اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۹
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۷۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۶۰ متر
خواب۴
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار در شمال 409


بررسی کوتاه

370 متر زمین

360 متر بنا

تریبلکس

4 خواب (2 خواب مستر)

دارای آلاچیق، استخر رو باز و سونا خشک

سیستم هوشمند صوتی و نورپردازی

دارای پروانه ساخت و سند تک برگ

چسبیده به جنگل

فاصله تا شهر 5 کیلومتر

فاصله تا دریا 16 کیلومتر

دربست

ملک شرقی

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار در شمال کد 409 آشنا خواهیم شد.


کمی فکر کنید و به این سوال پاسخ دهید!


برای داشتن یک حال خوب چه میکنید؟ با تلنگر ذهنی که الان برایتان بوجود آمد، شاید ریلکسیشن، خواب، نوشیدنی، دیدن منظره طبیعی و ... در ذهنتان نقش بست. اما آیا مسافرت به شمال را متصور شده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که چگونه میتوانید همه این احساس خوب را یکجا داشته باشید؟ احساس خوب داشتن لازمه قدرت رویاپردازی و در لحظه هوایی شدن است. پس چشمانتان را ببندید و خود را روی تراس ویلایتان متصور شوید که سبز شدن درختان را به نظاره نشسته اید و از بوی خوش بهارنارنج لذت می برید. به تابستان سفر کنید و از شنا در استخر و دریا لذت ببرید. یا در ایام سرد سال بارش برف و باران را از پشت پنجره نگاه کنید.

از همین حالی که با خواندن چند خط بدست آورده اید، امیدوارم دلتان را برده باشیم. لطفا این مقاله را با ما همراه باشید تا از ویلایی برایتان بگوییم که هوای داشتنش را از دور استنشاق کنید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار در شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

ویلایی که تصاویرش را مشاهده میکنید دارای 370 متر زمین و 360 متر بنای تریبلکس میباشد و در منطقه ای قرار گرفته که با ایستادن بر روی تراس آن؛ مناظر سرسبز جنگل، اَشکال مخروطی کوه ها و رقص موزون شالی را در امتداد چشمانتان خواهید دید. منطقه ای خوش آب و هوا که رطوبت متعادل آن تاثیر زیادی روی سلامتی شما دارد؛ بطوریکه دچار درد مفاصل نمیشوید، از سردردهای مزمن خداحافظی میکنید، گرمای زیادی را احساس نمیکنید، خواب راحتی داشته و درنهایت صبح شادابتری خواهید داشت. به لطف درختان کاج بلند داخل حیاط و گل محمدی که در هنگام ورود از دروازه مشاهده میکنید، هوای پاک و خوشبویی به مشامتان میرسد که برای لحظه ای چند هم شده متوقف میشوید و از این طبیعت عطرآگین لذت میبرید.

این ویلا از جاده اصلی حدود 1 کیلومتر فاصله داشته و با دسترسی راحتی که به امکانات رفاهی و مناطق شهری دارد، میتواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که میخواهند با طی مسافتی کم به این موقعیت ها دست پیدا کنند. این منطقه جزو برندترین مناطق جنگلی شمال کشور محسوب میشود که باتوجه به مناظر زیبایی که دارد، روز به روز بر ارزش زمین های آن افزوده میشود. 16 و 18 کیلومتر دو مسافتی است که مسیر ارتباط این ویلا تا شهرهای ساحلی بوده که فقط با 20 دقیقه رانندگی به دریا میرسید. ویلای حاضر در کنار جاده قرار گرفته و دارای دو دروازه ورودی میباشد. کف حیاط و دیوارهای داخلی آن کاملا از سنگ پوشیده شده به همراه چراغهای شب نما که در باغچه و روی دیوارها تعبیه شده اند. در حیاط امکان پارک دو خودرو را دارید و با فضای سبزی که حیاط را منفک کرده، براحتی میتوانید در مسیر دروازه نفر رو رفت و آمد کنید. گلهای شمشاد، درختان کاج دم روباهی، سرو تویا و نارنج که در گوشه های حیاط قرار گرفته اند باعث طراوت و شادابی خاصی شده اند. همچنین استخر روباز، آلاچیق، فضای محوطه سازی شده و گلهای رنگارنگ از زیبایی های دیگر حیاط این ویلا محسوب می شوند. آلاچیق چوبی زیبایی با مساحت 15 متر در گوشه حیاط قرار گرفته که با قرارگیری در کنار استخر، جزو آپشن جدید یک ویلا محسوب میشود. سقف این آلاچیق بسیار زیبا طراحی شده و با دیواره های مشبک و لوستر زیبایی که دارد؛ فضای فوق العاده ای برای دورهمی و گرفتن عکسهای یادگاریست. استخر این ویلا از نوع استخر درون زمین میباشد (لینک زده بشه به مقاله مربوط به انواع استخرها) و با داشتن 18 متر ابعاد، میتوانید در ایام تابستان به دفعات از آن استفاده کرده و با دقت در موارد نگهداری از آن، لحظات خوشی را رقم بزنید. مثلا کلرزنی جهت جلبک زدایی، قرار دادن کاور بصورت دستی یا متحرک، تخلیه آب و استفاده از برس های مخصوص تمیز کننده برای دیواره و کف استخر و ... از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. در هنگام تمیز کردن، به پله های نردبان و تمام زوایای استخر نیز دقت شود تا از رشد جلبک ها جلوگیری به عمل آید. همانطور که گفتیم قرار گرفتن استخر و آلاچیق در کنار هم در اکثر ویلاهای لاکچری طراحی میشود و سازنده نیز در این ویلای فوق العاده از آن بهره برده است.

امیدوارم تا اینجا از من و متن خسته نشده باشید. کمی صبوری کنید تا وارد ویلا شویم و از فضای داخلی آن صحبت کنیم. قبل از ورود، به نمای کاملا سنگ این ویلای تریبلکس نگاه کنید. ستون های استوار و بلند، طاق های گنبدی و نرده های سنگی که از یک ویلای با عظمت نشان میدهند. در پای ستون ها، چراغهایی قرار داده شده که در شب روشنایی زیبایی را شاهد خواهید بود. حال میخواهیم وارد سالن شویم. از پله ها و ایوان عبور کرده به درب ورودی سالن میرسیم که ضدسرقت و از جنس ترک بوده و به همراه دو پنجره دوجداره آلومینیوم، که منبع ورود نور به فضای سالن میباشند. کف سالن از سرامیک پوشیده شده به همراه سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر کلاسیک (برنجی)، طرح مشبک، سیستم نورپردازی و صوتی هوشمند (ریموت دار) و آیفون تصویری که قابلیت ضبط هم دارد. استفاده از قرنیزهای چوبی و کاغذهای دیواری طرح گل و ساده که دیواره های سالن را پوشانده اند. کابینت و آشپزخانه MDF (فشرده) ضد آب، سقف مشبک چوبی و کشسان، گاز 4 شعله، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره ای که بعنوان نورگیر قرار دارند. آینه بزرگی با طرح جدید در کنار سرویس بهداشتی راهروی منتهی به اتاق خواب قرار گرفته که در جای مناسبی استقرار داده شده است. یک اتاق خواب در طبقه اول قرار گرفته که دیوارهای آن از کاغذدیواری پوشیده شده و یک درب به پشت ویلا دارد که بعنوان حیاط خلوت میتوان از آن استفاده کرد. یک سرویس بهداشتی ایرانی که شامل شیرآلات دوش با بهترین برند و روشویی سنگی کلاسیکی میباشد که در فضای بین آشپزخانه و اتاق خواب قرار گرفته که با دوری از سالن، نکته بسیار خوبی است. در این سرویس از ترکیب سه نوع کاشی استفاده شده که بوسیله نواری طلایی از هم جدا شده اند.

برای آشنایی با طبقه دوم از راه پله های چوب روسی گردان با نرده های استیل عبور میکنیم و به یک نشیمن نسبتا بزرگی میرسیم که حدود 50 متر میباشد. یک آینه بزرگی در نشیمن کار گذاشته شده و دو پنجره قدی که رو به تراس باز میشوند. در این سالن یک سرویس عمومی قرار گرفته که شامل سرویس فرنگی، دوش و روشویی سنگی است که مناسب برای مهمان و افراد طبقه بالا میباشد. 3 اتاق خواب در این طبقه قرار گرفته که اتاق اولی دارای کمد و کاغذدیواری بوده و ویویی که به پشت ویلا دارد. دو اتاق خواب بعدی دارای سرویس مستر (فرنگی، دوش و روشویی) و یک کمد دیواری میباشند. این طبقه یک تراس جداگانه دارد که منظره فوق العاده ای را به تصویر میکشد؛ مناظر شالیزار، جنگل و کوه که بسیار دیدنی هستند. این تراس حدود 20 متر مساحت داشته، دارای طاق زیبایی بوده و با اشراف به زمین های اطراف وسعت دید بالایی دارد. کافیست روی صندلی بنشینید و موسیقی گوش کنید و به مناظر زیبای اطراف چشم بدوزید.

با گذر از راه پله ها به طبقه سوم این ویلا میرسیم که فضای متفاوتی با طبقات دیگر دارد. سونا خشک به همراه سرویس فرنگی، یک آشپزخانه مجزا با امکان سینک دوقلو، گاز 4 شعله، هود، کابینت MDF، دیوارهای چوبی و کاغذدیواری های سه بعدی، پنجره ای با ویوی زیبای جنگل و مناظر اطراف و درب ریلی که به تراس راه دارد. این تراس تمام دیوارهای آن از سنگ کار شده، حدود 80 متر بوده که مانند یک سالن بزرگ میتوان از آن استفاده کرد. در اینجا فضای سرپوشیده گنبدی شکلی ساخته شده که از دور نمای فوق العاده ای به ویلا بخشیده است. این تراس مخصوص برای ایام بهار بوده که در هنگام شب، خواب راحتی خواهید داشت. بیدار شدن از خواب و تماشای طلوع زیبای آفتاب از این منظر، بسیار دیدنی خواهد بود.

کلام آخر؛ این ویلا داخل بافت بوده و دارای پروانه ساخت و سند تک برگ میباشد. نزدیک به یکسال کار ساخت آن به طول انجامیده و دارای انشعابات آب، برق و گاز میباشد. این ویلای تریبلکس با استقرار در منطقه ای برند و ویویی فوق العاده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند؛ آماده برای فروش است. چنانچه از این بنا و موقعیت آن حس خوبی گرفته اید، با ما در تماس باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 403 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا استخردار

من به همراه تیم ویلاطور حال خوشی را برایتان آرزومندیم.

(نفستون چاق)

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه