اطلاعات فایل
کد ملک۲۹۱
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۱۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار کد 291

 

بررسی کوتاه

طراحی ساخت فلت

طراحی نما رومی

310 متر زمین

150 متر بنا

دارای استخر روباز

دیوارها سنگ کاری شده

محیطی دنج و خوش نشین

امنیت بالا

حیاط محوطه سازی شده با درختان، گل و گیاهان زینتی

کفپوش حیاط سنگ پلاکت مقاوم

2 تراس نشیمن وسیع (پشت و جلوی ویلا)

حیاط قابلیت پارک 3 خودرو

2 سرویس بهداشتی

درب ورود ضدسرقت

2 خواب

1 خواب مستر

سالن پذیرایی وسیع با کف سرامیک براق

سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و آسمان مجازی

شوفاژ کاری شده

پنجره های قدی با جذب نور طبیعی بالا

میز تلویزیون دیواری Tv Wall

پوستر دیواری

آشپزخانه کابینت MDF

شیرآلات برند درجه1


بررسی اجمالی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور.

در ادامه با ویلای شمال کد 291 به صورت اجمالی آشنا خواهیم شد.

ویلای مورد نظر دارای ساخت فلت، طراحی نما رومی با 4ستون میباشد. در مورد طریقه ساخت این ویلا لازم به ذکر است که دارای پی فوندانسیون بوده و ویلا بر روی کرسی چینی ایزوله پیاده سازی شده است. مصالح مرغوب به  کار رفته از در ساخت مخلوط کوهی بوده که استحکام ویلا را چندین برابر میکند.

همانطور که در عکسها ملاحظه میکنید حیاط دارای کفپوش سنگ پلاکت مقاوم و در حاشیه ها محوطه سازی به همراه باغچه درختان، گل و گیاهان زینتی جهارفصل انجام شده است. حیاط قابلیت پارک حداقل 3خودرو را دارد. دیوارهای حیاط کاملا با سنگ تراورتن پوشش داده شده است. در سمت چپ حیاط استخر روباز مهندسی ساز ویلا را مشاهده میکنید که به دلیل دیوارهای بلند مشرف ندارد.

در مورد طراحی فضای داخلی ویلا باید خدمتتان عرض شود که طراح به خوبی تمام عناصر را در کنار هم با سلیقه و به صورت مهندسی قرار داده به صورتی که چشم را اذیت نمیکند. سالن وسیع ویلا دارای پنجره های بزرگ با قدرت جذب نور طبیعی بالا است که طراوت و تازگی را در داخل ویلا حفظ میکند.

تمام اتاق ها دارای کف سرامیک و سقف کناف درجه1 پوست سبز با نورپردازی مخفی و هالوژن هستند. در داخل سالن نشیمن قسمتی از دیوار به صورت دیوار رسانه ای Tv Wall با پس زمینه کاغذ دیواری کار شده است.

در سقف و قسمتی از دیوار سالن دو عدد پوستر ایتالیایی با طرح بهار و پاییز قرار داده شده که جلوه گرم و چشم نوازی را به ساکنین میبخشد.

آشپزخانه ویلا

در انتهای سالن نشیمن وسیع ویلا آشپزخانه تعبیه شده که متریال آن MDF بوده که شامل سینک دوقلو ظرفشویی و فضای مناسب یخچال و لباسشویی است. در قسمت میانی آشپزخانه طراح پنجره ای با ویو سرسبز اطراف قرار داده که محیط آشپزخانه را زیباتر میکند.

این ویلای شیک دارای 2عدد خواب میباشد که یکی از خوابها مستر و دسترسی به تراس پشتی با ویو سرسبز اطراف؛ همچنین خواب بعدی دسترسی به تراس جلو با سرویس مشترک را دارد.

ویلایی که خدمت شما توضیح داده شد بسیار مورد مناسبی برای کسانی است که در جستجوی محیطی خوش نشین، دنج با امنیت بالا و در کنار آن یک مورد اوکازیون هستند

همچنین شما همراهان محترم ویلاطور میتوانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و بازید از ویلا با مشاور ویلاطور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان اختصاصی ما استفاده نمایید.

آرزوی بهترین ها را برای شما داریم، خوش باشید.


خرید ویلا در شمال

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه