اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۴
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۱۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۷۵ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


خرید ویلا در محمودآباد 394

بررسی کوتاه

215 متر زمین

275 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ

3 خواب مستر (یک سرویس ایرانی جدا)

ویوی زیبای شالیزار

کوچه بن بست

دارای پروانه ساخت و پایان کار

1 دقیقه تا دریا

فاصله تا شهر 2 کیلومتر

فاصله تا جنگل 7 کیلومتر

دربست

ملک غربی

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در محمودآباد کد 394 آشنا خواهیم شد.


1 دقیقه تا دریا !


ویلایی که میخواهیم با آن آشنا شویم در فاصله ای کوتاه از دریای محمودآباد واقع شده که نسیم خوش دریا را در حوالیتان احساس خواهید کرد. محیطی با ویلاهای لاکچری و جذاب که نشان از ارزش بالای این منطقه است. یکی از دلایلی که باعث میشود سازنده سعی کند ویلاهای درجه یک و با کیفیتی در این منطقه بسازد، وجود دریاست. دریا و بطور کلی رطوبت بالای شهرهای ساحلی باعث میشود تا آب در بین مصالح ساختمانی نفوذ کرده و به مرور زمان آن بنا را فرسوده نماید. همین موضوع باعث میشود تا صاحب آن سازه متضرر گشته و برایش هزینه های هنگفتی به همراه داشته باشد. یکی از عواملی که باعث میشود تا از نفوذ آب به اجزای زیرزمینی و داخلی ساختمان جلوگیری به عمل آید، استفاده از سنگ در نمای ساختمان و البته حیاط میباشد. هرچقدر از نماهای مدرن خوشتان می آید، در شهرهای ساحلی دنبال ویلاهایی باشید که از نمای سنگ مخصوصا تراورتن استفاده شده باشد. سنگهای تراورتن یک نوع سنگ آهک محسوب میشوند که از ترکیبات متنوعی در اثر رسوب چشمه های آب گرم بوجود آمده و هرچقدر این ترکیبات یا ناخالصی ها در این آبها کمتر باشند، رنگ سنگ شفافتر است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

بپردازیم به کد 394 که از نمای سنگ تراورتن تشکیل شده و با 215 متر زمین و 275 متر بنا، از ویلاهای دوبلکس و خوش ساخت این منطقه محسوب میشود. این ویلا دارای یک دروازه ورودی بزرگ بوده که قابلیت پارک دو خودرو در حیاط را دارا میباشد. همچنین محیط ویلا دارای چراغ شب نما بوده و کاملا از گل و درختان زینتی تزئین شده؛ بعلاوه با کفپوش سنگی که دارد از فضای دلباز و یکدستی تشکیل شده است.

درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی، کف سالن سرامیک براق، TV wall و کاغذ دیواری که دیوارهای سالن را کاملا پوشیده از موجودیتهای طبقه اول این ویلا محسوب میشوند. راه پله های چوبی مشرف به طبقه بالا، یک سرویس ایرانی بصورت عمومی و یک اتاق خواب مستر در این طبقه قرار دارند که بزودی کابینت آشپزخانه نیز به آنها اضافه خواهد شد. با عبور از راه پله ها به سراغ طبقه دوم میرویم که دارای دو اتاق خواب بوده که هر دو مستر هستند. یک نشیمن نیز قرار دارد که دری به سمت تراس داشته و به فضای روبروی ویلا اشراف دارد. از پنجره یکی از اتاق خوابها منظره سرسبز و زیبای شالیزار را خواهید داشت و البته ساختمانهای بلند شهر که در فاصله ای 2 کیلومتری از این ویلا قرار گرفته اند.

این ویلا از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی در منطقه مشکلی نداشته و دارای چندین سوپرمارکت، میوه فروشی و نانوایی میباشد. همچنین از طریق محله ها امکان دسترسی به چندین منطقه از شهر آمل را داشته بطوریکه حدود 7 کیلومتر تا جنگل فاصله دارد. این ویلا به دو آب بندان نزدیک است که محل نگهداری ماهی های گرم آبزی بوده و همچنین گونه های زیادی از پرندگانی همچون پلیکان، قو، مرغابی و ... در ایام گرم سال به این آب بندان ها مهاجرت میکنند؛ همینطور این آب بندان ها برای ذخیره آب در فصلهای گرم سال جهت کشاورزی استفاده میشوند.

آنچه از مختصات این ویلا بر می آید محل مناسبی برای سکونت دائمی و سرمایه گذاری است که روز به روز بر ارزش زمینهای آن افزوده میشود. نزدیکی به منابع مهمی همچون دریا و جنگل باعث شده این منطقه مورد توجه خیل زیادی از بازدیدکنندگان قرار بگیرد و به فراخور آن ویلاهای لوکس و طراحی های جدیدی را شاهد هستیم. امیدواریم از این متن نهایت استفاده را برده باشید؛ 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 389  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا محمودآباد استخردار

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه