اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۵
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار محمودآباد 365

 

بررسی کوتاه

400 متر زمین

150 متر بنا

ویلا نیم پیلوت

نما سنگ

3 خواب (1 خواب مستر)

استخر روباز

سونا خشک

فاصله تا جاده 500 متر

دارای پروانه ساخت

دربست

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا استخردار محمودآباد کد 365 آشنا خواهیم شد.

 

شاید از آن دسته افرادی باشید که !

 

تمایل دارید با دوستان خود زیاد به مسافرت بروید و درصدد آن هستید به محض مشخص شدن مکان تفریح، بارو بندیل را جمع کنید و با اکیپ خود بزنید به دل جاده.از جاده شمال و زیباییهایش بسیار شنیده اید و سخن کوتاه میکنیم، اما چه بهتر که پس از آن به ویلایی برسید که خستگی راه را از تنتان درآورد. امروز میخواهیم شما را با ویلایی آشنا کنیم که کاملا با حال و احساستان سنخیت دارد و میتوانید بهترین خاطرات خود را در آن ثبت کنید. همانطورکه میدانید در ایام بهار و تابستان، استانهای شمالی میزبان خیل عظیمی از مسافرانی هستند که از اقصی نقاط کشور به آنجا می آیند. این استانها با هتل ها، مسافرخانه ها و ویلاهای اجاره ای که دارند میزبان مسافران زیادی هستند که مطمئنا جوابگوی همه افراد نیستند. حال در چنین شرایطی داشتن مکانی جهت اقامت که دغدغه ای برای مدت حضور نداشته باشید، حس و حال دیگری خواهد داشت و میتوانید با خیال راحت تا هر زمانی که مایل بودید، در ویلای خود سکونت داشته باشید.

این ویلای نیم پیلوت کاملا پوشیده از سنگ تراورتن؛ با 150 متر بنا وزمینی به متراژ 400 متر، آماده برای پذیرش شماست. در حیاط این ویلا میتوانید 3 خودرو را بصورت همزمان پارک کنید و محل پارک خودروی چهارم، پارکینگ مسقفی است که فضای زیر یکی از اتاقهاست. همچنین این ویلا دارای 3 اتاق خواب و یک مستر بزرگ بوده که یک سرویس بهداشتی دیگر بصورت عمومی در بین دو اتاق طبقه بالا وجود دارد. لازم به توضیح میباشد که شیرآلات این سرویس ها هنوز نصب نشده و در حال تکمیل است. استخر روباز حیاط و سونای خشک این ویلا؛ برای روزهای گرم سال واقعا دلچسب هستند و با فاصله ای که این ویلا از دریا دارد، میتوانید دریای کوچکتری را در حیاط خود داشته باشید. ویلای حاضر تا جنگل کمتر از 1 کیلومتر فاصله داشته که این امر موجب شد از آب و هوای مطلوبی برخوردار باشد. همینطور این ویلا در ابتدای محل واقع شده و تا جاده اصلی ولیسده به کلوده حدود 500 متر فاصله دارد.

مجموعه گلها و درختان سرسبز کاج و سیکاس، در کنار دیوار سنگی ویلا قرار گرفته اند که با نورپردازی کار شده روی دیوار، نمای بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. کف حیاط و نمای ویلا از سنگ بوده به همراه تاج سفیدی که در زمان شب زیبایی خاصی دارد. درب ورود به سالن ضدسرقت بوده، کف سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن به همراه لوستر که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را خلق کرده اند. کابینت آشپزخانه از ممبران سفید بوده بعلاوه هود، گاز 5 شعله و سینک دوقلو که کاملا فضای انتهای سالن را به خود اختصاص داده اند. همانطورکه بیان شد یک اتاق خواب در طبقه پایین (مستر) و دو اتاق در طبقه بالا موجود میباشند. راه پله تمام چوب، آینه با طرح جدید، کاغذ دیواری و پنجره های دوجداره UPVC از موجودیت های بارز این طبقه به شمار می آیند.

دیوارهای اتاق خوابها با کاغذ دیواری پوشانده شده اند و انتخاب رنگها و نوع طرح هرکدام از کاغذ دیواری ها، شیرینی و دلنشینی خاصی را به تصویر کشیده اند. 

امیدواریم با بازدید از این ویلا، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 331 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار نزدیک ساحل

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا استخردار محمودآباد بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه