اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۳
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۴۰۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۸,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا در چمستان 413

 

بررسی کوتاه

350 متر زمین

400 متر بنا

تریبلکس

نما سنگ تراورتن

4 خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی عمومی

دارای 4 تراس مشرف به جنگل

امکان پارک دو خودرو

حیاط محوطه سازی شده

کابینت ممبران

استفاده از آجر نما در TV Wall

ویوی فوق العاده رودخانه، تپه، جنگل و کوه

استفاده از پنل گچی

سقف آسمان مجازی در نشیمن

دارای میز بار

دارای آلاچیق

شهرکی

ملک غربی

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در چمستان کد 413 آشنا خواهیم شد.


تا چشم کار میکند کوه است و جنگل!


با عبور از جاده آمل به چمستان از استان مازندران به منطقه خوش آب و هوایی میرسید که از همان ابتدا کوه های زیبای ارتفاعات شمال را میبینید و جنگلهای هیرکانی سرسبزی که زیستگاه انواع مختلفی از حیوانات و پرندگان هستند. جنگلهای هیرکانی شامل درختان بلوط، توسکا، راش، نارون و ... میباشد و تراکم این نوع درختان در ناحیه ای که در آن قدم گذاشته اید بسیار زیاد است. وجود رشته کوه های البرز که مانع از عبور رطوبت به نواحی دیگر کشور میشوند نیز از این منطقه قابل مشاهده میباشند. هرچقدر از دریا دور میشوید میزان رطوبت هوا کاهش یافته و فضای جنگلی زیادی را نظاره گر خواهید بود. اگر شما هم به مثل من خواستار ویلایی با مناظر زیبای جنگل و کوه هستید، پس همراه من باشید تا از طریق وبسایت ویلاطور با ویلایی آشنا شوید که از هر جایش بایستید و بنگرید، کوه و جنگل ببینید.

ویلای حاضر با 500 متر زمین و 450 متر بنا، نمای سنگ تراورتن و طراحی تریبلکس، دارای 4 خواب (2 خواب مستر) و 4 تراس میباشد. این ویلا در شهرکی قرار دارد که همگی از ویلاهای تریبلکس تشکیل شده و در آینده ای نزدیک بعنوان یک شهرک برند و بزرگ معرفی خواهد شد. در این شهرک چندین قواره زمین نیز موجود است که به تدریج ساخته خواهند شد و مسلما هرچقدر زودتر بتوانید در این شهرک صاحب ویلا شوید، بدلیل ارزش افزوده روی زمین این منطقه و شهرک، از امتیاز بالایی برخوردار خواهید شد.

با ورود به شهرک و عبور از چندین ویلا، به این ویلای تریبلکس میرسید که تپه سرسبز و پر درختی را درست در مقابل خود دارد و تا دوردست جنگل انبوه را در پشت سر خود میبیند. اگر به تراسهای طبقات دوم و سوم بروید میتوانید این مناظر زیبا را در فاصله کوتاهی مشاهده کنید. این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است که امکان پارک دو خودرو در حیاط آن وجود دارد. کفپوش حیاط از سنگ بوده که در بین آنها از چمن مصنوعی نیز استفاده شده است؛ این چمن ها که زیبایی بصری خاصی به محیط ویلا داده اند بیشتر در روف گاردن، باغها، تالارها و مکانهای تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. در باغچه این ویلا از انواع گلها و درختان زینتی استفاده شده که با رشد روزافزون آنها به فضای داخلی حیاط تصویر زیبایی بخشیده میشود. استفاده از چراغهای شب نما بر روی دیوارهای حیاط در هنگام شب روشنایی خاصی به محیط ویلا میدهند؛ در بعضی از ویلاها از چراغهای کوچکی در فضای باغچه استفاده میکنند که البته چون این ویلا هنوز تکمیل نشده ممکن است در ادامه از اینگونه نورپردازی در فضای داخلی حیاط بیشتر بکار گرفته شوند.

اگر کمی عقب بایستید و قامت بلند و کشیده این ویلا را ببینید؛ به عظمت و شکوه آن پی خواهید برد. این ویلا از ستونهای بلندی تشکیل شده که شاید در نگاه اول به سازه قد کشیده آن نگاه کنید و فضای سرسبز محوطه زیاد به چشم نیاید ولی به مرور زمان با رشد گیاهان و درختان داخل حیاط، این فضا پر پشت و دیدنی خواهد شد. اگر در حفظ و نگهداری درختان داخل حیاط خود بکوشید، مطمئنا به مراتب ویلایتان زیباتر جلوه میکند. این زیبایی شما را ترغیب میکند که همواره به این ویلا سر بزنید و از آن استفاده کنید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

از درب ورودی ضدسرقت عبور کنید تا به سالن بسیار بزرگی برسید که در منتهی الیه سمت راست، آشپزخانه ای با کابینت ممبران را میبینید که به زودی کار نصب شیرآلات آن به پایان میرسد و هود، سینک دوقلو و گاز چند شعله ای به آن اضافه میشود. کف این سالن از سرامیک براق پوشیده شده و سقف آن از کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن کار شده است. دیوار سمت چپ سالن نیز با کاغذ دیواری پوشش داده شد و دیوار سمت راست نیز که با آجر نما طرح داده شده بعنوان TV Wall کاربرد دارد. یک اتاق خواب حدودا 12 متری در این طبقه قرار دارد که دارای پنجره ای رو به جنگل و رودخانه است. این رودخانه بیشتر در بهار پر آب میشود و مطمئنا شنیدن صدایش به شنونده آرامش خاصی میدهد. یک سرویس بهداشتی عمومی نیز به دور از سالن قرار گرفته که نصب اتصالات آن بزودی به پایان میرسد.

از طریق راه پله چوب روسی به سراغ طبقه دوم میرویم که برعکس ویلاهای دیگر دارای نشیمن کوچکتری بوده و از 3 اتاق خواب تشکیل شده است. 2 تا از این اتاقها مستر بوده و باید منتظر بود تا سازنده کار نصب اتصالات آن را انجام دهد. این اتاقها همگی 14 متری بوده و از کاغذ دیواری هایی با طرح خاص در آنها استفاده شده که هرکدام یک نوع شخصیت را در بر میگیرد که بیشتر به سلایق شما و خانواده تان برمیگردد که با توجه به روحیه و شرایط خود میتوانید انتخاب کنید. استفاده از پنلهای گچی دیواری فضای طبقه دوم را متفاوت کرده و به همراه کاغذ دیواری طرح درخت و شکوفه، تصویر بسیار زیبایی را بوجود آورده اند. در پشت ویلا یک تراس 30 متری قرار دارد که از نرده های قلیونی طراحی شده و فضای فوق العاده زیبایی را به تصویر میکشد. این تراس بخاطر نمایی که به جنگل دارد و از طرفی وجود رودخانه در چند ده متری این ویلا، بیشتر و بیشتر آن را خواستنی تر کرده است. اگر برای تمدد اعصاب بخواهید ویلایی را انتخاب کنید، ما این ویلا را به شما پیشنهاد میکنیم؛ به دور از هیاهو و استرس مشکلات شهری براحتی میتوانید روی صندلی این تراس بنشینید و ساعتها از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرید.

در هر یک از اتاقها یک تراس کوچک قرار دارد که مشرف به حیاط ویلاست و منظره اطراف را نیز در دسترس خواهید داشت. با ورود به تراس بزرگتر که از طریق نشیمن امکانپذیر است، بیشتر قدرت مانور داشته و ویوی بیشتری را میتوانید نظاره گر باشید. این تراس مناسب برای روزهای بهاری است که با وزش خوش نسیم، بوی معطر اردیبهشت را استشمام کنید. در طبقه سوم این ویلا نیز مشابه همین تراس وجود دارد اما با ابعاد بالاتر که سازنده یک تاج گنبدی نیز برای آن طراحی کرده است. این تراس وسعت دید بالایی داشته و به مناطق اطراف اشراف کامل دارد. نکته جالب درمورد این طبقه به تراس پشت آن برمیگردد که میتوان دریا را از دور دید و حتی شرکت نفت شهر محمودآباد قابل مشاهده است. دلباز بودن این ویلا و اشراف کامل به جنگل و کوه آن را نسبت به بقیه ویلاها متمایز میکند. چیزی که بیشتر به این زیبایی جلوه داده وجود رودخانه در پشت ویلاست که از روی تراس قابل مشاهده است. تراس پشت حدودا 30 متر مساحت داشته و دارای دو چراغ شب نماست. از طریق نشیمن دو درب ورود به این دو تراس وجود دارد که مطمئنا گردش هوا و باد در این طبقه زیاد خواهد بود. این نشیمن 36 متر فضا دارد، سقف آن کاملا آسمان مجازی کار شده و یک میز بار هم در گوشه آن طراحی شده است. شما میتوانید از یک میز بیلیارد در آن استفاده کنید و یا دیگر وسایل بازی که با توجه به فضای بزرگی که دارد براحتی امکانپذیر است.

در آخر؛ این ویلا در جهت غربی ساخته شده و شما هر صبح شاهد طلوع آفتاب از پشت درختان جلوی ویلا خواهید بود. این ویلا دارای مجوز ساخت میباشد و مراحل اداری آن در دست اقدام است. ویلای حاضر با توجه به شهرکی بودن و فاصله 3 کیلومتری تا جاده اصلی، از موقعیت مناسبی برای خرید برخوردار است.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 411 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار در چمستان

ویلاطور شما را در خرید هرچه بهتر ویلاها مشاوره میدهد؛ با ما در تماس باشید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه