اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۱
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۱۱ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۷۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا دوبلکس محمودآباد کد 361

 

بررسی کوتاه

211 متر زمین

170 متر بنا

دوبلکس

شهرکی

سه نما از سنگ تراورتن

3 اتاق خواب مستر

خیابان 10 متری

نزدیک به شهر

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت 

تکمیلی با خرید ویلا دوبلکس محمودآباد کد 361 آشنا خواهیم شد.

 

با ویلا شهرکی جدیدی آشنا شوید که در یکی از بهترین موقعیت های مکانی بین شهرهای آمل و محمودآباد قرار گرفته؛ بطوریکه برای دسترسی به این دو شهر  کافیست فقط10 کیلومتر را با ماشین طی کنید. منطقه ای که دارای جاده ای آسفالت و پهن بوده و با داشتن عرض کوچه هایی 8 متری؛ بعلاوه پیاده رو که به 10 متر نیز میرسد.

دو سوی کوچه و خیابان گلکاری و درختکاری شده و با توجه به محیط زیبایی که دارد، مورد بازدید و خرید بسیاری از مشتری ها قرار گرفته است. این ویلا از جاده اصلی (آمل - محمودآباد) حدود 1.5 کیلومتر فاصله داشته و تا نزدیکترین جنگل حدود 5 دقیقه و تا دریا 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. دسترسی به امکانات رفاهی از دیگر مزایای این منطقه بوده و با توجه به فاصله 1 کیلومتری که با کلوده (شاهراه منطقه) دارد؛ از ارزش بالایی برخوردار گشته است. کلوده حد فاصل بین دو شهر آمل و محمودآباد است و به سرخرود، چمستان و جنگلهای اطراف نیز دسترسی دارد. شما میتوانید برای رسیدن به این ویلا هم ابتدا از کمربندی های شهر آمل عبور کرده و به سمت جاده محمودآباد حرکت کنید و هم از طریق سه راه ولیسده و کلوده، بدون ترافیک اقدام نمائید.

با آشنایی از منطقه مورد نظر و راه های دسترسی به ویلا؛ میخواهیم شما را با ویلایی شهرکی آشنا کنیم که بصورت دوبلکس طراحی شده و با چشم انداز زیبایی که در تراس آن قابل مشاهده است؛ نشاط و سرمستی را به شما هدیه دهیم. پس با ویلاطور همراه باشید.

این ویلا با 211 متر زمین و 170 متر بنا در شهرکی واقع شده که دارای کوچه ای 6 متری بوده و جزو اولین پلاک محسوب میشود و با توجه به کم بودن= متراژ زمین نسبت به دو قواره روبرویی، دارای بَری یکسان با آنها میباشد. ویلای حاضر در نبش کوچه قرار گرفته بگونه ای که برای ورود به شهرک، ابتدا باید از کنار ویلا بگذرید. سه نمای این ویلا کاملا از سنگ تراورتن بوده و دارای دو ستون بیرونی در جلوی عمارت میباشد که قامت بلند و کشیده ویلا را به تصویر میکشد. همچنین وجود آلاچیق چوبی و سنتی همراه با محوطه سازی که از گلها و درختان کاج، اَزگیل، سیکاس، شمشاد، شب بو و ... صورت گرفته، زیبایی چشم نوازی را به بیننده القا میکند.

این ویلا دارای دو دروازه ورودی است که یکی مستقیم به پله ورودی سالن راه دارد و دیگری دروازه بزرگی است که برای پارک یک خودرو مناسب میباشد. حیاط ویلا قسمتی سنگ فرش و قسمتی هم با سنگ ریز پوشیده شده است. در باغچه و روی دیوارهای حیاط ویلا از چراغهای شب نما استفاده شده و با پوشش سرسبز حیاط؛ منظره شب دیدنیست. درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده و پس از ورود؛ به سالن بزرگی میرسید که آماده برای تزئین و دکوراسیون است. جنس سقف از کناف بوده به همراه نورپردازی مخفی و هالوژنی که در آینده نصب خواهد شد. کف سالن از سرامیک پوشیده شده به همراه دو پنجره قدی دوجداره و یک پنجره دیگر که به باغچه اشراف دارد. پوستر سه بعدی، آشپزخانه ای با کابینت ترک، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، هود، باکس یخچال و نورگیر از اجزای تشکیل دهنده طبقه اول محسوب میشوند. یک سرویس بهداشتی نیز در این طبقه موجود بوده که مناسب برای افراد مسن و خردسال میباشد.

راه پله گردان سنگی با نرده های استیل مشرف به طبقه دوم بوده که به نشیمن و سه اتاق خواب مستر راه دارد که هرکدام یک تراس جداگانه نیز دارند. سقف نشیمن و اتاق خوابها از لمبه بوده که یکی از محبوبترین پوششهای چوبی در ساختمانهای ایرانی است. البته لمبه را میتوان برای دیوار و کف ساختمان نیز استفاده نمود که باید دقت کرد برای پوشش کف از لمبه های سفارشی و ضخیم جهت تحمل وزن بکار برده شود. در نشیمن میتوانید از میز بار و یا میز بیلیارد استفاده نمائید که ویویی رو به محوطه ویلا دارد. وجود پوسترهای مختلف، دسترسی به تراس و مستر بودن هر یک از اتاقها این ویلا را نسبت به سایر ویلاها متمایز کرده است.

امیدواریم با سکونت در این ویلا؛ از لحظه لحظه زندگیتان لذت ببرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 360 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا جنگلی چمستان

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا محمودآباد بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه