اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۱
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۴۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۵۰ متر
خواب۴
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا جنگلی در محمودآباد 421


بررسی کوتاه

250 متر زمین

340 متر بنا

تریبلکس

نما سنگ تراورتن

4 خواب (3 خواب مستر)

نرده فلزی + راه پله چوبی

دارای تراس

دارای روف دلباز

همه انشعابات نصب

دسترسی خوب به امکانات رفاهی

ویوی زیبای جنگل

شهرکی

دارای نگهبانی 24 ساعته

فاصله تا دریا 10 کیلومتر

فاصله تا شهر 8 کیلومتر

سند شورایی و پروانه ساخت

ملک جنوبی

فروش اقساطی



بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا جنگلی در محمودآباد کد 421 آشنا خواهیم شد.


یک روف و یک جنگل؛ دیگر هیچ!


ساحل یا جنگل؟ این انتخابی است که همواره خریداران ویلا در شمال از خود میپرسند که ویلایی نزدیک به ساحل و دریا خریداری نمایند؟ یا اینکه از رطوبت دور بوده و بخواهند جنگل سرسبز، چشم انداز زیبای ویلایشان باشد؟!! مسلما در ابتدا و انتها سلیقه شما شرط است و هر جا که مدنظرتان باشد میتوانید اقدام به خرید نمائید؛ اما چیزی که در این ویلا بسیار مشهود است وجود پوشش گیاهی انبوهی است که شما را از طبقه سوم ویلا پایین نمی آورد، بطوریکه هر چشمی از دیدن این همه زیبایی به وجد آمده و پلک نمیزند. ویلاطور شما را به یکی از مناطق جنگلی و زیبای شمال دعوت میکند تا با انتخاب ویلایی مطابق سلیقه شما از سکونت در آن لذت ببرید. همراه ما باشید با خرید ویلا جنگلی در محمودآباد کد 421 که در نزدیکترین قسمت از جنگل قرار گرفته و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا جنگلی در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته واقع شده که بیش از 50 ویلا در آن قرار گرفته اند. مجموعه بزرگ و جا افتاده ای که دارای سابقه چندین ساله در منطقه بوده و با دسترسی راحتی که به جاده اصلی آمل – محمودآباد دارد، از شرایط خوبی برای رفت و آمد برخوردار میباشد. همچنین این شهرک در دل امکانات رفاهی قرار گرفته بطوریکه تا نزدیکترین فروشگاه غذایی فاصله چندانی ندارد. این منطقه بعنوان شاهراه تجاری معرفی شده و همه امکانات لازم جهت تهیه وسایل مورد نیاز براحتی قابل دسترس میباشد به گونه ای که سوپرمارکت، نانوایی، بانک، مدرسه و سالن ورزشی را در کوتاهترین زمان ممکن در کنار خود دارد. ارزش زمینهای این منطقه بدلیل داشتن همین امکانات بسیار بالا بوده و به مراتب روز به روز بر قیمت آن افزوده خواهد شد.

ویلای حاضر دارای 250 متر زمین و 340 متر بنای نما سنگ تریبلکس میباشد که دارای 4 خواب بوده که 3 خواب آن مستر میباشند. یک ویلای رویایی و زیبا که از لحاظ آب و هوایی در بهترین نقطه از این منطقه قرار گرفته است؛ این ویلا کاملا مناسب حال کسانی است که برای اقامت دائم قصد خرید دارند و اگر شرایط آب و هوایی برایشان خیلی مهم است و نیاز دارند از رطوبت به دور باشند، این ویلا را به شما پیشنهاد میکنیم. در حیاط این ویلا از تعداد زیادی چراغهای شب نما استفاده شده بعلاوه درختکاری یکدستی که هر روز به طراوت و سرسبزی ویلایتان افزوده خواهد شد. برای ورود به حیاط دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک دارد که براحتی میتوانید دو خودرو را در آن پارک نمائید. همچنین یک مسیر نفر رو هم وجود دارد که با عبور از بین محوطه سازی زیبایی که انجام گرفته وارد سالن ویلا شوید. نکته جالب در این شهرک، ارتفاع بالای دیوارهای حیاط است که برعکس دیگر شهرکها که دیوارهایشان ارتفاع کوتاهی دارند، این حصارها کاملا مانع از دید همسایه و باعث بالا رفتن امنیت ویلا شده اند. روی دیوار نیز با سفال کار شده که نمای یکدستی را در محیط مشجر ویلا بوجود آورده است.

با عبور از پله های سنگی و تراس، به درب ضدسرقتی میرسید که راه ورود به سالن ویلاست. پس از ورود، با سالن بسیار گرمی روبرو میشوید که با نورپردازی های بنفش، نارنجی و آبی کار شده، بعلاوه هالوژنهای سفید و زردی که به همراه لوستر، کاغذ دیواری و رنگ آمیزیهای روی دیوار و سقف به این ترکیب رنگی کمک کرده اند. در ضمن کابینت MDF و کاشیهای بین کابینتی که در همان بدو ورود خیره کننده هستند نیز باعث گرمابخش فضای این ویلا شده اند. سازنده در این سالن قسمتی را برای TV Wall در نظر گرفته و در گوشه سالن راه پله چوبی با نرده های فلزی را قرار داده که راه ورود به طبقه بالا میباشند. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید دو پنجره دوجداره UPVC نیز کار شده که به حیاط اشراف دارد و مطمئنا با نصب پرده ای سفید صورتی و یا سفید بنفش میتواند به این فضا رنگ بیشتری بپاشد. استفاده از مبلمان قهوه ای با کوسن های قرمز و زرد نیز با ترکیب رنگی که با سرامیک براق سالن بوجود می آورند، فضا را برای دورهمی خانوادگیتان دلپذیر میکند.

یک اتاق خواب مستر با سرویس فرنگی در همین طبقه قرار گرفته که به حیاط پشتی ویلا نیز ارتباط دارد. این اتاق خواب حدودا 12 متر بوده و دور تا دور آن با قرنیز چوبی کار شده و بخشی از دیوار آن نیز با کاغذ دیواری پوشانده شده است. اگر در تصاویر قسمتی از دیوار خیس نشان داده شده به این علت است که به تازگی کار گچکاری آن به پایان رسیده است.

از طریق راه پله به طبقه دوم این ویلا میرسیم که از نشیمن بزرگی تشکیل شده و دو اتاق خواب در آن قرار گرفته اند. یکی از این اتاقها مستر بوده و دسترسی به منظره پشت ویلا داشته و دیگری از کمد دیواری تشکیل شده و به تراس روبروی ویلا اشراف دارد. دیدن مناظر جنگل و طبیعت اطراف این شهرک بسیار زیباست و پیشنهاد میکنیم برای اشراف کامل به این محیط به طبقه بالای این ویلا تشریف ببرید. با عبور از راه پله های چوبی به یک اتاق خواب و روف باحالی میرسید که با کفپوش چمن مصنوعی پوشیده شده و یک آلاچیق سنگی دارد. بخشی از این روف با چمن مصنوعی کار نشده که آن بدلیل نصب باربیکیو میباشد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ویلا 3 اتاق خواب مستر دارد که یکی از این اتاقها در طبقه سوم قرار گرفته؛ این اتاق حدود 25 متر مساحت داشته و تقریبا 6 متر فضای سرویس آن میباشد. این سرویس با درب کشویی و البته مات کار شده که با یک اختلاف سطحی نسبت به اتاق قرار گرفته است. اما به این سرویس میتوان دو ایراد گرفت؛ یکی از آنها قرار گرفتن سرویس فرنگی روبروی درب کشویی است که با توجه به طویل بودن سرویس، سازنده میتوانست جای روشویی را با سرویس فرنگی عوض کند. دیگر ایرادی که میتوان به این سرویس گرفت؛ نداشتن تهویه است. با توجه به رفت و آمدی که در روف انجام میشود و فضای بزرگ اتاق، مستلزم یک تهویه مناسب بود که سازنده میتوانست بهتر از این عمل کند. اما در کنار نقاط قوت ویلا، این موارد زیاد به چشم نمی آیند.

اکنون میرسیم به یکی از زیباترین قسمت این ویلا که در بالاترین نقطه از آن قرار گرفته؛ محیطی دیدنی با کاریزمای القای حس لطافت و خوشمزگی که از منظره فوق العاده زیبا و چشم نوازی بهره برده است. همیشه برای دورهمی های دوستانه ای که برگزار میشود، یک فضای خاص انتخاب شده تا در ساعاتی که آنجا سپری میکنند به همگی خوش بگذرد. یکی از خاص ترین و البته ساده ترین فضاسازیهای انجام شده در این ویلا؛ روف میباشد که فضای خوبی برای انجام بازیهای چند نفریست. با توجه به روی کار آمدن بازی مافیا، پیشنهاد میکنیم این محیط میزبان خوبی برای انجام این بازیست. همچنین خوردن کباب یا بلال و درست کردن چای زغالی در این روف بسیار لذت بخش است و از نورپردازی زیبایی که روی دیوارها صورت گرفته، ساعات شبانه رمانتیکی خواهید داشت.

در آخر؛ این ویلا در ضلع جنوبی ساخته شده و با توجه به فاصله کوتاهش تا جاده اصلی، تا دریا حدود 12 دقیقه فاصله دارد. سیستم گرمایش آن شوفاژ میباشد که البته لوله کشیهای آن انجام شده، تمام انشعابات آب، برق و گاز آن نصب شده و آماده برای خرید میباشد. شهر آمل در فاصله 10 کیلومتری از این ویلا قرار گرفته و شگفتی فوق العاده آن جنگل میباشد که در مجاورت ویلاست. همه این زیبایی ها را میتوانید از فراز روف ویلا مشاهده کنید و ویلاطور با آرزوی بهترینها برایتان، شما را با مناظر دیدنی این ویلا تنها میگذارد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه