده را در دسترسی خود دارد. کوچه این شهرک 6 متری بوده و با توجه به اینکه این ویلا جزو آخرین پلاک شهرک محسوب شده و در واقع در انتهای شهرک قرار گرفته، براحتی امکان عبور از کوچه و پارک خودرو را برایتان آسان خواهد کرد. ضمنا سازنده با یک دروازه ورودی بزرگی که کار گذاشته، در حیاط امکان پارک دو خودرو وجود دارد. کفپوش حیاط از سنگ و واش بتن تشکیل شده به همراه درختچه های اطراف که یک جورایی این حیاط را دوست داشتنی کرده اند.

این ویلای دوبلکس که دارای 180 متر مساحت بنا و 400 متر زمین است، یکی از بهترین ویلاهای این شهرک میباشد که از نظر ابعاد زمین بیشترین مساحت را داراست. مساحت بالا در ساخت یک بنا روی موقعیت های داخلی این تاثیر بسزایی دارد؛ مثلا ابعاد اتاقها 16 متری میباشند و یا سالن دارای 50 متر مساحت است. این فضاها چیدمان داخلی را برایتان راحتتر کرده و مشکلی از بابت جاگیری مبلمان یا تخت نخواهید داشت. یا حتی اگر فضای خوبی برای آشپزخانه در نظر گرفته شود، شرایط طبخ و حس آشپزی را دوچندان میکند. همانطور که در تصاویر قابل ملاحظه است از کفپوش سرامیک گرید یک در سالن این ویلا استفاده شده و سقف از کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر و رنگ آپوکسی کار شده است. این رنگها در مقابل رطوبت مقاوم هستند، پس از خشک شدن قابل شستشو میباشند و با خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند کاملا ضربه پذیر هستند. سازنده از کاغذ دیواریها و قابهای زیبایی روی دیوار استفاده کرده که محل مناسبی برای قرار دادن تلویزیون (TV Wall)، آینه و حتی عکسهای شخصی و خانوادگی خودتان در ابعاد بزرگ است.

درب ضدسرقت، آیفون تصویری و 4 پنجره قدی دوجداره برای این سالن در نظر گرفته شده که سازنده سعی کرده از بهترین متریال در این ویلا استفاده کند. کابینت و آشپزخانه ممبران، کاشیهای طرح شیشه بین کابینتی، سینک دو قلو، هود، فضای مناسب برای تعبیه یخچال و میز کانتر (میز غذاخوری) از دیگر موجودیتهای این آشپزخانه محسوب میشوند. این ویلا دارای 3 اتاق خواب است که یکی از این اتاقها در طبقه اول و دو اتاق خواب دیگر در طبقه بالا قرار گرفته اند. اتاق خواب طبقه اول مستر نیست ولی به سرویس بهداشتی و حیاط پشتی دسترسی دارد. ترکیب زیبای رنگ قهوه ای در سقف، لوستر و کاغذ دیواری، با یک چیز مکمل میشود که آن وجود رنگ سفید در این اتاق خواب است. درب کشویی مرتبط به حیاط پشتی، نور سفید را به این اتاق ریخته و همین موضوع فضای اتاق را از حالت خنثی و تاریک بیرون می آورد. مطمئنا با انتخاب تخت و صندلیهایی به رنگ سفید و یا فرشی به رنگ آبی میتواند هارمونی زیبایی با رنگ قهوه ای ایجاد کند.

در تمام سقفهای سرویس بهداشتی این ویلا از تلق آسمان مجازی استفاده شده و انتخاب کاشیهای متنوع در سه سرویس بهداشتی، نشان از زیبایی شناسی سازنده در ترکیب رنگها و متفاوت جلوه دادن این سرویسهاست. همچنین استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی، ایرانی، دوش، روشویی، سیفون بعلاوه تهویه مناسب از امکانات سرویس بهداشتی این ویلا به حساب می آیند. راه پله این ویلا؛ چوبی و گردان است با نرده های استیل، پس از عبور از این راه پله به نشیمن بزرگی میرسید که دیوارهای آن از کاغذ دیواری پوشیده شده، همچنین با دو در و پنجره کشویی که به تراس راه دارد. آنچه که باعث میشود یک ویلا به شکلی مطلوب ساخته شود، توجه به نیاز مشتری است که چگونه به ویو و مناظر زیبای اطراف دسترسی داشته باشد. دلیل اینکه نشیمن از دو مسیر به تراس راه دارد: 1- جهت عبور و مرور افراد 2- ایجاد روشنایی در فضای نشیمن. درواقع نشیمن طوری طراحی شده که به غیر از پنجره بزرگ جهت دریافت نور؛ از یک نورگیر کوچک در نزدیکی سقف هم برخوردار است که بعنوان تهویه نیز استفاده میشود.

همانطور که قبلا بیان شد اتاق خوابهای طبقه بالا هر دو مستر هستند و نکته جالب اینجاست که این سرویسها در انتهای اتاق و با عبور از یک راهرو که دارای کمد دیواری میباشند، قرار گرفته اند. این دو اتاق خواب در جهت شمالی و جنوبی واقع شده اند که یکی به فضای روبروی ویلا که جنگل و کوه باشد دسترسی دارد و دیگری به فضای پشت ویلا. تراس این ویلا حدودا 15 متر میباشد و از نرده های قلیونی تشکیل شده و با توجه به حس و حال خوبی که از روی تراس میتوانید داشته باشید؛ شما را دعوت میکنیم به بازدید از این ویلای جنگلی که از سکونت در آن لذت خواهید برد. این ویلا سنددار بوده و همه انشعابات آن نصب شده است؛ همچنین با موقعیت خوبی که در شهرک دارد از امتیاز بالایی برخوردار میباشد. فاصله این شهرک تا جاده اصلی حدود 5 کیلومتر بوده و تا شهر 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. با توجه به فاصله کوتاهی که با جنگل دارد و همچنین فاصله 40 کیلومتری تا دریا؛ از آب و هوای خوبی برخوردار است و میزان رطوبت در این منطقه بسیار پایین میباشد. ویلاطور همراه همیشگی شماست در مشاوره و خرید ویلا؛ با ما در ارتباط باشید تا با بهترین ویلاهای منطقه آشنا شوید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه