خرید ویلا در شمال آرزویی محال نیست

خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست

خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست

با شنیدین اسم شمال ذهن هممون پر میشه از خاطره های خوب، خاطراتی که از دریا، جنگل و جاهای دیگه طبیعت زیبای شمال داریم. یجورایی شمال یه نوستالژی مشترک بین تمام نسل هاست. از زمان هایده و حمیرا با آهنگ خاطرات شمال و فیلم همسفر بهروز وثوقی و گوگوش تا آهنگهای جدید و کلیپهایی که هر روز تو اینستا میبینم از شمال رفتن دوستان و آشنایان.

فیلم همسفر گوگوش بهروز وثوقی

شاید خودمون هم ازین پست ها کم نداریم، احتمالا علت اصلی این جذابیت شمال برای هممون ذات و درون ماست، انسان ذاتا به طبیعت علاقه داره و هر چقدر به طبیعت نزدیکتر میشه زندگی سالمتر و زیباتری داره.

طبیعت زیبای شمال

رواشناسان و جامعه شناسان معتقدن مشکلات روانی و خشمی که امروز جامعه رو فرا گرفته ریشه در فاصله گرفتن از طبیعت و ماشینی شدن زندگی داره؛ اوج این موضوع در بیخ گوش شمال داره بیداد میکنه، منظورم پایتخت ایران یعنی تهران هست.

تهران زندگی ماشینی شهر آلوده

اکثر مسافرها در زمان مسافرت به شمال اعصاب آروم و حال خوب رو تجربه میکنن و اکثرا بعد لمس این تجربه مشتاق میشن بیشتر این حس ها رو داشته باشن. معمولا مسافرها تو شمال برای سکونت از ویلاهای اجاره ای استفاده میکنن. در تایم استفاده از ویلا لذت و مزه ویلا داشتن و حس خوب زندگی تو ویلا رو تجربه میکنن و به این فکر میفتن چقدر خوب میشد این ویلا برای خودمون بود، شاید برای بعضی ها حس خوب و خواستنی داشتنه ویلا تو شمال آرزو بنظر برسه، اما ویلاطور تمام سعی خودش رو میکنه تا این آرزوی زیبای شما رو به واقعیت تبدیل کنه، با ارائه مشاوره و معرفی بهترین ویلاهای منطقه یه خرید عالی رو براتون رقم میزنیم، خرید ویلا در شمال برای مشاهده لیست ویلاها روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

زوج به فکر خرید ویلا در شمال

خرید ویلا تو شمال یه سری آپشن هایی براتون داره، قبلتر در مورد سکونت مسافرها صحبت کردیم، شما با داشتن ویلا توی شمال دیگه مشکلات و دردسرهای اجاره ویلا رو ندارین، هر زمان که اراده کنین ویلاتون آماده خدمت و پذیرایی از شما هست. شاید قبلا تجربه اجاره ویلا رو نداشتین برای همین چند نمونه از مشکلات اجاره ویلارو مثال میزنم، بیشتر مسافرها معمولا شاغل هستن و ایام تعطیلات میتونن به شمال سفر کنن، این باعث ازدحام جمعیت میشه، معمولا تو این شرایط ویلای خالی پیدا نمیشه و احتمال اینکه بدونه سرپناه بمونین خیلی زیاده، تو ایام تعطیلات قیمت ویلا به صورت خیلی عجیب و غریبی بالا میره مابین 4 الی 5 برابر ایام عادی، نداشتن اطمینان از تمیزی ویلاها که ممکنه دچار بیماری هم بشید، اکثر ویلاهای اجاره ای برای ارزون تمام شدن و داشتن منفعت مالی بیشتر، از نظر خوابه سرمایه، جاهای پرت و سطح پایین ساخته میشن و شما دسترسی خوبی به امکانات رفاهی ندارین، همچنین امنیت و آسایش شما هم معمولا تو این شرایط خیلی کمه، معمولا همسایه های شما هم اجاره ای هستن و چون یک شب سکونت دارن هیچی رو رعایت نمیکنن و آرامش شما رو بهم میزنن، این روی بد قضیه و مشکلات ویلاهای اجاره ای بود، تمام ویلاها این شرایط رو ندارن اما ویلاهای اجاره ای خوب هم قیمت اجاره خیلی بالایی دارن که از قدرت پرداخت خیلی از مسافرها خارجه.


مشکلات ویلای اجاره ای

با خرید ویلا در شمال شما هیچ کدوم از این مشکلات رو ندارین و در ضمن صاحب کلی منافع میشید؛ دسترسی سریع در تمام ایام به ویلا، خاطر جمع بودنتون بابت نظافت ویلا، معمولا ویلاهای فروشی تو مناطق سطح بالا هستن و چون این مناطق قیمت بالاتری دارن از نظر خواب سرمایه برای کسانی که اجاره ای کار میکنن بصرفه نیست. این مناطق دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارن، جو و فرهنگ منطقه، سطح بالاتری داره، اکثر ساکنین خانوار هستن و مهمتر از همه ویلاهای اجاره ای تو منطقه وجود نداره؛ برای همین آسایش و آرامش و امنیت بالاتری دارین. داشتن دسترسی سریع به ویلا تو تمام ایام یه آپشن خیلی خوبه اگر نزدیک شمال باشین، به فرض اگه ساکن تهران هستین آخر هفته ها میتونین با طی سه ساعت به ویلاتون برسین، از آلودگی و دغدغه های زندگی شهری و آپارتمان نشینی فاصله بگیرین و تمدید انرژی کنین برای هفته کاری جدید.

مسیر اجاره و خرید ویلا 0

سرمایه گذاری با خرید ویلا تو شمال

شما با خرید ویلا تو شمال جدای اون هزینه و اجاره های غیرمنطقی که پرداخت نمیکنین، یه سرمایه گذاری پرسود انجام دادید که این موضوع رو تو سری مقاله سرمایه گذاری با جزئیات بیشتر براتون توضیح دادیم برای مطالعه روی متن آبی رنگ کلیک کنید. خلاصه عرض کنم طبق بررسی هایی که کردیم در طی 10 اسال اخیر ویلاهای شمال 400 درصد سود بیشتری داشتن نسبت به خرید آپارتمان تو تهران.

با خرید ویلا تو شمال شما، پر سودترین سرمایه گذاری در جهان رو انجام دادین؛ که اون سرمایه گذاری روی خودتون هست، با خرید ویلا تو شمال برای خودتون آرامش و کلی لذت و احساس خوب میخرید، که بدون شک موجب میشه توی باقی مسائل زندگی خیلی موفقتر عمل کنید.

سرمایه گذاری روی خود با خرید ویلا در شمال

همین الان میتونین تصور و احساسش کنین، حس خوبِ داشتن ویلا تو شمال. برای داشتن این خرید و سرمایه گذاری هوشمندانه، میتونین روی کمک ما حساب کنین، ویلاطور بهترین ها رو براتون آرزو میکنه.

شما با ورود به سایت ویلاطور در همان ابتدا با صفحه کاربری بسیار آسانی روبرو میشید که میتونید رنج قیمتی خریدتون رو مشخص کنین. یا در ادامه با انتخاب یکی از دسته بندی ها، براحتی سراغ ویلاهایی که دوسشون دارید میرید. هر ویلایی رو که انتخاب میکنید میتونید کلی تصویر از اون ویلا رو مشاهده کنید که از نماهای مختلف با بالاترین کیفیت گرفته شده؛ و این موضوع چیزی جز احترام به مخاطب نیست. اطلاعات مربوط به هر ویلا رو میتونین در پایین عکسها مطالعه کنین و اگه خواستید با فضای ویلا بیشتر آشنا بشید، ویدئویی که مربوط به هر ویلا گذاشتیم رو میتونید تماشا کنید. ویلاطور نه تنها سایت خرید و فروش ویلاست بلکه به شما اطلاعاتی رو در باب مسائل خرید، سرمایه گذاری و کلی اطلاعات و مقاله از مصالح و جزئیات ساخت بهتون میده. تیم ویلاطور سعی کرده با بروزرسانی قیمتها و قرار دادن قیمت نهایی هر ویلا، شما رو با قیمت واقعی اون ویلا آشنا کنه تا راحتتر مقایسه و انتخاب کنید. اگه سوالی بابت هر ویلا داشتید میتونین با مشاورهای ما از راه های ارتباطی تلفنی، تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام در تماس باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی