اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۲
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۰۰ متر
خواب۳
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


خرید ویلا در محمودآباد 412

بررسی کوتاه

300 متر زمین

300 متر بنا

دوبلکس

3 خواب مستر

جکوزی و وان

دارای 2 تراس

کاملا مبله

دارای پرده، حفاظ و دزدگیر

2 تانکر آب 1000 لیتری

دارای باربیکیو، آلاچیق، آبنما

سرمایش با 2 اسپلیت 30 هزار

گرمایش از کف با پکیج + موتورخانه

دارای میز بار و بیلیارد

راه پله نراد با نرده استیل

سقف ترکیبی از لمبه و کناف

استفاده از رنگ ضد آب

کابینت هایگلاس + آشپزخانه کثیف

کاملا شخصی ساز

دارای سند تک برگ

شهرکی

ملک شرقی

اقساطی

فاصله تا دریا 3 دقیقه 

فاصله تا شهر 5 کیلومتر

فاصله تا جنگل 30 دقیقه 


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در محمودآباد کد 412 آشنا خواهیم شد.


این ویلا را بخاطر بسپارید!!!


300 متر زمین و 300 متر بنا؛ دوبلکس؛ داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته؛ فاصله تا دریا فقط 1 کیلومتر؛ کاملا شخصی ساز و مبله؛ دارای سند تک برگ! تمام!

این همه ی آن چیزی بود که باید از این ویلا میدانستید؛ ویلایی که با یکبار دیدن عاشقش خواهید شد. ویلایی با امکانات فول و مستندات کامل که خیالتان را از خرید هرگونه وسایل و دوندگی جهت تهیه مدارک، راحت میکند. از حالا به جزئیات و موقعیتهای این ویلا میپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

این ویلا با طراحی دوبلکس و نمای سنگ، دارای 4 ستون بلند و 2 ستون کوتاه است که به ترتیب سقفهای طبقه بالا و پایین را نگه داشته اند. این ویلا از تاج و تراسی بصورت مدور ساخته شده که در راستای هم قرار دارند و با نرده های قلیونی که کار گذاشته شده، حصار سنگی زیبایی را بوجود آورده اند. همانطور که از نمای این ویلا مشخص است؛ دزدگیر و حفاظ روی در و پنجره ها نصب شده که سازنده هر بار با مراجعه به ویلا سعی کرده دستی به سر و روی ویلا بکشد. ما این نوید را به شما میدهیم که با ویلایی روبرو خواهید شد که سازنده اش آن را بصورت شخصی ساخته و همه موارد مربوط به مقاوم سازی ویلا را انجام داده است. عموما اینگونه ویلاها به محض اینکه برای فروش گذاشته میشوند، خریدارهای زیادی مراجعه کرده و آن را خیلی زود خریداری میکنند.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا محوطه سازی زیبایی دارد؛ دیواره ها و کفپوش سنگی حیاط، رشد گلهای رنگارنگ و انواع درختان زینتی چهارفصل که در دو طرف حیاط خودنمایی میکنند، هر روز به این زیبایی می افزایند. بعلاوه وجود چراغهای شب نما، نورپردازی ها، باربیکیو، آلاچیق و آبنما که جز جدانشدنی هر ویلایی محسوب میشوند و واقعا در هر ویلایی لازم هستند. یکی از قدیمی ترین اجزای حیاط یک ویلا، آلاچیق است که ابتدا در باغهای افراد ثروتمند غربی در سده نوزدهم دیده میشد و امروزه شاهد نمونه های زیادی از آن در ویلاها، پارکها و باغچه ها هستیم. جالب است بدانید که معادل فارسی این کلمه، تارم یا طارم است که در حال حاضر ما آن را با نام ترکمنی "آلاچیق" میشناسیم. آلاچیق این ویلا ترکیبی از چوب و آهن است که سازنده از چوب برای نیمکت استفاده کرده و برای ستون و سقف آن نیز از آهن بهره برده است.

در این ویلا روی دیوارهای حیاط از دزدگیر شاخ گوزنی استفاده شده که محافظ و امنیت خوبی محسوب میشوند. همچنین این ویلا دارای یک دروازه ورودی است که امکان پارک دو خودرو در حیاط آن وجود دارد. در حیاط از چراغهای فتوسلی استفاده شده که در ساعات شبانه روز بصورت خودکار خاموش و روشن میشوند. همانطور که میدانید این چراغها به نور حساس بوده و در زمانهایی که هوا رو به تاریکی میرود، مقاومت آنها کاهش یافته و روشن میشوند. دو تانکر 1000 لیتری آب هم در گوشه حیاط تعبیه شده که روی هم قرار گرفته اند و بیشتر برای شستشوی لباس و آب جکوزی مورد استفاده قرار میگیرند.

با عبور از درب ضدسرقت به سالن بزرگی میرسیم که کاملا مبله بوده و از موقعیتهای خوبی برخوردار است. دو طرف درب ورود 4 پنجره قرار گرفته که از پرده و توری تشکیل شده اند و از طرفی دیگر: مبل، قالی، تلویزیون، اسپلیت، آیفن تصویری، راه پله و سرویس بهداشتی عمومی از امکانات و فضاهای سالن این ویلا محسوب میشوند. همچنین یک اتاق خواب مستر هم موجود است که به حیاط خلوت و جکوزی راه دارد. در انتهای سالن، آشپزخانه قرار گرفته که شامل: هود بلیزر، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، کابینت هایگلاس و دیگر متعلقات آن بوده و در انتهای این آشپزخانه دری وجود داشته که به آشپزخانه کثیف یا همان مطبخ راه دارد که آن نیز مجهز به سینک دوقلو، کابینت و گاز 5 شعله است. موتورخانه و متعلقات مربوط به آن نیز در انتهای این آشپزخانه قرار گرفته که بعنوان تاسیسات یکپارچه استخر و جکوزی معرفی شده و کار تصفیه و گرمایش آب را انجام میدهد. سیستم گرمایی این ویلا از کف بوده که همین موضوع باعث گرمایش یکسان کل ویلا میشود. با استفاده از پکیج و یا موتورخانه که رسانای آبگرم به لوله های آبرسان کف هستند؛ این گرما در همه نقاط ویلا بصورت یکسان به گردش در می آید و باعث گرم شدن این فضا میشوند.

سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، لوستر و دیوارهای پوشیده از چوب به فضای داخلی این سالن جلا داده اند. در سقف نیز از چوب لمبه استفاده شده که همین اواخر کار نقاشی آن به پایان رسیده و سازنده از رنگهای ضدآب در آن بهره برده است. دلیل استفاده از رنگهای ضدآب در سقف و دیواره های سالن، جهت جلوگیری از رطوبت و پوسیدگی چوب است. در زیر راه پله یک میز بار کار شده که سازنده به تازگی آن را طراحی کرده است و میتواند محل مناسبی برای دورهمی دوستانه تان باشد. حال شما را دعوت میکنیم به فضای زیبای حیاط خلوت این ویلا که حس و حال دلنشینی دارد و شما میتوانید از طریق اتاق خواب به این فضا ارتباط داشته باشید. در این حیاط از انواع گل و گلدانهای زیبا استفاده شده که باعث طراوت و روح بخشی محیط ویلایتان شده و همچنین با توجه به سقف سایه روشنی که دارد، نور کافی به حیاط و حتی اتاق خوابتان منتقل شود. در این فضا میتوانید مطالعه کنید، چای بنوشید و یا اگر اهل دود هستید میتوانید کمی نیکوتین وارد بدن کنید. البته که ویلاطور آرزوی سلامتی برایتان دارد بنابراین نصب یکی دو وسیله ورزشی را به شما پیشنهاد میدهد.

برای ورود به جکوزی نیز از طریق همین اتاق خواب امکانپذیر است و یک عدد جاروبرقی، دوش و تهویه در آن تعبیه شده و با توجه به متراژ حدودا 15 متری که این فضا دارد، محیط باز و مناسبی برای این اتاق خواب است که امکان استفاده راحت تری داشته باشید. عموما اینگونه اتاق خواب ها که مستر هستند و قابلیت دسترسی به جکوزی و حیاط خلوت دارند؛ بهترین گزینه برای افراد سالمند محسوب میشوند. چرا که افراد با بالا رفتن سن، میزان تحرکشان کاهش یافته و رسیدگی به کارهای روزمره کمی برایشان سخت است؛ بنابراین با دسترسی راحت به سرویس بهداشتی و حیاطی که باعث تزریق روحیه به آنها میشود میتواند برایشان بسیار مناسب باشد. همچنین اگر مشکل آرتروز و یا درد مفاصل و عضلات دارید، این جکوزی مناسب شماست و میتواند باعث التیام درد و کاهش استرس های عاطفی و روحی شما شود.

با عبور از راه پله های چوب نراد و نرده های استیل، به طبقه دوم میرسیم که دارای دو اتاق خواب و یک نشیمن به نسبت بزرگ است. این نشیمن شامل یک دست مبل و یک میز بیلیارد میباشد که با توجه به وجود چند پنجره نورگیر، فضای روشنی را شاهد خواهید بود. از این نشیمن یک درب ورود به تراس قرار دارد که فضای زیبای شهرک را در تصویر خواهید داشت. البته آنقدر حیاط این ویلا زیبا و دلباز است که حس و حال خوبی را میتوانید از آن دریافت کنید. این تراس حدودا 15 متر بوده و محل مناسبی برای نشستن و نوشیدن قهوه یا محتویات میز بار است.

همانطور که گفتیم در این طبقه دو اتاق خواب قرار دارد که از تختخواب های دونفره تشکیل شده و شامل پنجره هایی هستند که به محیط پشت شهرک نما دارند. یکی از اتاقها به تراس پشت ویلا ارتباط داشته که حدودا 8 متر بوده و کاملا حفاظ کشی شده و دارای دزدگیر است. نکته جالب در اتاقهای ویلای حاضر این است که همگی مستر بوده و شامل سرویس بهداشتی فرنگی میباشند. در یکی از سرویسهای طبقه بالا از وان استفاده شده که عموما به کسانی که در طول روز فعالیت زیادی دارند مخصوصا در زمستانها، استفاده از وان برای رفع خستگی روزانه به ایشان پیشنهاد میشود. وان در زمانهای قدیم توسط مصریان و یونانیها برای طهارت و آمادگی جهت انجام مراسم مذهبی استفاده میشده که غالبا جنس این وانها از چوب، مرمر و سنگهای صیقلی شده بود و بعدها از مس و آهن استفاده میشد، شما هم میتونین جهت آمادگی مراسم های مذهبی از وانتون استفاده کنین.

در آخر؛ این ویلا باتوجه به تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد آماده برای خرید است که پیشنهاد میکنیم هرچه زودتر از این ویلا بازدید داشته باشید. این ویلا در جهت شرقی ساخته شده، دارای سند تک برگ است و در موقعیت خوب منطقه ای قرار دارد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 404 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا مدرن در محمودآباد

ویلاطور بهترینها را پیش پایتان قرار میدهد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه