اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۲
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۲۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


خرید ویلا استخردار 392

بررسی کوتاه

۳۶۰ متر زمین

۱۷۵ متر بنا + ۴۵ متر استخر روباز: ۲۲۰ متر

ویلا همکف

نمای کلاسیک با متریال سنگ

پکیج و شوفاژکاری شده

۳ خواب (۱ خواب مستر)

دارای ۲ سرویس بهداشتی عمومی و روشویی کابینتی

2 عدد کمد دیواری

استفاده از بادبند در سقف

پنجره های اُرسی قدی با نورگیر عالی

تراس وسیع با نرده استیل و سقف چوب

آلاچیق و تراس کنار استخر با ویوی زیبا بدون مشرف

دارای چاه آب خصوصی و آب شهری

محوطه سازی شده با انواع گلهای زینتی و درختان نخل و سیکاس

نورپردازی زیبای محوطه در شب

ویوی زیبای شالیزار و جنگل

فاصله تا شهر محمودآباد ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا دریا ۵ کیلومتر

دارای سند عرصه و اعیان

دربست

ملک غربی دو نبش

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار کد 392 آشنا خواهیم شد.


ویلایی متفاوت با لوکیشنی خاص!


آنچه باعث میشود از ویلایی که دارید لذت ببرید، موقعیت مکانی و ویوی آن است. این ویلا با فاصله حدودا 1.5 کیلومتری از شهر و 6 دقیقه ای تا دریا؛ موردی فوق العاده برای کسانی است که هم تمایل دارند به دریا دسترسی داشته باشند و هم به جنگل. چرا که تا جنگل فاصله ای نیست و میتوانید براحتی از پشت حیاط و پنجره های این ویلا جنگل و شالیزار زیبا را مشاهده بفرمائید. بهترین منطقه برای سکونت و سرمایه گذاری همینجاست؛ جایی که دسترسی تا جاده اصلی بسیار کوتاه بوده و حدود 1 کیلومتر تا جاده فاصله دارد. منطقه ای خوش نشین با آب و هوایی خوب که مناسب برای سکونت موقت و حتی دائم است. این ویلا در جهت شرقی ساخته شده که کاملا در مقابل طلوع خورشید قرار میگیرد و با توجه به انرژی و نور حاصل از این جهت گیری، تاثیر بسزایی در سلامت و شادابی ساکنین این ویلا دارد. ویلاهای شمال را با ساختمان های مناطق شهری مقایسه کنید که با کمی تامل در می یابید بلندی ساختمان ها، قرارگیری زمین در مناطق پر سر و صدا، نویز و دود؛ عملا جلوی خیلی از انرژی های مثبتی همچون نور، گرما و باد را میگیرد. جدا از موهبتهای جهت گیری بنا، شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی و باغبانی است که این خود بهانه ای برای تهیه محصولات کشاورزی و باغی است. شما با آشنایی از مردم این منطقه، بدون هیچ واسطه ای میتوانید برنجهای معطر شمال و میوه های نورس را براحتی تهیه نمائید. هرچه با این طبیعت خو بگیرید، به خود هدیه داده اید؛ طبیعتی که آرامش و آسایش را از آن وام دار خواهید بود.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خب بپردازیم به این ویلا که چه ویژگیهایی داشته و چه فرقی با ویلاهای دیگر دارد که تیم ویلاطور را مجاب کرده از آن فایل تهیه کند. این ویلا در وهله اول در بافت قرار گرفته، دارای سند عرصه و اعیان و پایان کار بوده و کاملا مهندسی ساخته شده است. همچنین این ویلا ملکی دو نبش بوده و با 360 متر زمین و 220 متر بنا (مجموعا با 45 متر استخر و آلاچیق) دارای نمایی کلاسیک با متریال سنگ میباشد و باتوجه به اینکه بعنوان یک ویلای همکف معرفی میشود، اما دارای ارتفاع بسیار بالایی بوده بطوریکه با ویلای نیم پیلوت کناری این اختلاف را به وضوح مشاهده میکنید. با اختلاف سطحی که این ویلا نسبت به زمین دارد، مانع از رطوبت شده و دیواره ها و فضای داخلی ویلا کاملا سالم خواهند ماند. در سقف این ویلا از بادبند یا اصطلاحا مهاربند استفاده شده که در هنگام فشار ناشی از نیروی جانبی، برای اسکلت بندی بنا کاملا مناسب بوده و از کج شدن بنا جلوگیری میکند. مسلما بدترین رخداد برای یک بنا، زلزله است که این مهاربند بنا را محکم نموده و مانع از لرزش های زیاد میگردد. مهاربندها ابزار کششی هستند که به تیرآهن پشت بامها و یا در مسیر راه پله ها وصل شده و دارای دو نوع واگرا و همگرا هستند که هرکدام انواع مختلفی را شامل میشوند. همچنین قابل ذکر است که این ویلا ابتدا بصورت دربست و شخصی ساخته شده ولی سازنده پس از خرید یک زمین و ویلای دیگر، اقدام به فروش این ویلا نمود.

ویلا کد 392 دارای دو دروازه ورودی کوچک و بزرگ بوده که قابلیت پارک یک خودرو را داراست. با گلها و درختان زیبایی که زینت داده شده و حیاط سنگفرش، محوطه سازی چشم نوازی را شاهد خواهید بود. استفاده از نورپردازی ها، درختان سیکاس و نخل 8 ساله و البته گلهای رنگارنگ که همه و همه زیبایی حیاط را دو چندان کرده اند. طی صحبتی که تیم ویلاطور با سازنده این ویلا داشته بیان شده که نورپردازی های متنوعی برای فضای داخل و بیرون بنا صورت گرفته که در هنگام شب دیدنی است.

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید یک استخر روباز و آلاچیق نیز در کنار ویلا ساخته شده که مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. مطمئنا دیدن مناظر شالی و جنگل بسیار دیدنی خواهد بود؛ پس با یک تصور ذهنی از فضایی که بعدا رقم خواهید زد عزمتان را برای خرید یک ویلای باحال جزم کنید.

این ویلا تراس وسیعی را شامل بوده که دارای نرده استیل و سقف چوب میباشد و با دو مسیر پله ای طراحی شده، میتوانید از حیاط وارد تراس شوید و سپس به سالن راه پیدا کنید. درب ورودی ضدسرقت، سالن بزرگ پوشیده از سرامیک، قرنیز چوبی، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن چند رنگ، TV wall کناف، آینه قدی که درست روبروی درب ورودی سالن قرار گرفته، 3 اتاق خواب که یکی از آنها مستر است، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی که بصورت کاملا مجزا روبروی هم قرار گرفته اند؛ که در هر کدام از روشویی های کابینتی و کاشی های یکدست استفاده شده و با دو نوار خطی این کاشی ها از هم جدا شده اند. این ویلا دارای پکیج بوده و کاملا شوفاژکاری شده، اتاقها دارای کمد دیواری میباشند، از کاغذ دیواری های متنوعی استفاده شده، پنجره های ریلی مشرف به فضای پشت حیاط و مناظر طبیعی زیبا که اشراف کاملی به آنها خواهید داشت. بعلاوه پنجره های اُرسی شکل با نورگیر عالی در فضای سالن که طراح با هنرمندی از آنها بهره برده است. ضمنا ویلای حاضر دارای آب شهری و آب چاه بوده که یکی دیگر از آپشن های این ویلا محسوب میشوند.

در آخر؛ با توجه به دسترسی های خوبی که این ویلا به جنگل، دریا، شهر و جاده دارد یکی از گزینه های اول خرید برای هر خریدار است. امیدواریم با کمک تیم ویلاطور اقدام به خرید این ویلا نمائید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 389  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار محمودآباد

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه