اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۴۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۶۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا دربست محمودآباد 363


بررسی کوتاه

240 متر زمین

160 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ

3 خواب 1 خواب مستر

ویلا دربست

بر جاده اصلی

منطقه ای تهرانی نشین

فاصله ای 10 دقیقه ای تا جنگل و دریا

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا دربست محمودآباد کد 363 آشنا خواهیم شد.

 

گاهی اوقات برای خرید ویلا باید عجله کرد!

 

چرا که در این بازار خرید و فروش ملک، ویلایی با طراحی دوبلکس و نمای سنگ، با بهترین مصالح، بودن کنار جاده اصلی که آسفالت نیز میباشد، زندگی در منطقه ای تهرانی نشین، به قیمت و مناسب بودن متراژ زمین و بنا؛ همگی دلایلی هستند تا شما براحتی بتوانید برای خرید این ویلا اقدام کنید. ویلایی که بصورت دوبلکس طراحی میشود امکان این را دارد تا بتوانید از تعداد اتاق های بیشتری بهره مند شوید. همینطور دعوت از دوستان و مهمانان جهت پذیرایی از ایشان، باعث میشود تا در ویلایی با 3 اتاق خواب و 1 مستر از پس آن برآئید. همانطور که میدانید اغلب مشتری ها ویلا را جهت اقامت چند روزه در سال خریداری میکنند تا بتوانند از امکانات و سهولت دسترسی به دریا، جنگل، کوه و دشت بهره مند شوند و با قرارگیری در ویلا تمایل دارند از دوستان خود دعوت به عمل آورند. این موضوع یکی از مسائلی است که خریدار در هنگام خرید به آن فکر میکند و با هر بار بازدید از ویلایی سعی میکند تا از شرایط دسترسی و متراژ آن اطلاع یابد. این ویلا با 240 متر زمین و 150 متر بنا، با فاصله ای 10 دقیقه ای تا جنگل (بصورت پیاده) و 15 دقیقه ای تا دریا (از طریق خودرو)؛ بصورت دربست در اختیار شما قرار میگیرد. ویلایی که در کنار جاده ای آسفالت واقع شده و دارای همسایه هایی است که خوش نشین و تهرانی هستند. دارای دو دروازه ورودی بوده که دروازه بزرگ آن کرکره ای میباشد و در حیاط آن میتوانید دو خودرو را بصورت همزمان پارک نمائید. حیاط از سنگ ریز پوشیده شده و دارای گلها و درختان زینتی بسیاری است که فضای سرسبزی را به محیط بخشیده است.

 این ویلا دارای درب ورودی ضدسرقت بوده و دو پنجره قدی دوجداره نیز در دوطرف درب وجود دارند که دالان ورود نور به سالن میباشند. کف سالن از سرامیک پولیش براق پوشیده شده و دارای سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن میباشد. کابینت آشپزخانه از جنس MDF بوده به همراه سینک دوقلو، محلی برای تعبیه یخچال و پنجره ای رو به منظره پشت ویلا که از موجودیت های فضای طبخ ویلا محسوب میشوند. در کنار راه پله تمام استیل که به طبقه دوم مشرف است، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام قرار داده شده که کاملا مناسب برای افراد مسن و خردسال میباشد.

در فضای راه پله یک نورگیر قرار داده شده که فضای طبقه دوم را نیز روشن میکند. در این طبقه 3 اتاق خواب موجود میباشد که یکی از این اتاق ها مستر میباشند. یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی نیز در راهروی این اتاق ها قرار دارد. دوتا از این اتاق ها به تراس و ویوی روبروی ویلا دسترسی دارند. بر روی دیوار هرکدام از اتاق خوابها، کاغذ دیواری کار شده به همراه سقفی با طراحی چوب که رنگ و لعاب خاصی به اتاق ها بخشیده اند. در مجموع ویلایی با مشخصات فوق؛ این اطمینان را به شما میدهد که خرید خوبی خواهید داشت و چنانچه قصد سکونت دائم را دارید بهترین گزینه برای شماست.

امیدواریم لحظات ماندگاری را در این ویلا به ثبت برسانید.

 پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 323 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا محمودآباد دوبلکس

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا دربست محمودآباد بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه