اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۵
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در چمستان 395


بررسی کوتاه

250 متر زمین

180 متر بنا

بنای نیم پیلوت

نما سنگ و چوب

3 خواب (2 خواب مستر)

تراس دلپذیر

ویوی فوق العاده کوه و جنگل

دربست

ملک شمالی

فاصله تا جنگل 200 متر

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

فاصله تا دریا 30 کیلومتر

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در چمستان کد 395 آشنا خواهیم شد.


یک قاب و دو تصویر!


اگر دنبال ویلایی میگردید که میخواهید از روی تراسش چشم انداز زیبای طبیعت سرسبز و کوه های پر از برف شمال را مشاهده کرده و لذت ببرید؛ پس با کد 395 همراه ما باشید. این ویلا در موقعیتی با فاصله بسیار کوتاه از طبیعت بکر و دیدنی ارتفاعات جنگلی چمستان قرار داشته بطوریکه حتی از حیاط نیز به این مناظر اشراف دارید. منطقه ای که از چنین دسترسی هایی برخوردار است غالبا با بازدید زیادی روبرو شده و چه بسا ویلاهای آن در عرض چند روز به فروش میروند. یک روز زندگی در این مناطق جبران تمام روزهایی است که بی حوصله و سرد گذشته؛ پس با نگاهی گرم و صمیمی به سراغ ویلایی میرویم که به یادگار از ما بپذیرید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

250 متر زمین، 180 متر بنا، 3 خواب؛ اینها کلیات ویلایی است که میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم. ویلایی نیم پیلوت با نمایی از سنگ که سقف اول آن اریب کار شده و با بالا آوردن نما، این فضا را پوشش داده است. همانطور که میبینید سازنده در نما از چند نوع سنگ استفاده کرده که با ترکیب چوب؛ حس خوشایندی را بوجود آورده است. حیاط این ویلا دارای دو دروازه ورودی بوده و قابلیت پارک دو خودرو در آن امکانپذیر است. کف حیاط از سنگهایی پوشیده شده که با فاصله از هم قرار گرفته اند تا با رشد چمن در لایه های بین آنها زیبایی خاصی را پدید آورند. وجود درختان کاج زینتی و سرسبز، شمشادها و سیکاسها حس طراوت و شادابی را به شما میبخشند و این امکان را فراهم آورده تا از چند روز اقامت و یا دائم خود در این مکان سرمست شوید. آنچه باعث سلامت روح و روان میشود؛ مراقبه، ورزش، سفر، سفر، سفر و سفر است. از خانه بیرون بیایید و زیبایی ها را ببینید. این عمر در حال گذر است و با تدارک یک زندگی مفرح و سالم؛ به خود و دیگران شادی هدیه دهید.

همانطور که در بررسی کوتاه به آن اشاره کردیم این ویلا دارای 2 اتاق خواب مستر بوده که یکی از آنها در طبقه پایین و دیگری در طبقه بالا قرار گرفته است. وجود اتاقهای مستر در بین خانواده هایی که دوستان زیادی دارند و باهم به مسافرت میروند بسیار خوشایند میباشد. بعد از آنکه از خواب بیدار شدید، در دل جنگل کمی پیاده روی کنید؛ ریه تان را از هوای سالم پر کنید و فکرتان را از هرچه استرس و نگرانی است خالی کنید تا از موهبتی که نصیبتان شده نهایت استفاده را ببرید. بعد از یک پیاده روی مفرح؛ یک دوش لازم است و صبحانه گرم. بار دیگر به تصاویر این ویلا برگردید تا موقعیت بسیار عالی اتاق مستر طبقه دوم را ملاحظه بفرمائید. یک سرویس بهداشتی بزرگ که نیاز به یک وان هم دارد در اتاقی قرار گرفته که مشرف به تراس بسیار شیکی بوده که از چندین گل مزین شده و دارای کفپوشی از موکت چمنی است و با قرار دادن چند صندلی و میز، صرف صبحانه چند نفره را میطلبد. دوش، سرویس فرنگی، کاشیهای درجه یک، شیشه های مات و کشویی از متعلقات سرویس مستر این اتاق خواب هستند.

سالن این ویلا حدود 55 متر بوده که دارای درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره، کف سرامیک براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، کاغذ دیواری، کابینت MDF براق و راه پله های چوبی با نرده استیل میباشد. دو اتاق خواب با اختلاف سطحی پایینتر از سالن قرار گرفته اند که هرکدام 12 متری هستند؛ یکی از این اتاقها مستر بوده که به ویوی پشت ویلا دسترسی دارد. این ویلا دارای جهت شمالی میباشد و از نظر دریافت نور و انرژی بهترین جهت محسوب میشود. چرا که تابش خورشید در روزهای تابستان از بالا بصورت عمود بوده و نور را مستقیم وارد فضای ویلا نمیکند؛ و در روزهای سرد زمستان بعلت تابش مایل خورشید مجددا این ویلاهای شمالی هستند که از نور کافی بهره میبرند چرا که در ویلا های شمالی نما و تراس و پنجره های ویلا روبه جنوب بوده حرکت مایل خورشید به سمت جنوب نزدیکتر بوده بنابراین نور، گرما و انرژی بالایی را به این ویلاها میبخشد.

این ویلا به جاده آمل - چمستان متصل شده و با فاصله ای حدودا 30 کیلومتری از دریا؛ دارای آب و هوایی فوق العاده است. تا شهر آمل و چمستان حدودا 10 دقیقه فاصله داشته و دسترسی راحتی به امکانات رفاهی دارد. کم بودن میزان رطوبت مناطق جنگلی، داشتن ویوی سرسبز و دور بودن از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد؛ این ویلا را منحصر به فرد کرده است. پس مطمئن باشید آنچه از این ویلا با خود میبرید، حال خوب است.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 393 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا جنگلی

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه