اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۹۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا ارزان در محمودآباد 383


بررسی کوتاه

220 متر زمین

90 متر بنا

طراحی فلت

2 خواب (1 مستر)

کابینت MDF

حیاط واش بتن

محوطه سازی

شهرکی

سند شورایی + پروانه ساخت

فاصله تا جنگل 4 دقیقه

فاصله تا دریا 25 دقیقه

فاصله تا شهر 20 دقیقه

ملک غربی

خرید اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا ارزان در محمودآباد کد 382 آشنا خواهیم شد.


شهرکی ارزان با ویلاهایی تکمیل شده و یکدست!


اگر به دنبال ویلایی ارزان با موقعیتی جنگلی میگردید و میخواهید از مناظر زیبای شالیزار و جنگل لذت ببرید؛ بهتر است به این ویلا نگاه ویژه ای داشته باشید. این ویلا در شهرکی بنا شده که دارای کوچه ای 6 متری بوده و با داشتن 9 ویلای یکدست؛ از همان بدو ورود احساس خوبی خواهید داشت.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا ارزن در محمودآباد مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

ویلای حاضر دومین ویلا از سمت راست محسوب میشود که دارای دروازه ورودی بزرگی بوده و با توجه به ابعاد بالای زمین، قابلیت پارک دو خودرو را دارد. کف کوچه این شهرک از سنگ ریزه بوده که از دو طرف با محوطه سازی که از گل و درختان زینتی صورت گرفته، زیبایی بصری خاصی به محیط شهرک بخشیده است. حیاط این ویلا برعکس دیگر حیاط های شهرک که کف پوشی از سنگ ریزه هستند، دارای کف پوشی از واش بتن میباشد که با توجه به مقاومتی که در برابر باران های شدید دارد کاملا مناسب برای آب و هوای مرطوب شمال است. در حیاط ویلا از انواع درختان کاج، شمشاد و سیکاس استفاده شده و طراح بخوبی توانسته از فضاهای موجود در محوطه سازی ویلا بهره لازم را ببرد. دروازه چوبی و سرستون هایی از جنس کاشی با طرح آجر زیبایی دوچندانی به محیط ویلا و شهرک بخشیده است.

این ویلا دارای 220 متر زمین و 90 متر بنا با نمایی از چوب و سرامیک بوده؛ به همراه دو اتاق خواب، یک سرویس مستر (سرویس فرنگی)، دو کمد دیواری، پنجره و یک سرویس بهداشتی ایرانی که بصورت عمومی در بین دو اتاق خواب قرار گرفته است. رنگ آمیزی دیوارهای اتاقها و مستر بودن یکی از آنها به گونه ای طراحی شده که کاملا مناسب برای یک خانواده 3 نفره بوده و با توجه به ابعاد 12 متری هر کدام از این اتاق ها، گنجایش لازم برای قرار دادن دو تخت در یک اتاق فراهم شده است.

درب ورود به سالن ویلا ضدسرقت بوده به همراه کف پوش سرامیک براق و سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن؛ کابینت و آشپزخانه MDF، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره های مشبک. این ویلا دارای سالنی 35 متری بوده که با دیزاین دکوراسیون داخلی از فرش، مبل، پرده و تلویزیون؛ بسیار زیبا خواهد شد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 337  بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا ارزان در شمال

امیدواریم با انتخاب یکی از زیباترین ویلاها در بین ویلاهای فلت؛ از حال و احساس خوبی بهره مند گردید.





تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه